Nu får du ursäkta men var står det i SportHojs forumregler att man inte får lägga in en filmsnutt flera gånger?
Jag har lagt in två filmer med ett varv på IoM med McGuinness flera gånger, även i denna tråd, är det också fel?
Det jag gillar kan jag använda igen. Jag kan köra en väg jag gillar hur många gånger som helst. Jag kan köra bana utan att störas av att det är samma kurvor varv efter varv. Jag förstår att alla inte tycker så. Jag förstår att några hela tiden måste köra nya vägar och heller inte gillar att köra på bana. Det hindrar inte mig från att njuta av samma väg och bankörning men predikar inte att de måste ändra sig och gilla det jag gillar...
Men imponerande att du räknat!
Jag förstår att du inte förstår eftersom jag har skrivit i fler än 27 trådar!
Jag gillar snutten eftersom man kan tolka in så mycket. I detta fall var det att lyssna. Eftersom ljudet är en del av min körglädje.
Det kan också betyda Tack för mig! Eller bara en, i mitt tycke, trevligare variant av
Nu gillar jag inte det mesta du skriver men det betyder inte att du ska sluta eller ändra så det passar mig. Du ska skriva det du gillar och tycker! Min lösning är att inte läsa allt. När något är ointressant slutar jag läsa och går vidare.
GruSHojar på grusväg eller i skogen är inte mitt största intresse även om jag känner till SOE. Så jag hoppar det! Ett litet tips i all välmening, för den lilla filmsnutten är mitt lilla
och kommer inte att försvinna...
Elmotorn har funnits i över hundra år men i motorcyklar är det ännu ganska oprövat. Återigen, f,låt alla ni som inte gillar upprepning, det kommer att bli som med ABS. Dåligt tyckte majoriteten medans nu tycker samma majoritet att man ska undvika att köpa en motorcykel utan ABS.
JeTTeFaliGt utan ABS!
Standardbatterier skulle underlätta, både i bilar som motorcyklar. Laddas när tillgången på el är god, inte när alla kör. Och, särskilt när det gäller bilar, slippa sitta med Svarte Petter när det är dags för ett dyrt batteribyte...
Motorcyklister är en minoritet på våra vägar. Ändå måste det väl vara en KrEnGkninG med räcken som räddar bilisters liv på motorcyklisters bekostnad?
I Norge är det förbjudet med sådana räcken medans lösningen här är lägre hastigheter och få bort SportHojar.
F,låt även min avvikelse från ämnet...
Men Åff Tåppick som det uttalas på modärn svenska är en stor del som gör SportHoj levande!