Med tanke på att det är AIK ni möter så skulle det inte förvåna mig om dom spelar en läggmatch, det skulle ju inte vara första gången det händer!
får hoppas du har rätt, mest för att jag vill ha kvar Lakers i finrummet.
Med tanke på att det är AIK ni möter så skulle det inte förvåna mig om dom spelar en läggmatch, det skulle ju inte vara första gången det händer!
får hoppas du har rätt, mest för att jag vill ha kvar Lakers i finrummet.
Just nu så står det 1-0 till växjö... Bli inte förvånad om dom vinner med 9-0 eller något sånt.
Komigen då. Seger mot Brünäs idag och sikte på andraplatsen.
Okej, 9-0 kanske var till att ta i, men vinst för Växjö var inte oväntat.
hehe YEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!! fan vad gött, tackar råttorna för deras usla spel idag. (hade du rätt Pluggen ? ).
Och sist men knappast minst spännande: Blir det DIF eller Linköping som får kvala?
Gissa, DIF haft bud på kvalplats hela säsongen, det har dom visat genom att inte värva spelare, eller värva "spets" från SSK, inte låta Hardy gå när han ville det osv. hela styrelsen består av gnagare och hammarbyare som är ute efter att förnedra DIF.
Hmm, jag tycker mig se en svag skymt av både konspirationsteorier och bitterhet i ditt inlägg?
Blir det kvalserie ska jag iaf göra min fru sällskap för att följa kampen "live"...
Extremt rafflande sista omgång måste jag säga!
Frölunda och SAIK har båda bud på 2:a-platsen, samtidigt som plats 2-5 avgörs i sista omgången mellan 4st lag.
Sista slutspelsplatsen avgörs i sista omgången, och går till Modo eller nykomlingen Växjö.
Och sist men knappast minst spännande: Blir det DIF eller Linköping som får kvala?
Grymt rolig serie i år
Grymt rolig serie i år
Och här ovanför kan vi nu studera skillnaderna i inställning mellan Supporter till elitserielag a) "hungrig ungtupp" (Växsjö) och b) "gammal i gården på dekis" (DIF)
Om vi säger så här: varje gång aih hjälper DIF genom att vinna så förlorar dom den matchen, ofta stort, det finns flera exempel på i fotbollen.
lyckats vet jag inte.
netik, ölvecky och pilar ? wtf hände där ?
DIF har värvat Carlsson, Almtorp, boumedienne, för att säga några ni har Mike Iggulden, Tomi Kallio tex. men vad har DIF?
Nåja mr Bitter...i ärlighetens namn så har väl AIK inget att vinna på att skicka DIF till kvalserien och ev nedflyttning? Derbyna är ju livsviktiga för att hålla sthlmhockeyn het. Den enda vinsten vore väl att båda lagen skulle slippa krigsrubriukerna efter derbyna isf...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |