Elitserietråden 2011-2012!

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Vänta nu, jag har ett svagt minne av att... Ja, där har jag varit och hejat på Skellefteå AIK minsann! :lol

Helt ärligt tror jag DIF behöver det här stålbadet, och dessutom pengarna som en kvalserie ändå inbringar. Ingemansland är måhända tryggt men tillika ett stort hål i en redan halvtom plånbok... :gnissla

Håller såklart tummarna för DIF och Leksand :tummenupp
Bofors? Nja...

De e väl en fin liten hall i en typisk svensk småstad :)
Bofors har det fint i allsvenskan, kvalserien är som tidigare år vi vart där bara en bonus.
Klart man inte tackar nej, men en stad med 25000 invånare med ett lag som inte har ett sånt utomstående stöd som exempelvis leksand får det nog lite kämpigt.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Vart är alla "hockeyintresserade" stockholmare? De brukar ju översvämma tråden så här års.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Vart är alla "hockeyintresserade" stockholmare? De brukar ju översvämma tråden så här års.

Sitter du och anstränger dig för att skriva korkade inlägg? Det brukar aldrig vara speciellt många stockholmare i den här tråden, andra än jag, och för att hitta mitt senaste inlägg behöver du bara backa en sida.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Sitter du och anstränger dig för att skriva korkade inlägg? Det brukar aldrig vara speciellt många stockholmare i den här tråden, andra än jag, och för att hitta mitt senaste inlägg behöver du bara backa en sida.
Åjo, det brukar allt vara ett gäng. Jag vet en som dessutom häcklade Färjestads tabellposition i början av säsongen. Han är av någon anledning inte här längre.

Fast det är väl så det är med hockeyintresset i huvudstaden. Det är mest rätten att bete sig som svin på läktaren (och grina i media när polisen visar vem som bestämmer) som hävdas.

Lycka till i kvalserien.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Åjo, det brukar allt vara ett gäng. Jag vet en som dessutom häcklade Färjestads tabellposition i början av säsongen. Han är av någon anledning inte här längre.

Fast det är väl så det är med hockeyintresset i huvudstaden. Det är mest rätten att bete sig som svin på läktaren (och grina i media när polisen visar vem som bestämmer) som hävdas.

Lycka till i kvalserien.

Ja jisses, klarar du inte att bli häcklad lite så kanske du ska läsa något annat än elitserietråden. Och vad som hände i globen vet du inte ett skit om och ska ge fan i att yttra dig om! Dessutom, var har du varit på sistone?

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jävla kycklingar i dif - ryktas om både hovet och 160 biljetter till masarna? WTF? Pussies....tror ni vet vilket stöd de blåvita krigarna har... :hihi

Det lär bli blåvita läktare ändå anar jag.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jävla kycklingar i dif - ryktas om både hovet och 160 biljetter till masarna? WTF? Pussies....tror ni vet vilket stöd de blåvita krigarna har... :hihi

Vore jävligt kul att se massa folk i vanliga kläder överallt i hallen sen när matchen börjar så tar alla av sig jackorna o hallen fylls av blått o vitt :D

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj

160 plåtar är väl standardtilldelning för bortasupportrar, sen tycker jag väl att det skulle vara bättre att spela på Globen, men det finns väl någon anledning till det...

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
INTE upp med Leksand tack. hur ska vi då veta när våren har kommit ? :hihi

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jämför inte oss med AIK är du snäll...

Äsch nu är du sådär hårt och kantig jue... :krama

Kom igen nu.. Ni fixar det här.. Och så kan vi gå på derby nästa år.. :D YAY...

O förresten.. Impad av att AIK skrevs med stora bokstäver av en Djurgårdare.. :kär :kramaPluggen

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Äsch nu är du sådär hårt och kantig jue... :krama

Kom igen nu.. Ni fixar det här.. Och så kan vi gå på derby nästa år.. :D YAY...

O förresten.. Impad av att AIK skrevs med stora bokstäver av en Djurgårdare.. :kär :kramaPluggen

Jag måste ju variera mig...:krama

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Ja jisses, klarar du inte att bli häcklad lite så kanske du ska läsa något annat än elitserietråden. Och vad som hände i globen vet du inte ett skit om och ska ge fan i att yttra dig om! Dessutom, var har du varit på sistone?
Jag är inne i denna tråden med ungefär samma frekvens som jag är på SH i övrigt.

Det som hände i Globen var att det fanns neanderthalare på läktaren som ville göra annat än att se på hockey. Om man går på hockey och ropar heja ibland kan jag garantera att polisen låter en vara i fred.

Vore jävligt kul att se massa folk i vanliga kläder överallt i hallen sen när matchen börjar så tar alla av sig jackorna o hallen fylls av blått o vitt :D
Det vore en fin kontrast till alla fotbollströjor.

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Jag är inne i denna tråden med ungefär samma frekvens som jag är på SH i övrigt.

Det som hände i Globen var att det fanns neanderthalare på läktaren som ville göra annat än att se på hockey. Om man går på hockey och ropar heja ibland kan jag garantera att polisen låter en vara i fred.

Det vore en fin kontrast till alla fotbollströjor.

Som jag sa tidigare så vet du inte ett skit om vad som hände i Globen, och att du fortsätter att uttala dig om något du inte vet ett skit om visar bara hur jävla korkad du är! Och att du fortsätter att tjata om fotbollströjor visar bara att försöka diskutera med dig är som att hälla vatten på en idiot.

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen