Valentinic
Maxar
Paradoxy skrev:Snarare Myth busters.
Skulle väl vara sexigt
"Sex-inspectors goes wild."
Last edited:
Skulle väl vara sexigt
Dom blev det en gång tror jag....Valentinic skrev:"Sex-inspecters goes wild"
Skulle väl vara sexigt
Så du har oxå fattat det där? Det mesta kan man ju prova på och sen om det inte var kul så är det bara att skita i det men om man skaffar kottar så är det lite svårt att hoppa av efter ett tag. Dumt att chansa?!IronMike skrev:...
Känner flera föräldrar som säger "jovisst, familj är kul, men jag hade roligare innan", tänk om det var så. Kanske man skulle köra på det, ha skoj så länge man kan, tills man dör, och inte tills man bildar familj.
Barn/seriös tjej - medför oftast mer problem än lycka..?
Gabor skrev:Alla runt mig undrade hur fan jag kunde hålla på, ja utom de som riktigt kände mig.....var jag riktigt grinig, nre, irriterad....frun sa åt mig " ta hojen å ut å åk ett pat timmar så det går att prata med dig"""
Hojkörningen var min tryckkokarventil som jag använde för att må bra när allt var jobbigt med alla måsten som finns när man har firma ,familj, å måsten , som man ofta skapar själv.
Kia skrev:Förmodligen kommer du tycka att tjejen är så tjock, stor och osexig så du kommer nog inte behöva fundera så mycket på sånt iaf. Sen är väl det väl inte supersexigt med humörsvängningar som vänder på sekunden...
2fast4hjo skrev:Man behöver inte vara gravid för att ha humörsvängningar.
Har hört många killar säga " det finns inget som är mer vackert än en gravid kvinna, men dem kanske ljunger
Ni som har flickvänner som blir gravida, gläds, det är inte alla som har möjlighet att få barn.
Zee skrev:1) Kwinnan får la spela skinnflöjt i 9 mån.. Förfina technicen you know..
2) Pastejköket är ju nästan samma sak om du nu inte vill dunka grabben i skallen. Ryggdunk?
3)Titf*kc?
Jag såg "Sex Instructors" igår. "Göra eld" is the shit, förresten..
Kan bara hålla med. Well said! Hojen är mitt tempel där jag når nirvana.
Man slutar inte leva för att man har barn.
ÅH ere santKuritas skrev:Frej the Gay har namnsdag idag förresten! Gratta honom!
IronMike skrev:Fan då kanske man hinner beställa en bög-tårta med egen text till eftermiddagsfikat...
honkiie skrev:Själv så gillar jag inte gravida kvinnor så när jag väl har en själv så tror jag att jag hoppas att hon inte vill ha nå sex.
Vem vet, hon kanske vill och då står man där och lixom måste trots att man inte riktigt är sugen.Paradoxy skrev:Med den inställningen är det nog lugnt
honkiie skrev:Vem vet, hon kanske vill och då står man där och lixom måste trots att man inte riktigt är sugen.
Kia skrev:Kanske fel att fråga en kille som är träningsnarkoman och gillar små nätta kvinnor om han tycker man är sexig med 15 kg extra vikt?
Att hon ser ut som en sugga, en havande grissugga Det skulle nog uppskattas.Paradoxy skrev:Säg att hon ser fet ut
honkiie skrev:Att hon ser ut som en sugga, en havande grissugga Det skulle nog uppskattas.
För att knyta till en av dina förra trådar: Om du läser vad du skriver, och dessutom menar det: Tycker du verkligen det är förvånande att en tjej INTE vill vara ihop med dig???IronMike skrev:Men gravid kvinna för mig - är slut... Hon har gjort sitt. Viktväktarna nästa.. Får mig att associera till nästa - försäkringskassan, pensionssparande, "vara utbränd", trött, blå under ögonen utan mascara, ridlår.... Ont i nacken å vill ha massage utan att ge nåt tillbaks.
Känner flera föräldrar som säger "jovisst, familj är kul, men jag hade roligare innan", tänk om det var så. Kanske man skulle köra på det, ha skoj så länge man kan, tills man dör, och inte tills man bildar familj.
Barn/seriös tjej - medför oftast mer problem än lycka..?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|