En sjuhelsikes bra SH-Pub grejsemojs!

MikkE

Guest
Kvällen började med att Jag, Johanjulgran och Bertborge åkte till Upplands Väsby för att hämta Ghost. Det gick bra, då vi var dom enda som hittat till Ghosts dörr :). Drar oss vidare mot ”the big city” och letar P-plats... suck va tid det tar…
Kliver inte på Tivoli som faktiskt är mycket schysst, stort och luftigt, med massor av sittplatser och just då lite folk. Sitter och väntar lite tills det droppar in fler som ska äta. Maten var förresten jävligt god och nästa gång blir det nog någon köttbit som kommer att ligga på tallriken.
Festen går vidare och man möter många som man har träffat med inte kommer ihåg från SH-festen, kanske beror det mest på att man då var på lyset eller så… Alla sitter och har det trevligt, snackar och har sig typ, då min polare Bertborge har så för jäääkligt ont i foten, och han bestämmer sig för att åka in till SöS med julgranen klockan 22:00 ca. Men mitt partajjande fortsätter med Ni andra och har så trevligt. Öl efter öl efter öl åker ner och man blir mer och mer på lyset, kul tycker jag. Efter mycket snackande med torr tunga och springande mellan toa och soffa så e det dags för lite dans. Det enda jag kan dansa är bugg, så då får man improvisera lite. Svänga lite på armar och vicka stjärt, det ser för jävligt ut, men det handlar ju som sagt om att ha KUL…. Och det har jag ju också :). Klockan närmar sig 02:00 och det är dags att åka. Vi sitter fyra stycken i baksätet i en sleten(hihi) opel som BB kör. Hoppar av vid SöS och möter julgranen, kan förresten lägga till att det gick ganska så vingligt fram.. där sitter Bertborge i en rullstol och väntar till det är hans tur på akuten (akutavdelning…yeah right!!)
03:00 – MikkE somnar i väntsalen
05:00 – MikkE vaknar och vill kräkas.. gör det också, på golvet, julgran får torka... hmm (och jag som snackade om vart min gräns med drickande gick… typiskt)
05:50 – Bertborge blir inkallad
07:45 – Vi åker därifrån och med Bertborge var det inge allvarligt med.
08:40 – Jag är hemma och sätter mig framför datorn och skriver lilla historien.

Hur som helst så e man här hemma nu och e trött som ett as och har varit vaken sedan 07:30 igår!.. Jag lägger upp lite bilder under FILMER / BILDER, är det så att Ni/Du inte vill ha med kortet i tråden, skicka Pm så tar jag bort den. Resterande bilder har jag på DC hubben, eller ska man lägga upp på server??

Tack för ett sjuhelsike roligt partaj och jag ser fram emot nästa runda, då med DV-kamera, muahaha!!

Bilder här

//MikkE

Last edited:

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Låter som trevliga pubkvällar ni har :) Synd att man inte bor i närheten.

ps. gå och lägg dig ;)

MikkE

Guest
javisst! kul å träffa dig..

haha.. nya avataren!!! häärligt!

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Det var en mycket trevlig kväll, har ju aldrig varit på Tivoli innan men det var precis min typ av ställe! Kul att träffa på gamla kändisar och nya ansikten. Hur gick det för Flamma77 då, hittade du nånstans att sova?

Daytona Peter

hojlös :-(
Gick med
4 May 2003
Hoj
Triumph Daytona T595 *såld*
God morgon.
Det var jäkligt kul att träffa lite SH:are. :tummenupp Nästa gång kanska man kan vara med och äta innan också.

:fyllisar

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Precis som tidigare gånger, kanontrevligt, några som varit med tidigare som inte var med den här gången :( , samtidigt många man träffat tidigare, kul ses igen! :hej och så en hel del nya ansikten :) , det här ska vi väl hinna göra om åtminstone en gång till innan hojsäsongen drar igång!? :tungan

/B

MikkE

Guest
denna gång var den första pubkvällen med SH och det var mkt trevligt. lite lättare att mingla och snacka än SH-festen, fast den var också kanon

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Va riktigt trevligt. :) Dock va både jag och tjejen förkylda så vi drog hem lite tidigare. Men vi hade kul så länge det varade. :)

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
The_FacultyGirl skrev:
chicken :p
Jag va trött men stannade ändå ;)

Jo man jag hade ju min sängkamrat på det torra så jag kunde ju ha gått när som helst. :D Du fick ju va kvar och jaga. :D

DucceMike

Former M900D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000rr -08 Fullsmetad Banhoj + CBR1000RR SP 2016 Ten Kate Ready To Race
Bra fest

Det var kul att få träffa så många av er igen. Hoppas att det blir bestående att 1 gång i månaden träffas för att ljuga lite. :D
Snart är det bara åkning som gäller och då ses vi... :yoparty

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag var typ nykter.. suck :( ajja. Har iaf ingen direkt bakfylla just nu. Svajjade lite i morse men det fixades med 2 liter vatten.

Jag hade iaf skitkul. Kul o träffa de jag kommer ihåg jag träffa :rolleyes: öh

Tack till ktmjacke för videoaparaten :) Har inte tittat på filmen än, men snart så. Då kommer den videon upp här på SH. (generellt åkande)

Vissa var fullare än andra :rolleyes:

Det var förresten kul att träffa Potatoes MC gänget... Norris kände jag först inte igen alls... men sen kom kommentarerna fram, då sken det upp vem han var ;) acshdå. Jag har förbättrat mig nu Norris om du läser det här, jag är .. iaf försöker vara mindre, dryg o kaxig (är jag det är det absolut endast på skoj).

Antar det blir en till Pubkväll snart?

KarlJohan

Hög fart utjämnar hinder.
Gick med
1 Nov 2003
Kungälv, Oskarshamn o överallt där i mellan.
Hoj
Husaberg FE 400 *såld men kommer en likadan till hösten*
Fan också. Blir ju helt knäckt av att läsa hur kul ni har haft det på sh-puben varje gång.

Vad kostar en flygbiljett till sthlm?? :rolleyes:

Jaja, min tid med sh kommer. Ska nog flytta till Uppsala så fort jag kan efter skolan.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
OLJEKYLD GSXR skrev:
Det var en mycket trevlig kväll, har ju aldrig varit på Tivoli innan men det var precis min typ av ställe! Kul att träffa på gamla kändisar och nya ansikten. Hur gick det för Flamma77 då, hittade du nånstans att sova?

Det var inga problem! :tummenupp Fick flera erbjudanden om sovplasts ( så många jättegulliga människor, särskilt BB...), men till syvende och sist var det Tom som förbarmade sig över den lätt förvirrade utbölingen och lånade ut sin soffa i tre timmar tills uppsalatåget började rulla igen! Flamma är MYCKET tacksam! :)

Jag hade väldigt trevligt! :banana

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Ja, TACK för ännu en kul kväll !! :banana

Benkar:Jag är väldigt glad att du räddade "papegojan" det kändes väldigt bra ! :tummenupp

Jag fick McDååååånalds innan jag åkte hem så det känns riktigt bra idag !!! :tungan Tror absolut det var DET som blev fel förra gången...... :va

Betsy: KRAM på dig !!!! :fyllisar

Oki ni andra mé !! :rolleyes:

:banana tack igen :banana

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...