Så här ser min ut efter ebay köp från frankrike. Fungerade utan problem och snabb lev till hyfsat pris!
Den där huggern var riktigt snygg! Jag har suttit och letat men missat den där. Men plåt? Brukar dom inte vara i glasfiber?
Så här ser min ut efter ebay köp från frankrike. Fungerade utan problem och snabb lev till hyfsat pris!
Ser precis likadan ut som min och min är då i glasfiber, funkar skitbra och såg snygg ut imo.
http://galleri.vajb.se/?do=album&viewImage=233
Ebayfirman var hemskt snabba med leveransen för min del!
Bra att veta, hade det på känn vart köpte du drev/kedja ?
mitt org bakdäck har med gått 620-630 mil nu o är utslitet på mitten, hittar inte tillräckligt kurviga vägar för att fortsätta slita på sidorna :-(
Har ett nytt bridgestone på väg, läste nån engelsman som skrev han kört 900miles på det... skrev iofs inte vilken cykel.
mitt org bakdäck har med gått 620-630 mil nu o är utslitet på mitten, hittar inte tillräckligt kurviga vägar för att fortsätta slita på sidorna :-(
Har ett nytt bridgestone på väg, läste nån engelsman som skrev han kört 900miles på det... skrev iofs inte vilken cykel.
drevet köpte jag på ninja650shop.com
http://www.motospecialties.com/stor...ns/Sprockets&type1=Sprockets&type2=Driven USA
och kedjan på www.johansmc.se
Är just nu inte hemma och inte tillgång till instruktionsboken.
Min FI-lampa började lysa idag efter ca 5,5 mil (skulle bara köra 6 så jag åkte klart). Vad innebär det att den lyser? Ska man stanna direkt eller? Vad är fel om den lyser?
Efter att cykeln stått avstängd i ca 3 min startade jag igen och då lyste den inte. Är det sånt som händer eller borde den på service?
Läste någonstans att FI-lampan kunde börja lysa om man körde lite längre när det är kallt ute och vissa har bytts på garanti.
Tacksam för lite hjälp.
/Jonas
Är just nu inte hemma och inte tillgång till instruktionsboken.
Min FI-lampa började lysa idag efter ca 5,5 mil (skulle bara köra 6 så jag åkte klart). Vad innebär det att den lyser? Ska man stanna direkt eller? Vad är fel om den lyser?
Efter att cykeln stått avstängd i ca 3 min startade jag igen och då lyste den inte. Är det sånt som händer eller borde den på service?
Läste någonstans att FI-lampan kunde börja lysa om man körde lite längre när det är kallt ute och vissa har bytts på garanti.
Tacksam för lite hjälp.
/Jonas
Johansmc verkar inte sälja nån kedja som är 116 addemoto har ju lite att välja på, drev verkar dom ha på touringbutiken, nu har ja inte kollat vad som sitter orginal bak, men dom har 43 och 46 på touringbutiken, får springa ut å kika när det blir ljust.
Jag köpte en 118 kedja eftersom dom inte hade en någon 116 hemma...kapade av två länkar med vinkelslipen...funkar utmärkt.
tror det är 46 kuggar orginal...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |