En sjuhelsikes bra SH-Pub grejsemojs!

Norris

Freppa gillar katt,gillar katt Freppa?
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
cresent compakt
Swedie skrev:
Jag var typ nykter.. suck :( ajja. Har iaf ingen direkt bakfylla just nu. Svajjade lite i morse men det fixades med 2 liter vatten.

Jag hade iaf skitkul. Kul o träffa de jag kommer ihåg jag träffa :rolleyes: öh

Tack till ktmjacke för videoaparaten :) Har inte tittat på filmen än, men snart så. Då kommer den videon upp här på SH. (generellt åkande)

Vissa var fullare än andra :rolleyes:

Det var förresten kul att träffa Potatoes MC gänget... Norris kände jag först inte igen alls... men sen kom kommentarerna fram, då sken det upp vem han var ;) acshdå. Jag har förbättrat mig nu Norris om du läser det här, jag är .. iaf försöker vara mindre, dryg o kaxig (är jag det är det absolut endast på skoj).

Antar det blir en till Pubkväll snart?
Pöss på dig svidi :rullandeu
//Norris

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Swedie skrev:
Jag var typ nykter.. suck :( ajja. Har iaf ingen direkt bakfylla just nu. Svajjade lite i morse men det fixades med 2 liter vatten.

Mmm! Vaktade du ölen för nån i baren eller var det din egen?

Last edited by a moderator:

Lasker

Member Of PotatoesMc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF-R1
Riktigt kul kväll måste jag säga :va ja det jag kommer ihåg var iallafall skoj :fyllisar
Var det bara jag som va med i tävlingen fullast vinner :yoparty
Trevligt att få ett ansikte på några sporthojare :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Åh! Norris. :kär
haha! Får önska mig olycka senare i år med RR tävlandet! :p

Motardnisse, japp japp. Kändes som det ett tag. Men jag ville inte bli för full för jag har gjort saker jag ångrat. T.ex Norris "bjöd" (eller var det jag som tog åt mig?) på Snus igen men jag var nykter nog att INTE ta det. Skulle jag haft 3-4 öl till i systemet skulle det kommit ut jobbiga bilder av mig på nätet när jag gör nått "dumt".. säger inte mer än så om det.

Hade ändå kul!

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Jag hade jätte kul (utan alkohol :va ) Men jag glömde o mingla (f-låt :Bugar ) utan satt mest i ett hörn o SNACKA!!!! Kul som f** de här med SH fester.... Lär komma på fler (o mingla då kanske :rolleyes: ) /Yoshi

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Lasker, god damn dig skakade jag inte hand med under kvällen va?

Hursomhelst, aproligt att få köra Opel Ascona, sikken rejsbil!
Johanjulgran måste ju vara den snällaste människan som sitter med sin polare Bertborge på akuten i x antal timmar. Schyst att MikkE gjorde sällskap där sen.

MikkE rockade ju på dansgolvet! :yoparty
Ktmjacke tackar jag för födelsedags-drinken jag tyvärr fick lämna ifrån mig då jag var nykter under kvällen

Jag hade hur kul som helst, trots mitt tillstånd! Så roligt att träffa fler nya ansikten ifrån forumet och även alla gamla!

Mina favorittjejer Jenny var ju lagom på lyset och Watson fick gå hem lite tidigare än räknat. Men min nya favorittjej Flamma77 hon var kvar lääääänge och vi dansade och hade roligt. Kram på dig tösen!

Komh hem 03.30 efter att ha kört runt i två timmar, intog lite mat också i Haninge. Fick DN i handen när tidningsbudet kom, sen landade jag i snarklådan.

TACK ALLA SÖTA, RARA, GOA, UNDERBARA MÄNNISKOR! :Bugar
Nästa pub blir i mars, datum någon? :rolleyes:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Vill bara säga en sak... Viljan för "my return to Cali" börjar sakta försvinna ju mer jag träffar schysta pinglor och människor här i Sverige. (Har haft smärre dåliga upplevelser innan, men SH pubkvällar slår allt!)

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Måste be Norris om ursäkt för att jag inte kände igen honom, skämms över det :död Men vafan, man kan inte bara gå och klippa sig och ta bort mitellan sådär :7peta

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Som vanligt då.... TACK för en trevlig kväll! :banana :fyllisar

Norris! Man ska inte ha strumpbyxor på huvet :fatta! Ta den där Tibromössan nästa gång :lol

Skuttade upp pigg som en krockskadad grävling med en död orm i munnen och gick till jobbet! :död Det ni!

Kommer troligen smyga som en hungrig pingvin runt kakbuffén hela dagen...
Tur att du tvingar mig att äta kolesterolbomber i gryningen Prillan, kram på dig! Å på er andra oxå!

gamle svarten

Avliden medlem
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
GIXXER 750 -00 såld och en risig sp1:A_00 STULEN
ja jävlar!!!!

det va kul att trilla in på tivoli kl 02.00 för att se den "berusade" skocken med mc nut cases :hihi

kul att ses!

mera party! :arsele

MikkE

Guest
YEEEHAAA!!!!

Fortfarande vaken e man efter allt partajjande och väntande..

Jahan och Tore satt på SöS i 10 timmar... jag 6 :död

och det där med dansande vet jag ingenting om.. dä ä bar å släpp loss likzom :banana

Va va det för drink du fick av mig BB? nån svart typ...

Och cool_adde! Bjussade jag dig på en bärs? Jag hade ju lovat att du skulle få en 2-veckor-efter-födelsedagen-present.

Och till Ghost: HAHA!!! så jävla skön snubbe, humorn där e grejt :tummenupp

MikkE idag :trött :död :va

Ha det gött tills vi ses nästa gång!!! :krama

//MikkE

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Som vanligt fick jag förhinder, börjar tro att jag undermedvetet är osocial helt enkelt. Men nästa gång .... (Jag har sagt det förut).

MikkE

Guest
woups!!! kollade i plånkan.. 20 spänn kvar av 700!!!! AAAAAAAAAA

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
gamle svarten skrev:
ja jävlar!!!!

det va kul att trilla in på tivoli kl 02.00 för att se den "berusade" skocken med mc nut cases :hihi

kul att ses!

mera party! :arsele

Du kan ju inte dyka upp vid 2 fattar du väl :huvet Då hade Speedy redan sett till att jag kom hem ordentligt :tummenupp

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Bikerbitch skrev:
Jag hade hur kul som helst

Du erbjöd mig pengar istället för en öl. Var det för att du var lat eller tyckte du att jag hade fått nog?
Jag nekade naturligtvis till pengarna men det betyder inte att skulden är struken.
Hade en kul kväll, men satt mest (typ bara) o snackade med jobbarpolare.

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Skitkul var det men man blev lite överväldigad över hur många det var så jag pratade inte med så många. Får bli bättre nästa gång, tyvärr kan jag inte i mars :huvet Jobbar varannan lördag o är upptagen dom andra 2.
Måste bara säga att BB är en überjävlatrevlig tjej :)
Tack för igår till alla jag träffa.

Lollo_k

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
1998 yamaha szr 660
Halloj! Gjorde ett litet anonymt gästspel... hamnade dock i en flipperturnering i källaren (Rocks :yoparty ) i två timmar.. Sorry! Nästa gång skall jag vara social och mingla mer!

Kul att se några av er :tungan Och er andra ser jag på nästa pub!

Tack för en kul kväll!

KOne

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
ligger i en hög..
KarlJohan skrev:
Fan också. Blir ju helt knäckt av att läsa hur kul ni har haft det på sh-puben varje gång.

Vad kostar en flygbiljett till sthlm?? :rolleyes:

Jaja, min tid med sh kommer. Ska nog flytta till Uppsala så fort jag kan efter skolan.

Håller med dig.... nästan så att man tar mc:n upp dit nångång på sommaren men det kanske kan bli lite jobbigt att ta sig nånstans efter festen...

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...