http://www.ninja650.com/phpbb/viewtopic.php?t=7631
Där är tråden, se så fint cowlen följer linjerna från tanken. Ge mig den där, så slänger jag på en seat cowl, annars ids jag inte.
Hehe, så du sitter också och väntar på den
Synd att den aldrig kommer att bli verklighet i mer än ett mystiskt exemplar.
Ja de e lite trist asså, men lurigt att så många personer på andra sidan atlanten är engagerade i att försöka hitta den men utan resultat :s. Kanske borde leta upp nån McGyver som kan kolla på bilden å sen bygga en åt mig
Nu är det inte lampkåpan ni diskuterar väl
Till er andra: Vem var det som hade en skylthållare till salu för ett tag sedan?
Det var väl en skåning?
Jag köpte blinkers i vintras och tänkte bocka en hållare själv men varför orka bry sig när de går att köpa?
Så här ser min ut efter ebay köp från frankrike. Fungerade utan problem och snabb lev till hyfsat pris!
Riktigt snygg och åtminstonde näst intill laglig. Känns som att det tillräckligt avstånd mellan blinkersen för att det skall kunna slika igenom en kontroll.
Är den "bolt-on", dvs att alla hål kopplingar mm sätts i existerande hål? Följde skylthållaren med?
Nu ska jag bara få polaren att testa den så han gör sig av med sin triumph sprint... o köper en likadan, han kommer bara med dåliga undanflykter att han inte är en fighterkille
Har kört snart 100mil på två veckor men nu är det dags för nytt bakdäck så det är bara vänta tills det kommer hem ... suck.
Men jag har o göra på bb ändå i väntans tider på en liten fighter
Inte en fighterkille, det är inte en ursäkt, ER-6F funkar alldeles utmärkt tycker jag. Uppe i 280 mil nu, hade dryga 150 på mätaren när jag ställde undan den i höstas. 130 mil körda sen 31a mars med andra ord, njutit av varenda en oavsett hastighet, tack vare kåpan.
Ajust... hur länge brukar våra däck räcka förresten? Har ju kört snart 300 och jag tycker inte det slitits mycket direkt, knappt nåt snarare. Har å andra sidan inte brännt nå gummi, inte bromsat så förfärligt hårt och så vidare.
Någon som kan tipsa om ett bra ställe att köpa drivpaket ?
Ska iafall ha ny kedja, funderar på att byta till större bakdrev om ja hittar nått, tänkte ta allt när jag endå ska byta däck.
Har fått fram att den är 520/114 kedja, men verkar ju endå finnas alldeles för mycke att välja på.
Ajust... hur länge brukar våra däck räcka förresten? Har ju kört snart 300 och jag tycker inte det slitits mycket direkt, knappt nåt snarare. Har å andra sidan inte brännt nå gummi, inte bromsat så förfärligt hårt och så vidare.
Jag har precis bytt bakdrev till ett som är 3 kuggar större...då krävdes det en 116 kjedja för kännedom
Tycker att bakhjulet låser lätt vid vid lågt pedaltryck på bakbromsen, är det fler som har upplevt detta med orginaldäcken
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |