MikkE skrev:Anneli: jag hörde att du inte tycker om att vara med på bild, vet du vad mitt mål den kvällen var![]()
hörde mkt bra om dig och hoppade på att träffa dig också, men nej nej...

MikkE skrev:Anneli: jag hörde att du inte tycker om att vara med på bild, vet du vad mitt mål den kvällen var![]()
hörde mkt bra om dig och hoppade på att träffa dig också, men nej nej...
Mille-R skrev:Tror inte du vann den, men du vann något annat.
Tur att du inte blir bakfull för då hade jag haft dåligt samvete för att jag tvingade på dig första ölen![]()
nästa gång bruden.. nästa gångAnneli skrev:(jag syns inte, så ÄR det
)
Bikerbitch skrev:Motardnisse; var du också där?
streetfighter1 skrev:Klart jag tycker! Du försökte ju fixa det på allehanda sätt.
Trött?!? Ehum...ja, just det. Det var ju det jag var...
Jag kom hem redan vid två. Nästa gång hoppas jag på att inte ha något uppbokat dagen efter.
När blir nästa? Sista helgen i mars??
Anneli skrev:Vann jag något annat? Vaddå? En cykel?![]()
Klart du får citeraBikerbitch skrev:Mille-R; Wow, får jag citera det där i min signatur tro?![]()
Mille-R skrev:Jo du vann $€&#"£, oj det vart lite störningar där. Eee, jag får berätta nån annan gång om du inte redan vet![]()
Bikerbitch skrev:Peuter; Det är ju min burnout du ska skryta om! Den rockade! Din Opel var ruggigt skoj att köra, hade dock kramp i vänsterbenet dagen efter. Jag kan va fyllechaffis fler gånger, nemas problemas.
Ja du jag förstår att du har värk i kopplingbenet den e tung att trampa ner... Jag visste inte att man fick öva på burnisar på körskolan?jaja d går väl framåt där me d var ju sååå länge sedan jag tog lappen ju... Förs när vi skulle ut från dig den var hmmm härlig för motorn... Sen hade vi ju den vid Brandbergen den var minst ett par hundra meter lång... är tur att opeln är varvvillig
... Ska sätta på slicks till nästa gång vi ska rejsa igen det ska bli kul
![]()
Lollo_k skrev:Halloj! Gjorde ett litet anonymt gästspel... hamnade dock i en flipperturnering i källaren (Rocks) i två timmar.. Sorry! Nästa gång skall jag vara social och mingla mer!
Kul att se några av erOch er andra ser jag på nästa pub!
Tack för en kul kväll!
Yoshi_gixxeRR skrev:Fylle chafför... Jag var ju där med mitt "åbäke" o inte var det ngn kö på folk som ville få skjuts hemKanske för att ingen visste
Men så e det ibland!!! Nästa fest så e alla VÄSBY bor välkommna att åka med mig (då jag då bor i VÄSBY!!!!) /Yoshi
Det låter finfint...Yoshi_gixxeRR skrev:Fylle chafför... Jag var ju där med mitt "åbäke" o inte var det ngn kö på folk som ville få skjuts hemKanske för att ingen visste
Men så e det ibland!!! Nästa fest så e alla VÄSBY bor välkommna att åka med mig (då jag då bor i VÄSBY!!!!) /Yoshi
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |