hur gjorde ni som satte på fälg stripes va det på rulle isåf så får jag gratulera er mitt humör tog slut på 5 min
Köpte kawas orginal, 186 kr/hjul, inte billigt men där e dom redaqn utskurna att passa perfekt, dock va d trökigt.
hur gjorde ni som satte på fälg stripes va det på rulle isåf så får jag gratulera er mitt humör tog slut på 5 min
Ok får kolla upp det! Har du oxå alu styre? då dessa har ju betydligt mindre hål i ändan än vad ett stålstyre har!
Jo, ja har alustyret som dom säljer på johansmc, köpte även styrändarna därifrån..
Hej ER6-n ägare!
Jag har läst lite här på forumet men då jag är lite osäker så är det alltid bra med fler tips/tankar.
Tacksam för svar.
Mvh
Michael
En polare lyckades på en bankörning. Han visade iaf upp kraftigt slipade puckar dagen efter...
Knäskrap!? Någon som har lyckats med en Er-6a???
Kolla denna länken:
Den sistnämnda får man köpa skyltbelysning och blinkers separat. (Du kan nog använda orginal blinkers?)
Måste skaffa mig en Ensitskuts i 08ans grön färg: http://www.motorcycle.in.th/images/articles/The-Kawasaki-ER-6n-Thai-Made-Big-Bike_1.jpg
Vart kan ja beställa? hit me!
Måste skaffa mig en Ensitskuts i 08ans grön färg: http://www.motorcycle.in.th/images/articles/The-Kawasaki-ER-6n-Thai-Made-Big-Bike_1.jpg
Fast.. snyggast är ändå den där "My...I][/QUOTE] Har du nån bild att slänga upp? :)
Hej ER6-n ägare!
Jag har funderat på att styra upp min plåt där bak.
Kan någon tipsa mig om vad jag behöver och vad som är enklast att köpa/montera för att få en snyggare/kortare skylt där bak.
Måste man köpa nya blinkers eller funkar det med orginal ifall man bara byter hållaren?
Någon som kan tipsa?
Jag har läst lite här på forumet men då jag är lite osäker så är det alltid bra med fler tips/tankar.
Tacksam för svar.
Mvh
Michael
Så här ser min ut efter ebay köp från frankrike. Fungerade utan problem och snabb lev till hyfsat pris!
Ahhh nice som f*n!
Vore ju skoj om du hade nån länk med så man vet vad det heter etc.
Har dock redan beställt grejer nu, men vore intressant o se ändå.
Mvh
Michael
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |