En sjuhelsikes bra SH-Pub grejsemojs!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
berggren_martin skrev:
Kan ni inte ordna pubkväll mer norröver någon gång :)

Bra förslag vi kanske skulle ta en pubrunda i Väsby? :7peta :tungan
Nä men dra igång en du, det tycker jag låter som en kanonidé! :tummenupp
Vill dock se bildbevisen efteråt. (i rent utpressnings syfte då förstås..) :D

:fyllisar :banana

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Bikerbitch skrev:
Apropå dans där. MikkE, Flamma77, Conan, Daytååna Peter och jag rockade ju på dansgolvet länge o väl!

Najs it was! Mera! :)

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Ghost o streetfighter 1 jag var ju där... nånstans :rolleyes: Nästa ggn får jag bättra på mitt mingel. /Yoshi

streetfighter1

För******
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
Fighter Honda CBR900 -96/-97, Huskvarna 258
Yoshi_gixxeRR skrev:
Ghost o streetfighter 1 jag var ju där... nånstans :rolleyes: Nästa ggn får jag bättra på mitt mingel. /Yoshi

Ja snart lär vi ju kanske ses i närbutiken utan att veta om det. Hemköp blir snart din närmaste butik...

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
streetfighter1 skrev:
Ja snart lär vi ju kanske ses i närbutiken utan att veta om det. Hemköp blir snart din närmaste butik...

Japp den e löjligt när ju :lol Nästan så det e jobbigare o ta hojen dit än o gå... JAG SA NÄSTAN :4skrika !!!! Men vi ses ju om inte annat på NÄSTA SH fest ju... :yoparty /Yoshi

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Prillan73 skrev:
Ja, TACK för ännu en kul kväll !! :banana

Benkar:Jag är väldigt glad att du räddade "papegojan" det kändes väldigt bra ! :tummenupp

Ja... vad skulle man göra... den stackars papegojan åkte fram och tillbaka bland SH-folkets alkoholångor, tills det blev för mycket, han/hon körde i diket/trilla av tråden... :D Och då såg du/ni ju SÅ ledsna ut... Bara släpa upp gojan på rätt spår, var dock lite orolig över att personalen skulle missförstå och tro att jag skulle sno djuret eller så, men det gick ju bra!

/B

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
benkar skrev:
Ja... vad skulle man göra... den stackars papegojan åkte fram och tillbaka bland SH-folkets alkoholångor, tills det blev för mycket, han/hon körde i diket/trilla av tråden... :D Och då såg du/nu ju SÅ ledsna ut... Bara släpa upp gojan på rätt spår, var dock lite orolig över att personalen skulle missförstå och tro att jag skulle sno djuret eller så, men det gick ju bra!

/B

Ramlade den ner på er?

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Ramlade den ner på er?

Nope, gojan hade "bara" glidit av linan, hängde lite på sniskan och såg sliten ut. Av vad jag vet så var det ingen som fick en goja i huvudet, så jag tror SH kan gå till Tivoli igen utan att vara rädda för att attackeras av gojan... :D

/B

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
benkar skrev:
Nope, gojan hade "bara" glidit av linan, hängde lite på sniskan och såg sliten ut. Av vad jag vet så var det ingen som fick en goja i huvudet, så jag tror SH kan gå till Tivoli igen utan att vara rädda för att attackeras av gojan... :D

/B

Glidit av linan, hängde lite på sniskan & såg sliten ut... fylle styrning?? :fyllisar

:tungan

Daytona Peter

hojlös :-(
Gick med
4 May 2003
Hoj
Triumph Daytona T595 *såld*
Bikerbitch skrev:
Apropå dans där. MikkE, Flamma77, Conan, Daytååna Peter och jag rockade ju på dansgolvet länge o väl!

Nja rockade vet jag inte, inte jag iaf. Jag gillade inte riktigt musiken de spelade
Kanske bli bättre nästa gång :banana :fyllisar

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ghost skrev:
Glidit av linan, hängde lite på sniskan & såg sliten ut... fylle styrning?? :fyllisar
:tungan

Som skrivet... papegojan druknade i SH-folkets spritångor, och ramla av tråden... må kanske kallas för fyllestyring... eller så... :D

/B

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
Det var mycket roligt så länge det varade.

Jag missade ju dom flesta för att jag fick gå så tidigt.
Men när man entligen fick komma hem så såv jag i 4 timmar för att sen åka på skidresa till vemdalen.

Nästa gång så ska man nog få vara där hella kvällen :tungan
Eller e det någon annans tur att skada sig :va
Kommer troligen att köra dit och vara nykter nästa gång också. stålarna bara försviner hit och dit nu :(

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...