Två korta frågor:
2. Har en slang som hänger ner under, vad är den till för och vart ska jag stoppa den? Hängde ej där när jag köpte den.
Slangen under är nog luftslangen till tanken...
Två korta frågor:
2. Har en slang som hänger ner under, vad är den till för och vart ska jag stoppa den? Hängde ej där när jag köpte den.
1.Vad kostar fram-vänster kåpa och vart kan man beställa? Grön färg och lackerad.
Japp får jag också ansluta mig till klubben!
Det blev en Silver/röd ER-6n -06, köpte den utan att ens ha sett modellen i verkligheten.
Har nu även hunnit plöjt igenom alla de 209(!) sidorna
Är ruskigt nöjd med hojen än så länge, har bara provat den en liten sväng på gatan då jag fortfarande saknar den där bokstaven på körkortet...
Tycker alla här på forumet verkar lovorda Bilsport MC försäkringen, men dom var faktiskt dyrare än IF som ville ha knappa 700kr/månad halvförsäkring, med möjlighet att ställa av den när man känner för det (snart 25 fyllda, inget hojkort och boendes i Uppsala)
Men ingen lär ju bräcka Tennant: 100.000kr/år helförsäkring Vilket skämt, började asgarva när hon berättade det
Så är det nån som vill göra sig av med sitt slip-on så har ni en köpare här, orginal låter lite tamt tycker jag.
PS: Tack för en klockren tråd
Japp får jag också ansluta mig till klubben!
Det blev en Silver/röd ER-6n -06, köpte den utan att ens ha sett modellen i verkligheten.
Har nu även hunnit plöjt igenom alla de 209(!) sidorna
Är ruskigt nöjd med hojen än så länge, har bara provat den en liten sväng på gatan då jag fortfarande saknar den där bokstaven på körkortet...
Tycker alla här på forumet verkar lovorda Bilsport MC försäkringen, men dom var faktiskt dyrare än IF som ville ha knappa 700kr/månad halvförsäkring, med möjlighet att ställa av den när man känner för det (snart 25 fyllda, inget hojkort och boendes i Uppsala)
Men ingen lär ju bräcka Tennant: 100.000kr/år helförsäkring Vilket skämt, började asgarva när hon berättade det
Så är det nån som vill göra sig av med sitt slip-on så har ni en köpare här, orginal låter lite tamt tycker jag.
PS: Tack för en klockren tråd
Bara en liten varning... snygga hojar drar till sig skumma typer
Slangen under är nog luftslangen till tanken...
Här har du ett slip-on http://www.blocket.se/vi/16271181.htm?ca=23_10_s
Redan sålt
Men jakten fortsätter...
Har rensat upp bakdelen lite, och en polare ska bocka till en regplåtshållare i rostfri plåt
Så man är ju inte sysslolös ändå...
Tjo!
Nån som har nå bra tips på va man ska köpa för styre om man vill ha lite sportigare sittställning?
Hittade ett skumt på nån sida i usa, men ja vet int om de funkar.....
http://www.streetbikerider.com/h-bo...-handlebars-bikemaster-handlebars-clubman.htm
Har ett sånt här styre över när jag uppgraderade till nya versionen.
http://galleri.vajb.se/?do=album&viewImage=217
Tjenis... backa några sidor så har du svarenHalloj.
Snart dags för första hojen här. Funderat på Er6:an. Har lite frågor och hoppas att ni Kawa-ägare e artiga nog å hjälpa mig lite.
Blir (tyvärr) med största sannolikhet mellankort för min del. Därav funderingarna på er6:an, då den verkar vara en reko rookiehoj (ej för välkryddad, men långt ifrån mesig).
Går den bra även strypt? (Eller chansar vissa och kör ostrypt ändå?)
Vore tacksam för lite allmänna ord om hojen, som liten guide före köp.
Thanx!
/MizzY
Tja! De styret va ju rätt fränt de me.......va ska du ha för de?
o föresten......va e den nya versionen?
Tjo!
Nån som har nå bra tips på va man ska köpa för styre om man vill ha lite sportigare sittställning?
Hittade ett skumt på nån sida i usa, men ja vet int om de funkar.....
http://www.streetbikerider.com/h-bo...-handlebars-bikemaster-handlebars-clubman.htm
Hmmm, nog verkar han skum alltid...
Precis samma grej undrade jag härom dagen. Vad bra med detta forum
funkar det att handla från ninja650shop.com... är dom ok?? Leveranstid??
Ska nämligen köpa ett slipon från dom
funkar det att handla från ninja650shop.com... är dom ok?? Leveranstid??
Ska nämligen köpa ett slipon från dom
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |