Frodie
Murphys lag regerar!
1½ månad kvar innan man får vara handledare dessvärre...annars kunde det va kul
Heej Kattis!! Skööna inlägg du får Ta dom med en kasse salt...
Hur bra är du på att städa alternativt att tvätta bilar/hojar?
Vad ska du övningsköra på?
Hmm norr om staden? Täby typ eller? Hade du tänkt stå för kostnaden att bli handledare? Den är väl individuell för alla om jag har förstått det rätt? Hur länge måste man ha haft körkort för att få vara handledare?
Jag gillar din signatur.
Kolla på mig, allt jag ville va, va att att vara en handledare
Hmm norr om staden? Täby typ eller? Hade du tänkt stå för kostnaden att bli handledare? Den är väl individuell för alla om jag har förstått det rätt? Hur länge måste man ha haft körkort för att få vara handledare?
Nu får ni ta å skärpa till er gubbar .. En dam i nöd å det är ingen som kan hjälpa till .. Typisk stockholmare !! Tror att dom är så överbra.. Synd att du inte bor nere i Göteborg ,jag hade hjälpt dig .. du hade inte varit den första oxå
Ingen kurs för att bli handledare för MC, det är bara för bil som man ska gå den där kursen.
Och man ska ha haft kortet i minst 5år sammanhängande de senaste 10åren, samt inte varit av med det längre än 3mån under de senaste 5åren.
Ngt sådant är det iallafall, och det finns att läsa på http://www.korkortsportalen.se/.
//Niklas
...d e många från södra delen av landet som erbjudit sig att hjälpa till..
Eftersom du nämner civilstånd i din avatartext är du nog väl medveten om hur du förväntas "betala" för hjälpen du efterfrågar. Räds icke, dock! Du är på intet sätt ensam om din inställning.
Det är för att de vet att deras bluff inte kommer bli synad.... Det är alltid lätt att erbjuda tjänster om man vet att de inte kommer att utnyttjas!
Dessutom verkar de flesta Göteborgare på forumet vara mest intresserade av att byta bilder på MSN.
Men lycka till iaf! Förhoppningsvis dyker det upp någon med tid och möjlighet!
/K. Orvis (handledare åt två personer)
"betala" moget,. Hon vill ju ha lite hjälp bara, och tror inte hon hade tänkt som du antyder, träskaft!
Haha..jo det är ju iofs sant!!
Det löser sig nog på ngt sätt...hoppas jag på allafall!!
Tackar för lyckan du skicka..
Jaja..det är inget att bry sig om. Låt han tro det han tror. Vem orkar ödsla onödig energi på sånt..jag vet vad jag menar & det är inte att betala i natura eller ngt liknande!!
Hoppas allt är bra i Ö-vik.. Heja MODO!!
Iofs säger väl inte Kattis nånstans att hon INTE tänker ta lektioner på en körskola?
Iaf jag ville ha bra mycket mängdträning utöver ev lektioner på körskola, och det kör man ju gärna med nån kompis så man slipper betala så förbannat mycket.
Lycka till och hoppas du hittar en bra handledare!
Iofs säger väl inte Kattis nånstans att hon INTE tänker ta lektioner på en körskola?
Iaf jag ville ha bra mycket mängdträning utöver ev lektioner på körskola, och det kör man ju gärna med nån kompis så man slipper betala så förbannat mycket.
Lycka till och hoppas du hittar en bra handledare!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |