bikerwoman
Bannad
Tack!eller jaha du menade Mr wrx! Sorry
![]()
![]()
Tja..jag vet ju inte hur nån av er ser ut så vem vet?
Tack!eller jaha du menade Mr wrx! Sorry
![]()
![]()
Jag gillar de där svaren som går ut på : "Jag skulle ha hjälpt dig om det inte var för ...att jag inte pallar" *asg*..alt "Jag skulle gärna vilja övningsköra med dig, men siter i det för jag ska köra bara bananen i år"..Det är lite tease / rub it in över det.
Vad SH valutan är vill du nog inte veta...*asg*
Kontanten av det hela är väl att de flesta skulle ju kunna, men har ingen lust *asg* !
Nu till 1000 kr frågan..HAR DU EN HOJ eller ska hantlangaren ordna fram det med...*asg* ?
Får man se själva könet menar du ???
Någon av de två "brudarna " ÄR en snubbe...Fan va festligt det skulle vara om båda visade sig vara det...Snacka om att stå där med en jävligt lange nase.
Om inte vi var hormonstinna, omogna apor så skulle inte kåta rövslickare få ens en vettig chans. Vi omogna äckel är ju förutsättningen för mysiga mjukiskillar ! Utan oss hade inte mjukiskillar med mogen attityd ens synas, nu utgör vi en kontrast som framhäver mjukiskillarnas fina karaktär. Tacksamma ska ni va era uslingar he he...Vi vet ju hur det funkar...det skrev jag om i en annan tråd. Ju fler hormonstinna och omogna apor och ju värre de är, desto finare framstår "de mogna, snälla, sansade och hjälpsamma gentlemän". Det gamla bad cop / good cop tricke och tjaa..det finns bimbettes som går på det. Vid nästa offer byter copsen plats och den hormonstinna apan ondgör sig över sina medpolares omognar och burdusa sätt och så går det runt...
Apan är åtm ärlig och rakt på sak *asg*....trodde cheyer gillade ärliga killar och inte tillgjorda fjollor he he. Sedan kan man ju fråga sig hur många det är som VERKLIGEN skulle lägga 10 talstimmar av trist handledning för att KANSKE öka sina chanser att få sig ett ligg med 2% ? Inte många. Det får mig att tro att de hormonstinna apor skämtar bara lite robust. Jag menar varför skulle någon lägga timtals på handledning när han kan få sig ett ligg utan det ? Nää...det är nog intgen som på fullt allvar raggar här...kanske bara de som slickar röv á la mjukis style *asg*
Säg inte så ! Sex är inget snusk.
Det är vackert med kärlek och intimitet !
Lär er det era hormonsinna apor med rakade skallar och tatuerade rövar !
Det är inga spekulationer utan kvalificerade analyser...för framtida trådar !
Nu e det ju så att hon redan har fått erbjudande om hjälp av mig och tackat ja, så ni kan sluta att spekulera nu![]()
Blir lite konfunderad här. Vill du vara handledare eller varför skriver du? Antar att de här *asg* skall indikera någon typ av skämt/humor, stämmer det?
....
Ok. Du är ett geni *asg*.
(Var det rätt använt?).
Lycka till Kattis, hoppas du får brumma loss utan handledare innan sommaren är slut![]()
Tusen tack!!
Det hoppas jag oxå..men jag har lite svårt att välja vad jag ska köpa för hoj, så det går lite trögt just nu. :S
Tusen tack!!
Det hoppas jag oxå..men jag har lite svårt att välja vad jag ska köpa för hoj, så det går lite trögt just nu. :S
DUCATI vad annars!!
Om du hittar någon från mitten av 90talen så snackar vi 3kkr hel/hel å de kan nog ingen japs klå!! snygg är de också...
Säg till när du e ute o kör så kommer jag o hälsar på.![]()
Blir lite konfunderad här. Vill du vara handledare eller varför skriver du? Antar att de här *asg* skall indikera någon typ av skämt/humor, stämmer det?
Verkar dock som det är rundgång i din begreppsvärld, alternativt loop.
Ok. Du är ett geni *asg*.
(Var det rätt använt?).
Blueridge, jag får en känsla av att du stör dig en liten aning på Mr.WRX.
Är det så?![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |