En sjuhelsikes bra SH-Pub grejsemojs!

Norris

Freppa gillar katt,gillar katt Freppa?
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
cresent compakt
Swedie skrev:
Åh! Norris. :kär
haha! Får önska mig olycka senare i år med RR tävlandet! :p

he he he! Inte önskas olycka heller! Kanske kan säga lycka till istället! he he he

(betsy) Norris! Man ska inte ha strumpbyxor på huvet Ta den där Tibromössan nästa gång
Betsy! Var det inte strig trosor :va

(oljekyld) Måste be Norris om ursäkt för att jag inte kände igen honom, skämms över det Men vafan, man kan inte bara gå och klippa sig och ta bort mitellan sådär
Oljekyld! Fan här gör man sig snygg osso känner ingen igen mig *suck* :arsele

LASKER!!!!! :Bugar :Bugar LASKER!!!!

Last edited:

MikkE

Guest
var det watson och bb som höll hemligheter och fnittrade åt mig!? nyyyfiken :)

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
BB hon e såååå himla bra... såg till så jag fick mat i magen innan jag kom hem och sen så skjuts fram till dörren... en säker o bra chaffis som på HÖGA varv tog oss fram.. hi hi ;) får hon gärna göra igen... Måste bara nämna handbromsvändningen hon gjorde på dalarövögen i natt den var grym

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
MikkE skrev:
Kvällen började med att Jag, Johanjulgran och Bertborge åkte till Upplands Väsby för att hämta Ghost.

Man får tacka för den eminenta servicen med skjuts in till Tivoli, :tummenupp
synd att ni blev tvugna att åka in till sjukan & häcka där istället för att partaja med oss andra. :död

Tack alla som jag träffade igår för en trevlig kväll, jag vet att jag missade flera stycken nykommlingar. :fatta!
Hoppas dock att vi ses en annan gång istället. :tummenupp

/Spöket utan :smasha

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
"Betsy! Var det inte strig trosor :va "

Lilla hjärtat, ser du inte skillnad på strumpbyxor å stringtrosor börjar det nog bli dax att skaffa dej en dejt :hihi

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
peuter skrev:
BB hon e såååå himla bra... såg till så jag fick mat i magen innan jag kom hem och sen så skjuts fram till dörren... en säker o bra chaffis som på HÖGA varv tog oss fram.. hi hi ;) får hon gärna göra igen... Måste bara nämna handbromsvändningen hon gjorde på dalarövögen i natt den var grym

Hur gick det sedan då peuter, fick du krama servitrisen? :krama

:D

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
MikkE skrev:
var det watson och bb som höll hemligheter och fnittrade åt mig!? nyyyfiken :)

Japps! Det kan du hoppa upp och sätta dej på! Tjejer är sånna och vi har den rätten just för att vi är tjejer!

(Bilderna du har på mej som du inte har lagt upp i bildtråden kan du väll typ radera EFTER att du skickat dem till mej... Du vet vilka jag snackar om!! :tuttar )

/FW

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
watson skrev:
(Bilderna du har på mej som du inte har lagt upp i bildtråden kan du väll typ radera EFTER att du skickat dem till mej... Du vet vilka jag snackar om!! :tuttar )

/FW
Nänä, lägg upp dom här först så alla får se dom. Sen kan du radera dom när alla har verifierat att alla har sett dom.

MikkE

Guest
watson skrev:
Japps! Det kan du hoppa upp och sätta dej på! Tjejer är sånna och vi har den rätten just för att vi är tjejer!

/FW
Jasså dyyy! hemligheter å sånt.. grrr, jag vill veta på en gång :)

och vi kan ju diskutera en liten penning angående bilderna :hihi för att jag antar att du inte vill synas på www.fjortis-fylla.com eller nåt.. muahaha.
skoja bara... kanske... jag e dum i huvet...

Mille-R skrev:
Nänä, lägg upp dom här först så alla får se dom. Sen kan du radera dom när alla har verifierat att alla har sett dom.
jag låter nog fröken W sköta sina snuskisbilder själv.. jag vill inte bli :fatta! :hihi

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Faen, låter som man missade en riktigt kul tillställning. =/ Får se till att ha lite mer pengar så att jag också kan komma nästa gång, har för närvarande 1 kr tills den 25:e.
Kul att ni andra hade det bra iaf, så ses vi nästa gång :yoparty

Btw Ghost, vart det nå bira för din del igår eller? Hade kunnat ge mkt pengar för att få se dig lite "rund under fötterna" ;P

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Först nu har jag tid att skriva här...
Gissa vem som ringer vi 11a tiden på morgonen och drar iväg med mig på ModernaMuseet i ca 4h...MORSAN! Det var bara att bita ihop... Sen var man ju "tvungen" att åka och planera en fjällentripp...
MikkE: Du bjöd mig på en bärs! Tack för den!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Spiken skrev:
Faen, låter som man missade en riktigt kul tillställning. =/ Får se till att ha lite mer pengar så att jag också kan komma nästa gång, har för närvarande 1 kr tills den 25:e.
Kul att ni andra hade det bra iaf, så ses vi nästa gång :yoparty

Btw Ghost, vart det nå bira för din del igår eller? Hade kunnat ge mkt pengar för att få se dig lite "rund under fötterna" ;P

Ja om du ska få se mig rund under fötterna så måste du ju komma HIT! :fatta! :7peta

:D :fyllisar

streetfighter1

För******
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
Fighter Honda CBR900 -96/-97, Huskvarna 258
Lasker skrev:
Riktigt kul kväll måste jag säga :va ja det jag kommer ihåg var iallafall skoj :fyllisar
Var det bara jag som va med i tävlingen fullast vinner :yoparty
Trevligt att få ett ansikte på några sporthojare :tummenupp

Eftersom jag omedvetet deltog i den tävlingen så minns jag inte helt säkert om jag var på Tivoli...jag har dock svaga minnesbilder av det.

Det var iaf kul att träffa två bikers från Väsby (tjoffe och campar). Jag instämmer att BB är för go'.

Eftersom minnet är så dåligt så får jag väl försöka vara mer "lagom" nästa gång. :)

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Lasker skrev:
Var det bara jag som va med i tävlingen fullast vinner :yoparty

Jag var med!! :fyllisar Undra om jag inte vann den också? :va :rolleyes: (trots att jag kom dit i nyktert skick.. :näsblod )

Och NEJ, jag blir inte bakfull. :1pajas

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Tror inte du vann den, men du vann något annat.
Tur att du inte blir bakfull för då hade jag haft dåligt samvete för att jag tvingade på dig första ölen :fyllisar
Anneli skrev:
Jag var med!! :fyllisar Undra om jag inte vann den också? :va :rolleyes: (trots att jag kom dit i nyktert skick.. :näsblod )

Och NEJ, jag blir inte bakfull. :1pajas

MikkE

Guest
Anneli: jag hörde att du inte tycker om att vara med på bild, vet du vad mitt mål den kvällen var :gnissla
hörde mkt bra om dig och hoppade på att träffa dig också, men nej nej...

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...