Kan bara hålla med dig-
Lite OT men jobbar du som smed?
"LITE" OT?
Nej, men smide verkar kul, så man vet aldrig vad som händer i framtiden.
Kan bara hålla med dig-
Lite OT men jobbar du som smed?
"LITE" OT?
Nej, men smide verkar kul, så man vet aldrig vad som händer i framtiden.
vad har hänt med Motogp..... skitkul race och som vanligt är Stoner för het och svarvar sönder baksulannej detta trodde jag inte. finns 3 toppförare och 6 pallkandidater.... skitkul
![]()
Nja, nu var det just dessa två herrar som tog till orda på en av helgens presskonferenser.
Rossi har aldrig varit någon kvalkung men rejsa vet han ju hur man gör.
Rossi har 66 pole positions i högsta klassen. Bara Ago har fler. Helt kass är han inte...
Absolut inte men om man räknar i procent tror jag det finns dem som är bättre på att kvala än Rossi.Rossi har 66 pole positions i högsta klassen. Bara Ago har fler. Helt kass är han inte...
Absolut inte men om man räknar i procent tror jag det finns dem som är bättre på att kvala än Rossi.
Ganska töntigt att prata om bojkott av Japans GP. Särskilt när alla experter säger att strålningsnivåerna ligger under alla gränsvärden, och typ samtliga MotoGP förare har fått tillräckligt många CT-scans och röntgenundersökningar för att vara självlysande redan...
Som någon expert skrev så utsätts man för mera strålning vid en vanligt flight till Japan, än vad man skulle göra på plats...
Kör för fan, jävla töntar...
Det har du nog rätt i. De senaste åren har han inte varit någon kvalhjälte. Jag vände mig mest mot att du skrev "aldrig varit någon kvalkung". Det var han en gång i tiden, tycker jag, även om det var ett tag sen nu.![]()
49Rossi har 66 pole positions i högsta klassen. Bara Ago har fler. Helt kass är han inte...
49(rätt skapligt ändå)
Fast när han var kvalkung var han även totalt överlägsen, lättare att vara kvalkung då.
Du ska då alltid hitta på en massa faktaDu har helt rätt. Det gäller att läsa i rätt kolumn. 66 snabbaste varv skulle det ju vara, vilket givetvis är något annat. Tack för påpekandet.
Regnar det på dig, Macke? Är du arg? =)
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |