En fråga jag tänkt på länge...?

IronMike

Guest
trummiz skrev:
Sov du under biologilektionerna? Det är ju i brumman du har ritiat din "skalenliga" jåball.
Hmm jo, men jag tog det som bara ett exempel... Tycker ändå det visar vad som skulle kunna tänkas hända :va
 

Gabor

Guest
Du är nog rätt kass på människans anatomi, och så har du dålig kroppsuppfattning, du kommer aldrig att lyckas med det konststycket du ritat... :rofl :hihi :rolleyes:

Verkar som om det bara är bögar med smurfpittar som måste flänga i stjärnan för att få till ett skjut som känns för dom själva. Vad ska det annars vara bra för :rolleyes: . Tragiskt :D :rofl
 

IronMike

Guest
Gabor skrev:
Du är nog rätt kass på människans anatomi, och så har du dålig kroppsuppfattning, du kommer aldrig att lyckas med det konststycket du ritat... :rofl :hihi :rolleyes:

Verkar som om det bara är bögar med smurfpittar som måste flänga i stjärnan för att få till ett skjut som känns för dom själva. Vad ska det annars vara bra för :rolleyes: . Tragiskt :D :rofl
Haha :hihi
 

fox_girl

Livsnjutare o dagdrömmare
Gick med
19 Jan 2006
Ort
Stockholm
Hoj
r6
IronMike skrev:
Jag eller rättare sagt "han som undrar" - känner sig så anonym på internet, så han frågar här istället för att terra sina nära å kära...

Dock uppstår det problem i vissa situationer, "han" kan inte gå på vissa evenemang, eller mc-träffar .. eller ta en fika på rosenhill.

Men "han" kan briljera med sina livskunskaper med sina nära å kära istället
:hihi

Har du inget vettigare att tänka på???
 

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Linköping
Hoj
Crossare
Jag vet inte om detta har blivit sagt tidigare... Men barnet ligger väll med rumpan nedåt nästan hela tiden, tills man ska föda ut det?

Inte så mysigt att tänka på att man i det fallet "humpar" på barnet...

nu kan jag inte sova...
 

Färnbo

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sala
Hoj
CRF 450 -09, SRAD Turbo -97, Gpz 1100 T -84
IronMike skrev:
Dom blev det en gång tror jag....
--
Men för att gå on-topic. Kan vi få hit några med barn. Hur ni ser på frågan? Kan man leva att vardagligt liv om man är medveten om själva grund-tanken?

En gravid kvinna för mig - är slut... Hon har gjort sitt. Viktväktarna nästa.. Får mig att associera till nästa - försäkringskassan, pensionssparande, "vara utbränd", trött, blå under ögonen utan mascara, ridlår.... Ont i nacken å vill ha massage utan att ge nåt tillbaks.

:fatta! :4skrika

Känner flera föräldrar som säger "jovisst, familj är kul, men jag hade roligare innan", tänk om det var så. Kanske man skulle köra på det, ha skoj så länge man kan, tills man dör, och inte tills man bildar familj.

Barn/seriös tjej - medför oftast mer problem än lycka..?

Livet går ut på lycka ?

Första gången lillgrabben säger pappa, första gången lillgrabben säger jag kan gasa.

När lillgrabben svarar på pappas fråga.

Pappa: va fan håller du på med?
lillgrabben: "Höll stumt"
Pappa: Rakt in i trädgården?
lillgrabben: Jaa (med ett skratt)

Du kommer inte att ångra dig (joo föresten det kommer du att göra ibland :D ), du kommer att ångra dig om du inte skaffar barn.
 

Fredr28

Ny medlem
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Hornet 600 (2004)
RF_Racing skrev:
Jag vet inte om detta har blivit sagt tidigare... Men barnet ligger väll med rumpan nedåt nästan hela tiden, tills man ska föda ut det?

Nix, barnet vänder sig oftast i vecka 32-33 (av normalt 40), alltså nästan 2 månader innan födsel.
 

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Tänk på att din dam bär på ditt barn, jag lovar att dom 9 månaderna som hon är gravid är jobbigare för henne än vad det är för dig att behöva runka i slutet av graviditeten och direkt efter.

Som många har skrivit innan är det ingen risk att du ger ungen hjärnskakning, så det är bara att nuppa på!

Att få barn är det största som hänt mig i vilket fall och jag skulle inte byta bort det mot något.
Ställer man upp på sin dam när hon är gravid och har det jobbigt så har man igen det hundrafalt efteråt.

/Felix
 

danjel

Real Men Ride Twins
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Mattsvart Ducce 750s -01
IronMike skrev:
...Då till frågan.

När du stoppar in din penis i din älskades vagina.. Det är så romantiskt - Du dunkar kuken mot fostrets skalle??!!

9 månader går, och en bebis kommer ut. Med ett huvud, som du dunkat din penis mot flera gånger i veckan.

Får inte ihop den ekvationen. Hur kan man se barnet i ögonen sen? (får huvudvärk av tanken)
ser du din far i ögonen med dessa tankar i skallen?? :arsele
sen huvudvärken du får.. det kan vara fantomsmärtor som uppstår pga förträngda minnen/känslor som kommer tillbaka vid dina funderingar

:va
:kocko
:huvet

studera dessa tre animationer ett tag, känner du något?
 

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Ort
Östergötland
Hoj
-
"Det är stort avstånd mellan mannens penis och barnet. Barnet ligger väl skyddat av den starka livmoderväggen och av fostervattnet. Slemproppen som sitter i livmodertappen fungerar även som säkerhetsvakt och ser till att inga spermier eller bakterier tar sig in till barnet."

IronMike skrev:
En gravid kvinna för mig - är slut... Hon har gjort sitt. Viktväktarna nästa.. Får mig att associera till nästa - försäkringskassan, pensionssparande, "vara utbränd", trött, blå under ögonen utan mascara, ridlår.... Ont i nacken å vill ha massage utan att ge nåt tillbaks.

Vilken jävla inställning... :va Tror många grabbar resonerar som du men förhoppningsvis "växer" det bort med tiden... :tummenupp Jag e inte heller säker på om jag vill skaffa ungar i framtiden, har inte ens hittat nån som jag vill skaffa några ungar med, förhoppningvis tänker jag annorlunda när (om?) jag hittar Mr Right, får väl fortsätta praktisera tills dess. :D
 

Master_

Kung
Gick med
2 Aug 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Kawasaki zx9r ninja
Sen ifs är det ju så att jag tror inte din kabanoss är så stor så den kommer upp i livmodern där fostret ligger utan du är nog som alla andra killar och vispar runt lite i längre ner.. fostret ligger ju ganska högt upp dessutom är är det en massa annat jox ivägen..

IronMike skrev:
Dom blev det en gång tror jag....
--
Men för att gå on-topic. Kan vi få hit några med barn. Hur ni ser på frågan? Kan man leva att vardagligt liv om man är medveten om själva grund-tanken?

En gravid kvinna för mig - är slut... Hon har gjort sitt. Viktväktarna nästa.. Får mig att associera till nästa - försäkringskassan, pensionssparande, "vara utbränd", trött, blå under ögonen utan mascara, ridlår.... Ont i nacken å vill ha massage utan att ge nåt tillbaks.

:fatta! :4skrika

Känner flera föräldrar som säger "jovisst, familj är kul, men jag hade roligare innan", tänk om det var så. Kanske man skulle köra på det, ha skoj så länge man kan, tills man dör, och inte tills man bildar familj.

Barn/seriös tjej - medför oftast mer problem än lycka..?

Livet går ut på lycka ?
Känner ganska många tjejer som va spikraka i formerna innan de fick barn. Sen efter ett barn eller två så finns där lite former.. Många blir ju snyggare efteråt än innan ju.

För min egen del så leker livet när jag har barnen hos mej varannan vecka och min barn fria vecka går mest åt till att sakna barnen och jobba. Sen finns det fördelar tex man kan åka hoj och behöver inte bry sej om någon.. Det skulle jag byta bort vilken sekund som helst om jag hade barnen på heltid. Sen är det ju faktiskt så att man kan ha ett liv och intressen fast man har barn. Även hojåkande!!
 

IronMike

Guest
Många ser väl någon slags komik i att jag verkar vara "dum" med såna tankar, men troligen är det tankar som far genom huvet hos de flesta ..efter lite research, jag spelar lite på min vardagliga ironi. Allt jag kriver bör inte tas helt på allvar, men en del..

:rolleyes:

Jag tar bara tillfället i akt, att höra lite anonymt vad folk tycker å tänker, alltidl ika intressant ...får bara se till att vara lite anonym på offentliga hoj-hangouts i vår.

:tummenupp
 

ma-jkpg

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2005
Ort
I Jönköping
Hoj
Honda cbr 600f
Jag har två barn som är 6 och 4 år gamla. Jag vet bara hur mina graviditeter har varit och det har varken varit hormonsvängningar eller andra "åkommor".. Kanske att jag åt lite mycket ananas :va Jag gick visserligen upp 15kg, under tiden, men det tog 3 mån att gå ner så det spelar ju ingen roll nu...

Jag fick min lillkille när jag var 18 och tjejen när jag var 20. Visst, jag har inte varit ute på krogen lika ofta som mina kompisar, men å andra sidan så har jag något mer värdefullt... Allt de gjorde då, kan jag göra nu, om jag nu skulle vilja...
Jag ser inte mig själv som "slut" bara för att jag har barn som du beskrev i tidigare inlägg.. Jag kanske inte finns på marknaden för killar som inte har lärt sig att ta ansvar, men sånna killar är jag å andra sidan inte intresserad av heller så det är ju bara bra isf... :)

Just med mc-intresset så blir det bara större och större eftersom det inte längre bara är jag som har det intresset, barnen älskar att köra sin 4-hjuling och till sommaren har jag tänkt köpa både mini-moto och cross till dem. Delad glädje sägs ju vara dubbel glädje.. :)
 

jomo

Sporthojsnörd
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby, Stockholm
Hoj
MT-09 - 24
Ruggigt olika det där. Själv var jag livrädd för hur man skulle "se" på sin tjej/kvinna/fru efter förlossningen. Skulle jag se henne som ett förbrukat avelssto som inte var intressant mellan lakanen?! Skulle jag inte tycka att hon var attraktiv längre?! Skulle det bli som att skicka in ett kvastskaft i Globen?! :skrämd

Dessutom visste man ju inte om man skulle vilja ha sex under graviditeten, mycket på grund av samma tankar som "din kompis" nämner.. MEN, efter ett tag utan k*ulla så lägger man liksom de tankarna bakom sig!!!

Nu, ett år efter förlossningen kan jag bara säga att oron i första stycket var HELT obefogad. Jag tycker att min fru blivit sexigare efter förlossningen. Förut var det ju en tjej, nu är det en riktig Kvinna som gått igenom något som hennes kropp är skapad för! Hennes kropp har inte tagit det minsta stryk av graviditeten, tvärtom!

:tuttar är häftiga varelser! På fler sätt en ett..
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top