Gabor
Guest
honkiie skrev:Själv så gillar jag inte gravida kvinnor så när jag väl har en själv så tror jag att jag hoppas att hon inte vill ha nå sex.
med din inställning så inser man snabbt att du är en singel...
honkiie skrev:Själv så gillar jag inte gravida kvinnor så när jag väl har en själv så tror jag att jag hoppas att hon inte vill ha nå sex.
Sant, dock så vet jag folk som varit i den sitsen.Gabor skrev:med din inställning så inser man snabbt att du är en singel...
honkiie skrev:Sant, dock så vet jag folk som varit i den sitsen.
Det är inga tjejjer som inte vill det ....det är det att när jag för en gångs skull får känslor, när en annan dam redan haft det ett tag, så brukar det hinna bli för sent. Jag har aldrig nåra problem att få kontakt, eller styra upp ladies. Jag hade kunnat ha massor med sambos osv, men jag vill inte ha nån trött medioker tjej - "bara för att ha"....bonny skrev:För att knyta till en av dina förra trådar: Om du läser vad du skriver, och dessutom menar det: Tycker du verkligen det är förvånande att en tjej INTE vill vara ihop med dig???
Hahah, Kan man få hans nummer?IronMike skrev:Frej the gay - måste terroriseras ..jag ska försöka komma på ett bra system för att tracka den jäveln, typ alla som handlar av mig får personal-priser på plasma-tv eller nåt i den stilen. Han är sjukligt homofob, och blir sjukligt arg av ingenting
Det där ser inte helt omöjligt ut att nå... Men även om man inte når, så måste lilla huvet utsättas för en del hårda vibrationer etc. Kan väl knappast vara helt braBlue skrev:Lyckas ni nå in till fostret så är ni färdiga för Ripley's Believe It or Not!
Den sista månaden är det inte så stora chanser att det blir nått nuppa ändå!
Skulle hon vilja ha ett skott så är en snabb ritt att rekomendera...
Så här ser det ut!
ktmjacke skrev:Det var enda gången jag tyckt det va lite pinsamt på bb,för när dom gjorde första gynkontrollen sipprade det ut en liten vit strimma av "kladd" o jag fick ett litet kort onda ögat av barnmorskan som högljutt sade"o här har vi hunnit med färdknäppen oxo ser jag".
IronMike skrev:Det där ser inte helt omöjligt ut att nå... Men även om man inte når, så måste lilla huvet utsättas för en del hårda vibrationer etc. Kan väl knappast vara helt bra
Hm.. gjorde en skalenlig modell.. nåt sånt här borde det bli isåfall ?
IronMike skrev:Det där ser inte helt omöjligt ut att nå... Men även om man inte når, så måste lilla huvet utsättas för en del hårda vibrationer etc. Kan väl knappast vara helt bra
Hm.. gjorde en skalenlig modell.. nåt sånt här borde det bli isåfall ?
trummiz skrev:Sov du under biologilektionerna? Det är ju i brumman du har ritiat din "skalenliga" jåball.
Ja, så där kan det väl inte bli barn va?trummiz skrev:Sov du under biologilektionerna? Det är ju i brumman du har ritiat din "skalenliga" jåball.
trummiz skrev:Sov du under biologilektionerna? Det är ju i brumman du har ritiat din "skalenliga" jåball.
Kapten Blåskägg skrev:
Blir ju skapligt lång väg till livmodern om man ska låta den enögde tarmdyka i 12-15 meter
trummiz skrev:Som vi sa till en kille på jobbet när han berättade att han skulle bli pappa:
"Ja, så där går det när man kör den i fel hål"
Uppskattades inte.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024