jan_karlsson75
Ny medlem
Jag har bara 3 mil kvar till första servicen, den ska göras på onsdag. Hur långt över 100 mil kan jag köra innan servicen? Vill ju gärna köra lite mer än 3 mil en sån här fin dag.
Jag har bara 3 mil kvar till första servicen, den ska göras på onsdag. Hur långt över 100 mil kan jag köra innan servicen? Vill ju gärna köra lite mer än 3 mil en sån här fin dag.
Du var inte ute i Olofström och åkte idag? såg en svart er6a åka förbi när jag stod o snackade med polaren, vinkade ju såklart glatt när det rullar förbi en så fin hoj
blev en runda på 20 mil idag, avslutade med att åka en sväng till syrran utanför karlshamn och tog en kurvig fin väg, spettade på lite lagom och kom till en s-kurva där jag kom in i ena kurvan samtidigt som en bil var på väg ut ur den andra.
jag gasade på för att kunna mötas på ett bra ställe och skar kurvan, när jag är på väg ut ur den så styr bilfan rakt mot mig och försöker preja mig!!
Ibland stör det mig att jag har så lång stubin, skulle egentligen följt efter o sett hur hårt och många gånger man kan slå nån med en glasfiberhjälm innan den går sönder... men var ju på väg till syrran så jag struntade i det.
Vad kör ni med för jackor? Några tips?
Jag var ute och tvättade min igår. Så nu är den blank och fin igen. Kunde inte låta bli att ta ett par bilder när jag ändå hade kameran med mig. Här är en av dom.
Fin hoj!
Nice med rött drev med, du glömde dock nämna att du kortat av baken lite på hojen
Lycka till med att sälja den, borde gå snabbt!
Jo jag var i olofström vid 14-tiden igår! Såg ingen som vinkade dock... Såg det coolt ut då?!?!?!
Körde också runt 20 mil, var i Karlshamn, vettekulla, kiosken i mörrum för drickapaus sen vidare till Svängsta och Olofström.... Sen några varv förbi glassbåten här i Sölvesborg... ;-)
Nu är det dags för dagens runda!
//Emil
Funderar på att köpa mig en ny jacka, kör nu med en några år gammal textiljacka som känns fladdrig i lite högre fart. Har kollat lite men kan inte bestämma mig om jag ska köpa skinn eller textil. Oavsett vad så måste den sitta tightare än min nuvarande gör då det känns osäkert var skydden skulle hamna om jag skulle behöva dom.
Vad kör ni med för jackor? Några tips?
Har sneglat lite åt Lindstrands Hoxie: http://www.jofama.se/motorcycle_wear/product_details.php?id=69&cid=3
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|