Sist jag va ute och körde i stan så satte mitt arrow igång 3 billarm när jag körde förbi =)
Fler som har upplevt samma "rolighet"?
Jag har passerat 80-sträcket för en tank sedan och det är väl dags att boka in en service. Närmsta ställe för mig är nog återförsäljaren och dit är det 11 mil. Jag kollade Eniro för att se vad det fanns för alternativ i länet och hittade en verkstad som gör försäkringsjobb för bl. a. Kawasaki så jag drog iväg ett mail och frågade om dom var auktoriserade. Fick detta som svar:
==================================================
Nej!
Vi är inte aktoriserad kawasakiverkstad.
Men skall man hårddra det, så behöver man inte vara det.
Ring så berättar jag mera. Det finns både för och nackdelar med det.
==================================================
Vad menar han med det tro??!
Ni som har bytt luftfilter, vad har ni för sort , är ni nöjda med dom och vart beställer man?
Nån som pimpat med detta ännu? I såfall, vart har ni handlat o hur mkt betalade du?
Vad för godis ligger i kundvagnen på 650shop om man får undra?
ninja650shop har dyrare frakt än www.blueridgeperformance.com, 650shop använder FedEx och BRP använder USPS, bara ett tips. BRP kan även ta hem saker ifrån 650shop och sen skicka själv, blir billigare med frakten då också.
BRP skrev ner värdet till 1/3 av priset för min del.
... Förmodligen köper jag inte PC3 på postorder utan lämnar in cykeln till en dynojetverkstad för montering och mappning.
Tack för tipset. De verkar ju bra ett mycket bra soritmet. Jag tror iofs. att det ska vara .net istället
Beställde en ER6:a igår men hade dessvärre inte möjlighet att prova den pga att ÅF inte hade nån demo hemma. Men min fråga till alla ER6 ägare, hur är den att köra, e det bra acc i den, för topfarten e ju inte imponerande (nu åker man ju inte över 200 så ofta). Har haft en Gixxer 750 från 96 innan så kommer jag bli besviken på draget i motorn? När börjar den sacka efter? Tacksma för ärliga svar.
Jo, .net ska det ju vara...
PC3an gick på 2200 inkl frakt och tull ifrån BRP, och monteringen var lätt för en nybörjare, du tjänar nog en slant på att bara låta dom göra mappningen och hoppa över att dom monterarar den tror jag.
Beställde en ER6:a igår men hade dessvärre inte möjlighet att prova den pga att ÅF inte hade nån demo hemma. Men min fråga till alla ER6 ägare, hur är den att köra, e det bra acc i den, för topfarten e ju inte imponerande (nu åker man ju inte över 200 så ofta). Har haft en Gixxer 750 från 96 innan så kommer jag bli besviken på draget i motorn? När börjar den sacka efter? Tacksma för ärliga svar.
Jag har et DNA-filter som jag beställde från blueridgeperformance.net
Det är de filtret som passar bäst till er-6:an så man slipper problemet med passform som man får med pipecross-filtret.
Ja, ring o hör vad han menade och ge oss en full redogörelse.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |