Ta en tur till Kawasaki Centrer i Lödde. Där kan du provköra när som helst.
Man måste ju ha körkort för att få låna hos en handlare. Det har jag. Nästan.. :/
Ta en tur till Kawasaki Centrer i Lödde. Där kan du provköra när som helst.
tjenas rensa själv precis allt bak , om man tar ner allt så sitter det metallstag under plasten (skärmen) borra upp den lilla mutter som e svetsad till 10mm så får du dit miniblinkers och bocka sen in lastöglorna (krokarna) lite o böj bakåt fäst plåten där med några brickor , och glömm inte lacka skiten svart den e grön annars . ska se om jag kan fixa biilder på mitt under dagen , totalkostnad tja endast miniblinkers typ en hundring
tjenas rensa själv precis allt bak , om man tar ner allt så sitter det metallstag under plasten (skärmen) borra upp den lilla mutter som e svetsad till 10mm så får du dit miniblinkers och bocka sen in lastöglorna (krokarna) lite o böj bakåt fäst plåten där med några brickor , och glömm inte lacka skiten svart den e grön annars . ska se om jag kan fixa biilder på mitt under dagen , totalkostnad tja endast miniblinkers typ en hundring
hur gjorde du med skyltbelysning?
tja jag har inte kommit dit ännu men ska borra in 2 st dioder vita 5mm under stjärten som lyser ner på plåten kommer bli super
Hmmmm?????
Jag var inte riktigt nöjd med min PC men har koolat med AVA i sthlm o då har de bänkat en ER6N med GPR o PC fick ur den på bakhjulet 65HP o 58Nm
På Funbike där jag bänkade min blev det med PC o G&G 67,5HP o 62nm avrundat.
så det ger effekt men framför allt så går hojen renare o jämnare över hela registret.
ska du borra i stjärten? o va faen ska du ha lysdioderna till
du e ju bara äcklig
japp...invätar bild innan jag ger mig på att börja borra haha
japp...invätar bild innan jag ger mig på att börja borra haha
roligt att ngn hae provat pc . men vad har er6 på bakhjulet innan man monterar pc o efeksystem?? och så undrar jag tycker du det var värt pengarna??
Tjenare,
Jag funderar på att handla en hoj till, 625'an är inget vidare att sitta och pendla till jobbet med.
Hojen jag funderat på är ER6N och när jag provsittter så känns körställningen inte mer extrem än de flesta hojar men hur är den efter en timme i sadeln.
Jag är 1.96 meter över havet och väger in på över 100 pannor, är det någon med liknande dimensioner som kan ge sin syn på hojen?
Jag är inte riktigt där än men 190cm/90kg muskler och har inga större problem med längre turer på några timmar. Ett minus för tunn mjuk sadel vilket gör ett man kan få lite verk i röven och ett minus för blåsten i över 110km/h. Det finns tydligen en tjockare sadel som, förutom höjer sitthöjden, masserar röven lite bättre
Pallar man inte blåsten antar jag att man får gå på en F stället.
I say go for it!
Jag är inte riktigt där än men 190cm/90kg muskler och har inga större problem med längre turer på några timmar. Ett minus för tunn mjuk sadel vilket gör ett man kan få lite verk i röven och ett minus för blåsten i över 110km/h. Det finns tydligen en tjockare sadel som, förutom höjer sitthöjden, masserar röven lite bättre
Pallar man inte blåsten antar jag att man får gå på en F stället.
I say go for it!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |