tarmac
Med lem
Nu sitter PC3an på plats iaf, fy fasen vilket jädra pillande och trixande.
Du tabac, det där med tryckluften, det var ju ett dundertrick. Nu sitter allt där det ska! Tackar för tipset!
Tabac!
Nemas problemas
Nu sitter PC3an på plats iaf, fy fasen vilket jädra pillande och trixande.
Du tabac, det där med tryckluften, det var ju ett dundertrick. Nu sitter allt där det ska! Tackar för tipset!
Titta vilken tråkig syn. Såg att Biketrollhättan.se har fått denna er6f och en n på sin mc-skrot om det är någon som behöver reservdelar.
Hur tusan kan den där bli inlöst? Måste se värre ut på andra sidan. Plasten till Er-6 är riktigt billig.
Edit: Nopes, helt oskadd där:
http://www.biketrollhattan.se/demon...KI_ER6F-06_XSS271_1/600x450/ER-6F-06_left.jpg
Undrar just om man kan kolla på något sätt om firman man bänkar på, verkligen bänkat och inte fuskar och för över en gammal map för liknande hoj? Man skulle ju aldrig märka?
Menar bara att fusk e ju inte helt ovanligt i verkstadsbranschen.
R D nån som vet va d R för gänga till bobinen? 1,25 lr 1,5 mm
Alviks och Moped & Motor e det som är överlägset bäst! Den dagen Alviks skulle fuska med något, är den dagen de måste lägga ner. Det är kvalitén som gör att Alviks existerar...Håller med Neutral, handlat många prylar åt både mig, tjejen och hojen på Alviks, bara gott att säga om den affärn. Visserligen har jag inte träffat på nån usel affär i Sundsvallsområdet heller ännu som tur är.
Den måste väl vara lite sne här o var den där, som hur framhjulet tar i kåpan t.ex. Riktigt snyggt moddad hoj den där, det är ju senaste modet.
Hoppas man klarar sig undan såna där missöden i sommar!
Jag förbannar dagligen mitt brytningsfel.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|