En fråga jag tänkt på länge...?

IronMike

Guest
Alltså... Detta har jag tänkt på länge. Aldrig vågat fråga någon. Känns som en pinsam grej, men ni med barn kanske kan svara......ni gör en kvinna gravid, alla har en "libido".

..En sexlust. Ni gör det ni älskar, kvinna ni vill dela ert liv med - blir med barn. Mysigt. Att bilda familj är ju härligt. 9 spännande månader stundas.

Under tiden finns den manliga lusten kvar... "brödet i ugnen växer.."

Du vill fortfarande ha sex.

...Då till frågan.

När du stoppar in din penis i din älskades vagina.. Det är så romantiskt - Du dunkar kuken mot fostrets skalle??!!

9 månader går, och en bebis kommer ut. Med ett huvud, som du dunkat din penis mot flera gånger i veckan.

Får inte ihop den ekvationen. Hur kan man se barnet i ögonen sen? (får huvudvärk av tanken)

:gnissla

...dessa 9 månader.

-Är det 9 månader av masturbering?
-9 månader av förtjänad otrohet?
-En tid då du utan pardon får köra kvinnan i "2an? ?
-Ett liv i celibat?

Fråga: (kolon).. snälla svara.

/ Bullens medverkande har inget med brevsändaren att göra :3freak
 
Last edited:

Kleiv

Inte som dig...
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Compton
Hoj
R1 -04
Du tänker för mycket min vän :) när ungen sen har sönder dina prylar så kan du titta honom i ögonen utan att skämmas 1-1 mao.
 

IronMike

Guest
Kleiv skrev:
Du tänker för mycket min vän :) när ungen sen har sönder dina prylar så kan du titta honom i ögonen utan att skämmas 1-1 mao.
Han ska ge fan i mina prylar :mad: ..han får sitt lego - jag har mitt!!

Haha ;)

IronMike skrev:
Han ska ge fan i mina prylar :mad: ..han får sitt lego - jag har mitt!!

Haha ;)
Där kan vi dra första tanken ett steg till... 1-1.

De där lilla barnet, har varit mer i din älskades vagina än vad du har *suck*

Jag får liksom ingen ro i mina tankar över det.

*host* / killen som skrev till bullen frågar

:näsblod
 

Paradoxy

Guest
Du behöver sömn. Gå och lägg dig :)

Dra en lajban så somnar du fint :tomten
 

Kleiv

Inte som dig...
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Compton
Hoj
R1 -04
Du vet att när man börjar tänka som kille så är det ett tecken på att man håller på att bli vuxen va? så sluta tänk för vem vill vara vuxen egentligen? inte jag iaf :)
 

IronMike

Guest
Kleiv skrev:
Du vet att när man börjar tänka som kille så är det ett tecken på att man håller på att bli vuxen va? så sluta tänk för vem vill vara vuxen egentligen? inte jag iaf :)
Jag eller rättare sagt "han som undrar" - känner sig så anonym på internet, så han frågar här istället för att terra sina nära å kära...

Dock uppstår det problem i vissa situationer, "han" kan inte gå på vissa evenemang, eller mc-träffar .. eller ta en fika på rosenhill.

Men "han" kan briljera med sina livskunskaper med sina nära å kära istället
:hihi
 

Paradoxy

Guest
Om du "okända människa" är rädd för att dunka kuken i huvet på bebisen så får du väl ta din kvinna i tvåan :gnissla
 

Kleiv

Inte som dig...
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Compton
Hoj
R1 -04
IronMike skrev:
Jag eller rättare sagt "han som undrar" - känner sig så anonym på internet, så han frågar här istället för att terra sina nära å kära...

Dock uppstår det problem i vissa situationer, "han" kan inte gå på vissa evenemang, eller mc-träffar .. eller ta en fika på rosenhill.

Men "han" kan briljera med sina livskunskaper med sina nära å kära istället
:hihi


Jag är själv lite sugen om jag ska vara ärlig och jag tror på något sätt att man ändå inte behöver ofra allt men en del får man nog välja bort. Men det kanske man vill automatiskt? tiden får utvisa det :)

Paradoxy skrev:
Om du "okända människa" är rädd för att dunka kuken i huvet på bebisen så får du väl ta din kvinna i tvåan :gnissla



BWAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! :rofl :rofl :rofl :rofl
 

IronMike

Guest
Kleiv skrev:
BWAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! :rofl :rofl :rofl :rofl
Man kanske skulle bli sexual-upplysare... Eller Kurator, lära flickorna redan i låg ålder hur det skall vara sen. Nej usch, de där lät äckligt. Fifan...

Dags att sova.. Jobbat för mycket, och hunnit tänka på för mycket konstiga saker. Imorrn är en ny dag, och då kommer jag inte våga kolla denna tråden pga av alla förmodade idiotförklaringar.

:brinnerup :3freak :( :lol :hihi :4skrika

Paradoxy skrev:
Du kan be Frej-the-ghey ta någon i tvåan :gnissla
Frej the gay - måste terroriseras ..jag ska försöka komma på ett bra system för att tracka den jäveln, typ alla som handlar av mig får personal-priser på plasma-tv eller nåt i den stilen. Han är sjukligt homofob, och blir sjukligt arg av ingenting
:rofl
 

IronMike

Guest
Valentinic skrev:
Vad skulle man gjort om inte SH fanns? :lol
Man måste ju veta....

"got to know" - som dom säger på discovery, men där får man minsann inte alls veta allt :argpådato
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
IronMike skrev:
Har aldrig du tänkt så? :confused:


Nä jag skulle inte klara en vecka utan sex...jag vill inet ens tänka på det när hon går och blir på smällen snälla bespara mig det tänkadet men nu är det ju för sent...fan Mike du har för stört mitt liv IGEN....

sluta tänk vi vill va lyckliga och du bara ska dra upp en massa problem :(

















:D :D
 

IronMike

Guest
Gottis skrev:
Nä jag skulle inte klara en vecka utan sex...jag vill inet ens tänka på det när hon går och blir på smällen snälla bespara mig det tänkadet men nu är det ju för sent...fan Mike du har för stört mitt liv IGEN....

sluta tänk vi vill va lyckliga och du bara ska dra upp en massa problem :(

:D :D
Det är ju tyvärr så, att ens liv kan bli förstört på en natt...

-se bara på alla hojannonser, där det står "säljes eller bytes mot kombi", säljes pga av "ändrade familjeförhållanden".

Ofta, nya fina hojjar som släpper lycklig ägare som ville ha kul, men fick barn
:gnissla

Fyfan.. :D .........allt tycks förr eller senare vara kört. Man föds för att nån gång dö, men vilket e bäst, ha kul, eller släpa tung börda.

Finns det en kompromiss?
--

Nu tror säkert alla att han som skrev till bullen - "är med barn", nejdå. Jag har pratat med han, han är anonym, men sa till mig att han bara e orolig över framtiden, och problem som kan tänkas uppstå..

:4skrika
 

Paradoxy

Guest
Är du rädd för att bli gravid? :gnissla
Jag kan lova dig att du inte kommer bli det :tomten
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top