IronMike
Guest
Hmm jo, men jag tog det som bara ett exempel... Tycker ändå det visar vad som skulle kunna tänkas händatrummiz skrev:Sov du under biologilektionerna? Det är ju i brumman du har ritiat din "skalenliga" jåball.
Hmm jo, men jag tog det som bara ett exempel... Tycker ändå det visar vad som skulle kunna tänkas händatrummiz skrev:Sov du under biologilektionerna? Det är ju i brumman du har ritiat din "skalenliga" jåball.
HahaGabor skrev:Du är nog rätt kass på människans anatomi, och så har du dålig kroppsuppfattning, du kommer aldrig att lyckas med det konststycket du ritat...
Verkar som om det bara är bögar med smurfpittar som måste flänga i stjärnan för att få till ett skjut som känns för dom själva. Vad ska det annars vara bra för . Tragiskt
IronMike skrev:Jag eller rättare sagt "han som undrar" - känner sig så anonym på internet, så han frågar här istället för att terra sina nära å kära...
Dock uppstår det problem i vissa situationer, "han" kan inte gå på vissa evenemang, eller mc-träffar .. eller ta en fika på rosenhill.
Men "han" kan briljera med sina livskunskaper med sina nära å kära istället
IronMike skrev:Dom blev det en gång tror jag....
--
Men för att gå on-topic. Kan vi få hit några med barn. Hur ni ser på frågan? Kan man leva att vardagligt liv om man är medveten om själva grund-tanken?
En gravid kvinna för mig - är slut... Hon har gjort sitt. Viktväktarna nästa.. Får mig att associera till nästa - försäkringskassan, pensionssparande, "vara utbränd", trött, blå under ögonen utan mascara, ridlår.... Ont i nacken å vill ha massage utan att ge nåt tillbaks.
Känner flera föräldrar som säger "jovisst, familj är kul, men jag hade roligare innan", tänk om det var så. Kanske man skulle köra på det, ha skoj så länge man kan, tills man dör, och inte tills man bildar familj.
Barn/seriös tjej - medför oftast mer problem än lycka..?
Livet går ut på lycka ?
RF_Racing skrev:Jag vet inte om detta har blivit sagt tidigare... Men barnet ligger väll med rumpan nedåt nästan hela tiden, tills man ska föda ut det?
..ungefär som arnold i den där b-filmen när han e gravid?Felix skrev:Att få barn är det största som hänt mig
/Felix
ser du din far i ögonen med dessa tankar i skallen??IronMike skrev:...Då till frågan.
När du stoppar in din penis i din älskades vagina.. Det är så romantiskt - Du dunkar kuken mot fostrets skalle??!!
9 månader går, och en bebis kommer ut. Med ett huvud, som du dunkat din penis mot flera gånger i veckan.
Får inte ihop den ekvationen. Hur kan man se barnet i ögonen sen? (får huvudvärk av tanken)
IronMike skrev:En gravid kvinna för mig - är slut... Hon har gjort sitt. Viktväktarna nästa.. Får mig att associera till nästa - försäkringskassan, pensionssparande, "vara utbränd", trött, blå under ögonen utan mascara, ridlår.... Ont i nacken å vill ha massage utan att ge nåt tillbaks.
jag har en praktikplats ledigKerplunk skrev:blablabla....
får väl fortsätta praktisera tills dess.
Känner ganska många tjejer som va spikraka i formerna innan de fick barn. Sen efter ett barn eller två så finns där lite former.. Många blir ju snyggare efteråt än innan ju.IronMike skrev:Dom blev det en gång tror jag....
--
Men för att gå on-topic. Kan vi få hit några med barn. Hur ni ser på frågan? Kan man leva att vardagligt liv om man är medveten om själva grund-tanken?
En gravid kvinna för mig - är slut... Hon har gjort sitt. Viktväktarna nästa.. Får mig att associera till nästa - försäkringskassan, pensionssparande, "vara utbränd", trött, blå under ögonen utan mascara, ridlår.... Ont i nacken å vill ha massage utan att ge nåt tillbaks.
Känner flera föräldrar som säger "jovisst, familj är kul, men jag hade roligare innan", tänk om det var så. Kanske man skulle köra på det, ha skoj så länge man kan, tills man dör, och inte tills man bildar familj.
Barn/seriös tjej - medför oftast mer problem än lycka..?
Livet går ut på lycka ?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |