Elitserietråden 2011-2012!

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Ketchupeffekten heter numera Gyngeeffekten...11 matcher måltorka sen 5 mål i en match...:tummenupp Skulle tro det går åt en del stjärtsalva i Timrå i kväll....

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Ketchupeffekten heter numera Gyngeeffekten...11 matcher måltorka sen 5 mål i en match...:tummenupp Skulle tro det går åt en del stjärtsalva i Timrå i kväll....

Det var lite kul att just hans måltorka snackades det om på informationsmötet innan öppna träningen i lördags.. Undra om Gozzi snackade med han efteråt och sa att fansen är lite oroliga.. :rofl

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus

...som efter slutspelet byter namn till KHL-effekten? :7peta

Och Molin ska sluta efter säsongen. Hoppas för AIK's skull att det inte blir för många strömhopp av spelare till andra lag/ligor. Kan lätt bli så när ledare/nyckelspelare försvinner... :gnissla

Får förövrigt tacka MODO som tvålade dit sillstryparna ikväll. :Bugar Det gynnade SAIK's slagsmål i toppstriden lite :)

Du menar nästa match på Hovet?:D

Ja, såklart! :) My bad... :näsblod

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
...som efter slutspelet byter namn till KHL-effekten? :7peta

Och Molin ska sluta efter säsongen. Hoppas för AIK's skull att det inte blir för många strömhopp av spelare till andra lag/ligor. Kan lätt bli så när ledare/nyckelspelare försvinner... :gnissla

Får förövrigt tacka MODO som tvålade dit sillstryparna ikväll. :Bugar Det gynnade SAIK's slagsmål i toppstriden lite :)

Ja, såklart! :) My bad... :näsblod

Jag sparar den ångesten till efter säsongen...:död...just nu gäller att hålla sig kvar i slutspel och sen sträva mot drömfinalen mot SAIK...:yoparty

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
J
Klart jag vet, till skillnad från er lågpannade knogsläpare till djurgårdare som inte ens klarar att stava ett lagnamn på tre bokstäver rätt...:arsele:tungan

Nja, det kommer sig av att NI inte kan stava erat eget lagnamn rätt, det kommer från ett TIFO som var på Råsunda.. Samma gäng lyckades dessutom stava fel på "Gnaget"...:fakta

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...skall bli kul att se vilket lag som följer med Timrå till kvalserien, vore inte helt fel att fylla globen med tokiga, blåvita masar...

/bra sliten efter 3x20 på norra stå igår...

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
...skall bli kul att se vilket lag som följer med Timrå till kvalserien, vore inte helt fel att fylla globen med tokiga, blåvita masar...

/bra sliten efter 3x20 på norra stå igår...

Ska försöka hjälpa DIF ikväll genom att förhoppningsvis tvåla dit "cluben"... :)

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
jävligt tight nu.. 3 poäng till och lakers e klara för en ny säsong, AIK hemma i morgon och Luleå borta tisdag.. inte lätt. MEN VI TAR DET!! :tummenupp

hoppas jag...

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Känns som jag satte lite för stor tilltro till SAIK och DIF inför gårdagskvällens matcher... :huvet
I'm with stupid... (pekar på mig själv) :huvet

Ja, det var väl riskfritt att DIF skulle torska... Att det skulle komma en formtopp som normalt inträffar några per år för varje lag är för mycket att hoppas på för DIF! Så mycket rättvisare tabellplacering än den nuvarande kan det inte bli! Det är bara att inse att det krävs ett mirakel för att slippa kvalserien och nedflyttning.:fakta

jävligt tight nu.. 3 poäng till och lakers e klara för en ny säsong, AIK hemma i morgon och Luleå borta tisdag.. inte lätt. MEN VI TAR DET!! :tummenupp

hoppas jag...

Med tanke på att det är AIK ni möter så skulle det inte förvåna mig om dom spelar en läggmatch, det skulle ju inte vara första gången det händer!:fakta

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...