Elitserietråden 2011-2012!

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
2 poäng mot LHC idag och Pluggen, jag säger inget :D

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
Jävla skit, här har vi chans att klättra 2steg ikväll och så sumpar vi det.... Onödigt är bara förnamnet. Får vara lite glad att dif, lhc och modo också förlorade så inget ändrades.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ja, det är fan uppenbart att man får passa på att hänga här medans man kan..:huvet Jag hoppas att DIF lägger ner hockeysektionen, men det lär väl tyvärr aldrig hända, folk är idioter.:fakta

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Puh, ääääntligen en seger! :banana (även om det var mot Timrå, men efter fyra raka förluster spelar det ingen roll).

Ja, det är fan uppenbart att man får passa på att hänga här medans man kan..:huvet Jag hoppas att DIF lägger ner hockeysektionen, men det lär väl tyvärr aldrig hända, folk är idioter.:fakta

Såja El' Pluggo, det tycker du inte egentligen! Klart du vill ha kvar DIF Hockey, du är bara lite bitter över att de inte verkar kunna göra mål. Jag har fått leva med SAIK's 16 års harvande i Allsvenskan, med resor för att se matcher mot Bofors... :näsblod Det löste sig till slut det också, även om det kändes som en evighet i ett bottenlöst hål. Och där är ni inte ännu. :krama

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Puh, ääääntligen en seger! :banana (även om det var mot Timrå, men efter fyra raka förluster spelar det ingen roll).

Såja El' Pluggo, det tycker du inte egentligen! Klart du vill ha kvar DIF Hockey, du är bara lite bitter över att de inte verkar kunna göra mål. Jag har fått leva med SAIK's 16 års harvande i Allsvenskan, med resor för att se matcher mot Bofors... :näsblod Det löste sig till slut det också, även om det kändes som en evighet i ett bottenlöst hål. Och där är ni inte ännu. :krama

Va faen.. måste vart gött att åtminstone få åka o möta ett vettigt lag.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj

Jo, faktiskt! Det är som avliva en sjuk hund, det är inte det trevligaste alternativet, men det måste göras. Det är en skyldighet man har som djurägare, precis som att det är DIF-hockeys skyldighet att lägga ner verksamheten istället för att spotta oss fans i ansiktet som dom gör hela tiden.:fakta Men det kommer dom inte att göra, utan dom kommer att tillåta att DIF förnedras genom att harva i allsvenskan nästa år, div. 1 året efter osv. till mångas stora skadeglädje! Det är också den glädjen jag inte vill bjuda på, glädjen att se det gå dåligt för DIF, lika lite som att jag vill se en sjuk hund lida.:fakta Så för att svara kort och koncist på din fråga: JO, jag vill att DIF-hockey lägger ner!

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
3 dödsviktiga poäng idag.. men på torsdag kommer det nog säsongens tyngsta och viktigaste match.

Pluggen se till att ni inte har Wesslau i mål, lakers har svårt att göra mål på han :p

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
av vad jag hörde på radion (som tur var jobbade jag och slapp se matchen) så vann ni rättvist, så det e bara att gratulera.

kommer man inte till avslut en enda gång när man spelar 5 mot 3 i 1.27 så ska man bara inte vinna matchen. :huvet :mad: :gråta

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Pluggen se till att ni inte har Wesslau i mål, lakers har svårt att göra mål på han :p

Jo, för det är ju verkligen något jag kan påverka...:D Även om jag tycker att det vore klokare att vila Wesslau inför kvalserien.:fakta

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Fi fan, största chansen man får att rycka ifrån lite i bottenstriden o faktiskt tillome hämta igen lite på slutspelslagen men det sumpar man mot superjumbon :gnissla

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
usch tycker inte om Wesslau, han e lite för bra :p

Ja, det är ju tur att han är så bra, annars skulle DIF ligga på kvalplats! Eller vänta nu, det gör dom ju...:huvet Att det ska vara så in i helvete svårt att göra mål...

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
Ja, det är ju tur att han är så bra, annars skulle DIF ligga på kvalplats! Eller vänta nu, det gör dom ju...:huvet Att det ska vara så in i helvete svårt att göra mål...

hade Wesslau spelat i ett av topplagen så vetifan om han inte hade varit i landslaget.
som jag sa, ställ inte han i målet :/

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
Ja, vi (Djurgårdare, alltså) är jefligt glada att han inte spelar i landslaget.:fakta

haha jaså? hade väl varit roligt för han att få visa upp sig lite mer ? så han inte orkar med spelet i ES sen och släpper in massa ?

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
nu börjar det bli lite smått jobbigt.. inga lätta matcher kvar nu :/

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus

:D Ja ni har haft lite svårt att göra mål... :gnissla
Ni behöver verkligen alla poäng, så nästa match mot cluben :)hihi) i Lääjnköping blir livsviktig. Hoppas ni tvålar dit dom :tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...