Kan bara hålla med dig-
Lite OT men jobbar du som smed?
"LITE" OT?
Nej, men smide verkar kul, så man vet aldrig vad som händer i framtiden.
Kan bara hålla med dig-
Lite OT men jobbar du som smed?
"LITE" OT?
Nej, men smide verkar kul, så man vet aldrig vad som händer i framtiden.
vad har hänt med Motogp..... skitkul race och som vanligt är Stoner för het och svarvar sönder baksulan nej detta trodde jag inte. finns 3 toppförare och 6 pallkandidater.... skitkul
Nja, nu var det just dessa två herrar som tog till orda på en av helgens presskonferenser.
Rossi har aldrig varit någon kvalkung men rejsa vet han ju hur man gör.
Rossi har 66 pole positions i högsta klassen. Bara Ago har fler. Helt kass är han inte...
Absolut inte men om man räknar i procent tror jag det finns dem som är bättre på att kvala än Rossi.Rossi har 66 pole positions i högsta klassen. Bara Ago har fler. Helt kass är han inte...
Absolut inte men om man räknar i procent tror jag det finns dem som är bättre på att kvala än Rossi.
Ganska töntigt att prata om bojkott av Japans GP. Särskilt när alla experter säger att strålningsnivåerna ligger under alla gränsvärden, och typ samtliga MotoGP förare har fått tillräckligt många CT-scans och röntgenundersökningar för att vara självlysande redan...
Som någon expert skrev så utsätts man för mera strålning vid en vanligt flight till Japan, än vad man skulle göra på plats...
Kör för fan, jävla töntar...
Det har du nog rätt i. De senaste åren har han inte varit någon kvalhjälte. Jag vände mig mest mot att du skrev "aldrig varit någon kvalkung". Det var han en gång i tiden, tycker jag, även om det var ett tag sen nu.
49(rätt skapligt ändå)Rossi har 66 pole positions i högsta klassen. Bara Ago har fler. Helt kass är han inte...
49(rätt skapligt ändå)
Fast när han var kvalkung var han även totalt överlägsen, lättare att vara kvalkung då.
Du ska då alltid hitta på en massa faktaDu har helt rätt. Det gäller att läsa i rätt kolumn. 66 snabbaste varv skulle det ju vara, vilket givetvis är något annat. Tack för påpekandet.
Regnar det på dig, Macke? Är du arg? =)
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |