Ett litet tipps är att en smörgårdstårta ibland kan locka bättre än bensinpengar![]()
sanningen är att det finns knappt någon här som haft kortet i 5år, det går även att utläsa av alla korkade svar.
![]()
Jodå! på välmående gubbar som mej (som har haft oavbrutet i kortet mer än 15 år) så funkar allt som går att äta och dricka mycket bättre än soppapengarFunkar det inte med kaffe & bullar/tårta?
Smörgåstårta är lite jobbigt att göra.![]()
Senast jag va handledare så tröttnade jag och körde från min elev. Lite måste man ju få gasa så att hojen inte blir surVarför är alla så rädda för att vara handledare. Om övningsköraren gör nåt som äventyrar ditt kort dra till med lite stryk och försök igen![]()
![]()
Jag är handledare till 3 pers. och inga problem där, förutom att man kan bli ganska sömnig efter ett par mil![]()
Smörgåstårta är lite jobbigt att göra.![]()
Du kan ju göra som vi killar gör! Du tar saken i egna händer och drar en egen slutsats. Gör som jag gjorde. Jag övningkörde själv, om man blir stoppad så får man 800kr i böter, inget mera. Du far och kör och blinkar och svänger och har riktigt trevligt, Sedan far du och kör upp. Lycka till med kortet.
Haha, ja det är ju fett med poliser i Norrbotten..![]()
![]()
Såg precis att nån som varit medlem i 3 dagar har mer visningar på sin sida än jag som varit medlem 2006.
Kan det bero på kön eller?
![]()
![]()
Fan vad ni raggar boys
smakar det så kostar det...![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |