Ja ni har haft lite svårt att göra mål...
Ni behöver verkligen alla poäng, så nästa match mot cluben hihi) i Lääjnköping blir livsviktig. Hoppas ni tvålar dit dom
Du menar nästa match på Hovet?
Ja ni har haft lite svårt att göra mål...
Ni behöver verkligen alla poäng, så nästa match mot cluben hihi) i Lääjnköping blir livsviktig. Hoppas ni tvålar dit dom
Vad är det man säger? Better you than me...
Ketchupeffekten heter numera Gyngeeffekten...11 matcher måltorka sen 5 mål i en match... Skulle tro det går åt en del stjärtsalva i Timrå i kväll....
Ketchupeffekten heter numera Gyngeeffekten...11 matcher måltorka sen 5 mål i en match... Skulle tro det går åt en del stjärtsalva i Timrå i kväll....
Du menar nästa match på Hovet?
...som efter slutspelet byter namn till KHL-effekten?
Och Molin ska sluta efter säsongen. Hoppas för AIK's skull att det inte blir för många strömhopp av spelare till andra lag/ligor. Kan lätt bli så när ledare/nyckelspelare försvinner...
Får förövrigt tacka MODO som tvålade dit sillstryparna ikväll. Det gynnade SAIK's slagsmål i toppstriden lite
Ja, såklart! My bad...
Jag sparar den ångesten till efter säsongen......just nu gäller att hålla sig kvar i slutspel och sen sträva mot drömfinalen mot SAIK...
You know it!
Nä, det vet han inte, för han håller på aih...
Klart jag vet, till skillnad från er lågpannade knogsläpare till djurgårdare som inte ens klarar att stava ett lagnamn på tre bokstäver rätt...
J
Nja, det kommer sig av att NI inte kan stava erat eget lagnamn rätt, det kommer från ett TIFO som var på Råsunda.. Samma gäng lyckades dessutom stava fel på "Gnaget"...
Vad ska man säga... Fasth är tyvärr rätt duktig
Finns inget "tyvärr" med det... Och grattis till Djürgården, 2 välbehövliga poäng idag.
...skall bli kul att se vilket lag som följer med Timrå till kvalserien, vore inte helt fel att fylla globen med tokiga, blåvita masar...
/bra sliten efter 3x20 på norra stå igår...
Ska försöka hjälpa DIF ikväll genom att förhoppningsvis tvåla dit "cluben"...
Känns som jag satte lite för stor tilltro till SAIK och DIF inför gårdagskvällens matcher...
I'm with stupid... (pekar på mig själv)
jävligt tight nu.. 3 poäng till och lakers e klara för en ny säsong, AIK hemma i morgon och Luleå borta tisdag.. inte lätt. MEN VI TAR DET!!
hoppas jag...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |