Magnif Bastard
nästan perfekt
jävligt sköna poäng mot SAIK igår och DIF förlorade.
nu är det dock 4 jobbiga matcher på rad.
Bara att gratulera, välförtjänt seger!
Och jag skäms över SAIK's insats...
jävligt sköna poäng mot SAIK igår och DIF förlorade.
nu är det dock 4 jobbiga matcher på rad.
Bara att gratulera, välförtjänt seger!
Och jag skäms över SAIK's insats...
Ja, det är fan uppenbart att man får passa på att hänga här medans man kan.. Jag hoppas att DIF lägger ner hockeysektionen, men det lär väl tyvärr aldrig hända, folk är idioter.
Puh, ääääntligen en seger! (även om det var mot Timrå, men efter fyra raka förluster spelar det ingen roll).
Såja El' Pluggo, det tycker du inte egentligen! Klart du vill ha kvar DIF Hockey, du är bara lite bitter över att de inte verkar kunna göra mål. Jag har fått leva med SAIK's 16 års harvande i Allsvenskan, med resor för att se matcher mot Bofors... Det löste sig till slut det också, även om det kändes som en evighet i ett bottenlöst hål. Och där är ni inte ännu.
Såja El' Pluggo, det tycker du inte egentligen! Klart du vill ha kvar DIF Hockey, du är bara lite bitter över att de inte verkar kunna göra mål. Jag har fått leva med SAIK's 16 års harvande i Allsvenskan, med resor för att se matcher mot Bofors... Det löste sig till slut det också, även om det kändes som en evighet i ett bottenlöst hål. Och där är ni inte ännu.
Pluggen se till att ni inte har Wesslau i mål, lakers har svårt att göra mål på han
Jo, för det är ju verkligen något jag kan påverka... Även om jag tycker att det vore klokare att vila Wesslau inför kvalserien.
usch tycker inte om Wesslau, han e lite för bra
Ja, det är ju tur att han är så bra, annars skulle DIF ligga på kvalplats! Eller vänta nu, det gör dom ju... Att det ska vara så in i helvete svårt att göra mål...
hade Wesslau spelat i ett av topplagen så vetifan om han inte hade varit i landslaget.
som jag sa, ställ inte han i målet :/
Ja, vi (Djurgårdare, alltså) är jefligt glada att han inte spelar i landslaget.
Ja, det är ju tur att han är så bra, annars skulle DIF ligga på kvalplats! Eller vänta nu, det gör dom ju... Att det ska vara så in i helvete svårt att göra mål...
nu börjar det bli lite smått jobbigt.. inga lätta matcher kvar nu :/
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |