bikerwoman
Bannad
Back in buisness
Vi hörs tjejen!
Såg precis att nån som varit medlem i 3 dagar har mer visningar på sin sida än jag som varit medlem 2006.
Kan det bero på kön eller?
![]()
![]()
Fan vad ni raggar boys
Du kan ju göra som vi killar gör! Du tar saken i egna händer och drar en egen slutsats. Gör som jag gjorde. Jag övningkörde själv, om man blir stoppad så får man 800kr i böter, inget mera. Du far och kör och blinkar och svänger och har riktigt trevligt, Sedan far du och kör upp. Lycka till med kortet.
Haha, ja det är ju fett med poliser i Norrbotten..![]()
![]()
Haha, min tråd jag gjorde för att försöka hitta någon i sthlm blev bara 3-4 inlägg i och då var två av dom av mig![]()
Men om man hade varit en 20 årig singel tjej så hade det blivit nog lika bra som den här tråden
Edit: Söker fortfarande hjälp![]()
Back in buisnessVi hörs tjejen!
Hur j*@#a svårt kan det vara att föra en vettig diskussion här alt ge vettiga svar. Hoppas verkligen du hittar någon som kan hjälpa dig Kattis! ...och bortse från alla idiotiska förslag som kommer i denna tråd.
Lycka till med kortet![]()
Är du förvånad. Vad jag sett händer detta väldigt ofta. Särskilt om det är en tjej som undrar något eller behöver lite hjälp. Många av oss hojåkande killar är tyvärr riktiga svin, iaf online. Hoppas verkligen att det inte är fallet ute i verkliga världen också. Ska jag vara helt ärlig verkar det som att Kattis lyckats bortse från de flesta idioterna och tur är väl det.
Hoppas att du hittar någon vettig person att övningsköra med och att det går bra.
Näe, blir inte särskilt förvånad... men däremot förvånas jag varje gång över den låga nivån som kan förekomma vid såna här diskussioner. Och även om Kattis eller någon annan bortser från detta så ökar det säkert inte intresset för tjejer att vara på SH. "Tonen" är i och för sig vanlig på forum och kanske en avspegling av åldern, intelligensen eller bara ren hybris i form av "att jag är bäst".
Personligen ser jag gärna fler tjejer här och då tror jag inte det hjälper med ett sånt här "grabbigt" bemötande... men det är min åsikt!![]()
Men herregud grabbar, hon ska väl inte behöva skriva 80-årig rynkig, ful, otrevlig kärring behöver hjälp med kortet bara för att bli tagen på allvar heller.
( Och nej Kattis sötnos, jag menade inte att du är det. ;D )
Men herregud grabbar, hon ska väl inte behöva skriva 80-årig rynkig, ful, otrevlig kärring behöver hjälp med kortet bara för att bli tagen på allvar heller.
( Och nej Kattis sötnos, jag menade inte att du är det. ;D )
Om du har nån som inte haft kort i mer än 5 år som "laglig" kan vara din handledare så sitt i bak med den och åk till ett avlägset ställe och öva krypkörning och manöverprovet på typ en stor parkering eller så. De gjorde jag, bara att nöta och nöta tills det sitter. Det är de absolut svårast enligt mig på uppkörning. Sen det där andra har du nog från bilkörningen med trafik vett osv.
Lycka till!
Testa krogen???
Klart jag betalar (med pengar) om man ställer upp som handledare...
Som handledare måste man gå den tillsammans med varje person man ska va handledare för..jag tror du måste haft kortet i 5år (ostraffat), som med bil.
Jag bor i Åkersberga.![]()
Nu e det ju så att hon redan har fått erbjudande om hjälp av mig och tackat ja, så ni kan sluta att spekulera nu![]()
Det är inga spekulationer utan kvalificerade analyser...för framtida trådar !
Vad söta ni är![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |