En ny tjej...behöver hjälp!!

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Jag är vacker som en hormonstinn apa !

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Jag gillar de där svaren som går ut på : "Jag skulle ha hjälpt dig om det inte var för ...att jag inte pallar" *asg*..alt "Jag skulle gärna vilja övningsköra med dig, men siter i det för jag ska köra bara bananen i år"..Det är lite tease / rub it in över det.

Vad SH valutan är vill du nog inte veta...*asg*

Blir lite konfunderad här. Vill du vara handledare eller varför skriver du? Antar att de här *asg* skall indikera någon typ av skämt/humor, stämmer det?

Kontanten av det hela är väl att de flesta skulle ju kunna, men har ingen lust *asg* !

"Kontanten", först trodde jag det handlade om likvida medel, men kopplade snart att det var bara ytterligare ett exempel på din misshandel av det svenska språket.

Nu till 1000 kr frågan..HAR DU EN HOJ eller ska hantlangaren ordna fram det med...*asg* ?

Tyckte du sa att du läser mycket och har akademisk examen. Hypotetiskt; Finns det särskolor som ger högskolepoäng?

Får man se själva könet menar du ???

Verkar relevant för tråden....

Någon av de två "brudarna " ÄR en snubbe...Fan va festligt det skulle vara om båda visade sig vara det...Snacka om att stå där med en jävligt lange nase.

...

Om inte vi var hormonstinna, omogna apor så skulle inte kåta rövslickare få ens en vettig chans. Vi omogna äckel är ju förutsättningen för mysiga mjukiskillar ! Utan oss hade inte mjukiskillar med mogen attityd ens synas, nu utgör vi en kontrast som framhäver mjukiskillarnas fina karaktär. Tacksamma ska ni va era uslingar he he...Vi vet ju hur det funkar...det skrev jag om i en annan tråd. Ju fler hormonstinna och omogna apor och ju värre de är, desto finare framstår "de mogna, snälla, sansade och hjälpsamma gentlemän". Det gamla bad cop / good cop tricke och tjaa..det finns bimbettes som går på det. Vid nästa offer byter copsen plats och den hormonstinna apan ondgör sig över sina medpolares omognar och burdusa sätt och så går det runt...

Apan är åtm ärlig och rakt på sak *asg*....trodde cheyer gillade ärliga killar och inte tillgjorda fjollor he he. Sedan kan man ju fråga sig hur många det är som VERKLIGEN skulle lägga 10 talstimmar av trist handledning för att KANSKE öka sina chanser att få sig ett ligg med 2% ? Inte många. Det får mig att tro att de hormonstinna apor skämtar bara lite robust. Jag menar varför skulle någon lägga timtals på handledning när han kan få sig ett ligg utan det ? Nää...det är nog intgen som på fullt allvar raggar här...kanske bara de som slickar röv á la mjukis style *asg*

Här blir det återigen otydligt med vad som är skämt och allvar, men det kanske är ett av dina retoriska knep, som ett välbehövligt avbrott i den annars så tröttsamma analfixeringen? Verkar dock som det är rundgång i din begreppsvärld, alternativt loop.

Säg inte så ! Sex är inget snusk.
Det är vackert med kärlek och intimitet !

Lär er det era hormonsinna apor med rakade skallar och tatuerade rövar !

Ok.

Det är inga spekulationer utan kvalificerade analyser...för framtida trådar !

Ok. Du är ett geni *asg*.
(Var det rätt använt?).

Last edited:

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Vad sägs om dessa två Hondor (såg i din avatar att du ville ha en CBR) till rimligt pris;

CBR 600F -87, 16 500:-
eller denna pärlan CBR 600F -00, 40 000:-

Annars finns det ju en uppsjö av hojar och modeller. Vad hade du tänkt dig?
Tänk på att kolla upp försäkringen innan du köper en hoj, ibland kan den kostnaden bli en hårresande upptäckt....

Lycka till :tummenupp
Åsa :hej

Ducce 748

SDK#4860
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
Ducati 748, hornet 600
Tusen tack!!
Det hoppas jag oxå..men jag har lite svårt att välja vad jag ska köpa för hoj, så det går lite trögt just nu. :S

DUCATI vad annars!!:tummenupp
Om du hittar någon från mitten av 90talen så snackar vi 3kkr hel/hel å de kan nog ingen japs klå!! snygg är de också...

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
Säg till när du e ute o kör så kommer jag o hälsar på. :)

Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Blir lite konfunderad här. Vill du vara handledare eller varför skriver du? Antar att de här *asg* skall indikera någon typ av skämt/humor, stämmer det?

Verkar dock som det är rundgång i din begreppsvärld, alternativt loop.

Ok. Du är ett geni *asg*.
(Var det rätt använt?).

Jag skriver av samma anledning som ALLA andra här, dvs för att jag just i skrivandets stund inte har ett skit bättre för mig. Det finns väl ingen som skriver här för av någon annan anledning än att de har lite dötid ??

Bla bla bla...är inte rundgång samma sak som loop fast på Svenska ? Annars har jag ingen aning om vad det är du är ute efter...Är det en sådan "du har tre fina hojar och jag en rishög och jag ogillar det" grej ? Du vet, det här är bara ett forum, inget att ta på allvar...det är liksom inte på riktigt det här. Det är bara att skriva så mycket dynga man känner för så länge man inte sysslar med personangrepp... Så skitsamma vad som är relvant för det ena eller det andra och vad ens ASG "retorik" går ut på ("retorik" i samma sammanhang som forum på SH ..är det inte väl att ta i ?). Ta inte det hela på så blodigt allvar, allt kommer att ordna sig ju till det bästa förr, eller senare ! Dina värdefulla åsikter om vad jag skriver är ju bara pärlor åt svinet. Jag skiter nämligen högaktningsfullt i vad du (eller någon annan här) anser om mig och det jag skriver. Människor delas ju som bekant upp i de som betyder något och då kan jag (om jag vill) ta till mig deras kritik och de vars åsikter (och hurvida de ens lever) inte har någon som helst betydelse för mitt liv. Bortkastat engagemang från din sida alltså.

Last edited:

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
till TS Nu har du ju fått hjälp med handledare så bara ut o öva :tummenupp

Det ska bli kul o se hur det blir me KÖRKORT OCH MC mm i denna tråd o MM :rolleyes:

Men säger bara Lycka till :) med kk (ta det som det kommer eller inte)

Ps ja skjussar inte :hihi :hihi

//Robin

Last edited:

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1 -09
Blueridge, jag får en känsla av att du stör dig en liten aning på Mr.WRX.
Är det så? :va

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Blueridge, jag får en känsla av att du stör dig en liten aning på Mr.WRX.
Är det så? :va

Alltid kul att någon stör sig ! Fast att få folk störa sig i Sverige är det ju enklare än att ta godis från en 5 åring...Köpa sig ett lite kul leksaker brukar göra susen mot grannar (fast nu är det lite stå..grannen köpte sig en Porsche...på kredit men ändå den jäveln), alternativt kan man efterlysa hårdare tag mot parasiter och skitsäckar...det brukar reta gallfeber på folk i vissa segment :tummenupp. "Fuck´em" som min kusin från Ryssland brukar säga om skatteverket ! ASG !

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
"Orkar inte läsa hela tråden-inlägg"
Nr1: Har det löst sig?
Nr2: Vad blir det för mc?

:tummenupp kör å va gla!

jonashed

Medlem
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
yamaha R1
Hallå har du egen hoj så kör vi öm det nu stämmer att man inte måste gå utbildning orkar inte bli av med lappen efter 12 år men inge bus streck vissa har svårt att hjälpa till tydligen själv kör jag en R1a med nerplockade kåpor (kolegan la omkull den ) efter 100 meter och gör det gratis utan varken tårta eller pengar utan för att det e så jävla kul att åka hoj

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...