En fråga jag tänkt på länge...?

Gabor

Guest
honkiie skrev:
Själv så gillar jag inte gravida kvinnor så när jag väl har en själv så tror jag att jag hoppas att hon inte vill ha nå sex.

med din inställning så inser man snabbt att du är en singel...

Gabor

Guest
honkiie skrev:
Sant, dock så vet jag folk som varit i den sitsen.

åxå sant... :) . ta det med ro, :D en tjock, fet, arrogant ,oknullad klimakterie kärring är ännu värre ,, de du. Då framstår en smågravid dam som mycket sympatisk och otroligt sexig i jämförelse...

IronMike

Guest
bonny skrev:
För att knyta till en av dina förra trådar: Om du läser vad du skriver, och dessutom menar det: Tycker du verkligen det är förvånande att en tjej INTE vill vara ihop med dig??? :confused:
Det är inga tjejjer som inte vill det ;) ....det är det att när jag för en gångs skull får känslor, när en annan dam redan haft det ett tag, så brukar det hinna bli för sent. Jag har aldrig nåra problem att få kontakt, eller styra upp ladies. Jag hade kunnat ha massor med sambos osv, men jag vill inte ha nån trött medioker tjej - "bara för att ha"....

ZaXeS

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Kronan, en grön
IronMike skrev:
Frej the gay - måste terroriseras ..jag ska försöka komma på ett bra system för att tracka den jäveln, typ alla som handlar av mig får personal-priser på plasma-tv eller nåt i den stilen. Han är sjukligt homofob, och blir sjukligt arg av ingenting
:rofl
Hahah, Kan man få hans nummer? :gnissla

Fredr28

Ny medlem
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Hornet 600 (2004)
Hm, om bebisens huvud befinner sig i "vaginan" har ni nog ändå inte tid att nulla, då har ni jävligt bråttom till BB :va

Sen om du nu är så oroilig så kan jag trösta dig med att det finns 2 alternativa hål :tummenupp , åtminstonne 1 iaf, det anda är ju en smaksak.

The_Dannike_bo

the_dannike_bo
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
svartmyra -46 yamaha yz250
fan ja har gått och undrat på presis samma sak ju!
men ungen ska nog vara längre upp har jag hört..

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Lyckas ni nå in till fostret så är ni färdiga för Ripley's Believe It or Not!

Den sista månaden är det inte så stora chanser att det blir nått nuppa ändå!
Skulle hon vilja ha ett skott så är en snabb ritt att rekomendera... :tummenupp

Så här ser det ut!

Bifogat

• uterus.jpg
    uterus.jpg
    11.9 KB · Visningar: 157

IronMike

Guest
Blue skrev:
Lyckas ni nå in till fostret så är ni färdiga för Ripley's Believe It or Not!

Den sista månaden är det inte så stora chanser att det blir nått nuppa ändå!
Skulle hon vilja ha ett skott så är en snabb ritt att rekomendera... :tummenupp

Så här ser det ut!
Det där ser inte helt omöjligt ut att nå... Men även om man inte når, så måste lilla huvet utsättas för en del hårda vibrationer etc. Kan väl knappast vara helt bra :rolleyes:

Hm.. gjorde en skalenlig modell.. nåt sånt här borde det bli isåfall ?

Bifogat

• uterus.jpg
    uterus.jpg
    17.5 KB · Visningar: 233

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Jag har 5 barn med 5 olika kvinnor.Kanske sprängt alla odds vad vet jag,men allihopa har haft oförändrad,om inte mer sexlust t.o.m.HELA GRAVIDITETEN.
En förklaring till detta brukar vara att kvinnans "vulva" blir rikare på blod i vävnaderna=bulligt o fint :tungan o därmed oxo känsligare.
Har t.o.m lyckats att ha fullbordat samlag 4 timmar innan vattnet gick.Det var enda gången jag tyckt det va lite pinsamt på bb,för när dom gjorde första gynkontrollen sipprade det ut en liten vit strimma av "kladd" o jag fick ett litet kort onda ögat av barnmorskan som högljutt sade"o här har vi hunnit med färdknäppen oxo ser jag". :)

Annars tror jag det är väldigt individuellt hur varje kvinna upplever en graviditet o därmed oxo behovet av sex.Man får vara lite extra lyhörd över vad HON vill ha helt enkelt.Men e man snygg o välhängd så e det väl bara att exponera sig tills hon inte kan hålla sig längre :tungan

P.s Sen kan man ju undra varför du mike funderar på detta? Springer det runt höggravida kvinnor o slänger sig med bresade ben framför dig hela dagarna så att du tycker det börjar bli jobbigt o inte veta vad du ska göra med dom :hihi ??D.s

Last edited:

JonasSE

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2005
Hoj
R1
:lol
ktmjacke skrev:
Det var enda gången jag tyckt det va lite pinsamt på bb,för när dom gjorde första gynkontrollen sipprade det ut en liten vit strimma av "kladd" o jag fick ett litet kort onda ögat av barnmorskan som högljutt sade"o här har vi hunnit med färdknäppen oxo ser jag". :)
:lol

Hanlotta

Flyger fram...
Gick med
24 Jan 2006
Hoj
Yamaha R1 -00
Du har aldrig funderat på varför barnen har en fontanell? :hihi

Näe, skämt åsido... Dä ä bar å åk! Givetvis ska man ha ett sexliv även under graviditeten. Bebismagen är mysig.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
IronMike skrev:
Det där ser inte helt omöjligt ut att nå... Men även om man inte når, så måste lilla huvet utsättas för en del hårda vibrationer etc. Kan väl knappast vara helt bra :rolleyes:

Det finns ju en anledning att ungen ligger i FOSTERVATTEN..kanske inte så du skall banga på.. men det kommer inte ge ungen hjärnskakning iaf. Och kommer du in genom kvinnans cervix genom samlag så är du elefantmannen med rekordsmal pick...så oroa dig inte mikey.

trummiz

Alla har vält!
Gick med
23 Apr 2005
Hoj
Bandit 1200 -97
IronMike skrev:

Sov du under biologilektionerna? Det är ju i brumman du har ritiat din "skalenliga" jåball.

trummiz

Alla har vält!
Gick med
23 Apr 2005
Hoj
Bandit 1200 -97
Som vi sa till en kille på jobbet när han berättade att han skulle bli pappa:

"Ja, så där går det när man kör den i fel hål"

Uppskattades inte.

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
trummiz skrev:
Som vi sa till en kille på jobbet när han berättade att han skulle bli pappa:

"Ja, så där går det när man kör den i fel hål"

Uppskattades inte.

:rofl :lol :hihi

Jag vred mig av skratt när jag läste det andra inlägget om jättebananen i dajmen, och detta förbättrade inte saken.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln