grovy
Ny medlem
Köp henne en 600a Shadow.
Är för snål för att köpa henne en hoj. Fan att det ska bli fint väder i helgen annars kunde man ju skylla på det .grovy skrev:Köp henne en 600a Shadow.
grovy skrev:Köp henne en 600a Shadow.
Det lär hon INTE göra.Rasorblade skrev:Vaddå ska hon fastna i crome-träsket........
Hon är väl ganska lugn av sig men man vet ju aldrig lite rullgruss eller ett lite misstag kan vara allt som behövs. Det kanske kan hända den bästa men hon har ju inte kört så mycket men får hon inte låna min så får hon ju aldrig någon erfarenhet, Jävligt svårt att veta hur jag ska göra.Skorpan skrev:Och om hon råka köra ihäl sig då p.g.a att hon inte kunde hantera den?? Går hon och ersätta då?? Inget jag skulle vilja ha på mitt samvete iaf
vad sa hon då?Agamemnon skrev:Hon borde ha förstånd nog att inte ens fråga att få låna den! Har man vält körskolans hoj så är ju risken inte helt obetydlig att välta med din oxå. En tjejpolare tog kortet i sommras och nog för att hon var kåt på att köra, men visste att hon aldrig skulle kunna med att låna min...därför erbjöd jag henne såklart att låna den
Fy Fan sånt får dom inte göra!Eas skrev:Hade aldrig lånat ut hojjen till tanten!
Spelar ingen roll om hon så 6-strejkade i all eighet!
Skorpan skrev:Men då är det din egna hoj,en lånad hoj är som och leka med nåns samvete om det vill sig riktigt illa,nåt som man inte (inte jag iaf) förlåtit sig själv för.
Det är inte bara till och låna/låna ut och se glad ut
Cornsnake skrev:Det är klart hon ska få låna hojjen, men du kan ju ta med henne till en avsides väg till att börja med, då kan hon känna lite på hojjen innan hon ger sig ut i trafik med den.
För 3 dagar sedan var jag upp med min brud till ett millitärflygfält och lät hon pröva min hoj, efter en fet genomgång och några vännder med mig på flygrakan. Då har jag en R6 och hon hade inte ens kört en jävla moppe innan. Det gick kalas bra för henne och hon håller nu på att ta ett eget mc kort.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|