Öhlins säljer fjädrar till både gaffeln och dämparen men som sagt, du har väl provat fjäderförspänningen först?
Hej ärade er6 ägare!
Går det att gå upp i däckdimensionen bak, någon som vet.
//Mattis
Jag älskar mitt slipon, + tycker det passar skitbra på hojjen (arrow). Om jag skulle köpt ett annat hade väl det vart laser för det ser så sjukt snyggt ut.Men det var mer en fråga om pengar, ifs hade jag haft mer pengar så hade det nog blivit ett leovince full system.
Ja är med sjukt nyfiken på att dreva ner, borde väl va nån av oss som har gjort det redan kan man tycka? Jobbigt att göra? Gjorde det stor skillnad o.s.v?
De ska gå att byta upp däckdimension, vet att jag har sett det på ninja650.com -forumen. Men har för mig att det även diskuterats i den här tråden tidigare.
Då skall du se den orangea![]()
För att inte tala om i gatubelysningen på avvänyyyn när det mörknat![]()
...kungälv också ser jag. vi är några st nu.
Jodå, den orangea är grym, testkörde en hos Johan's MC dock mitt på dan, ville ha den färgen först men den var slut... det var några andra som hann före...![]()
Ja vi kanske ses på vägarna om du nu har har nån hoj då, du verkar gå i säljtankar? Ta nu ditt förnuft till fånga![]()
Jag hann före![]()
Funderade lite på o sälja ja. Hade inte kört nåt på typ ett par månader![]()
Tog en sväng med en polare i lördags. Hade glömt hu J***A gött det är![]()
Jag älskar mitt slipon, + tycker det passar skitbra på hojjen (arrow). Om jag skulle köpt ett annat hade väl det vart laser för det ser så sjukt snyggt ut.Men det var mer en fråga om pengar, ifs hade jag haft mer pengar så hade det nog blivit ett leovince full system.
Ja är med sjukt nyfiken på att dreva ner, borde väl va nån av oss som har gjort det redan kan man tycka? Jobbigt att göra? Gjorde det stor skillnad o.s.v?
De ska gå att byta upp däckdimension, vet att jag har sett det på ninja650.com -forumen. Men har för mig att det även diskuterats i den här tråden tidigare.
en kugg fram plus pc3 så power wheelar du lätt på 2 :ans växel![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |