Jag har det, jo skillnad är det, kanske inte så mycket på höjden utan mer att det är 100ggr skönare att sitta på den sadeln då den är tjockare.
Fint med insytt "Kawasaki" märke på den med, längst bak
Var köpte du den och vad kostade den?
Jag har det, jo skillnad är det, kanske inte så mycket på höjden utan mer att det är 100ggr skönare att sitta på den sadeln då den är tjockare.
Har en vänster plast sidkåpa svart till ER6-n 2006.
Orginal med dekal till. Helt ny i kartong!
Säljes 200 under butikspris.
Mvh Henrik
Hallå! Hur funkar det med bensinlampan och den blinkande displayen? Jag fick för mig att displayen ska sluta att blinaka efter ett tag, men då trodde man fel! halvägs hem från jobbet igår så var där något annat som slutade nämligen motorn (soppatorsk) så najs då=) Någon som vet hur det ska vara med det?
Nu har jag inte kvar min, men jag uppfattade det som att det blinkade en kort stund när den började ta slut och att den blinknade hela tiden när det verkligen börjar ta slut
Jag tänkte jag skulle göra en liten mellanservice på min båge d.v.s. olja + filter. Ni som bytt själva, var har ni köpt era oljor/filter? Något speciellt att tänka på vid bytet?
Tack på förhand!
Köpte nåt hi-flow filter på en mc verkstad, är ingen
Soppa lampan lyser konstant på min från det att reserven påbörjas och
det blinkar fuel i displayen, vet inte om lampan börjar blinka när det krisar på riktigt för så länge har jag inte vågat köra.
Är det nån som vet hur långt man kommer på reserven?
Hej alla!
Har en fråga angående vindrutan till er6n. Har letat lite i forumet men hittar inte nåt riktigt bra svar.
Är det några här som kört längre med er6n (~30 mil) och då med och utan vindrutan? Är det någon skillnad eller bara marginell?
Vill gärna ha raka svar, inga där folk spekulerar hur det är.
Det var jag ! åker varje dag till och från jobbet i Borås.Shysst!!!!
Såg en snygg orange idag oxå, på 41:an mot varberg ut från borås vid 16:00 tiden. En -n med fälgstripes, såg inte avgaset men det lät gött, vevade ner rutan på bilen o lyssnade....
Det var jag ! åker varje dag till och från jobbet i Borås.
och ja !! det låter underbart med leovince utan insats...
ni som haft snabba sporthojar innan ni köpte er6:an hur upplever ni den?
jag r sugen som tusan på den samtidigt som jag faktiskt egentligen vill ha en gsx-r 750 04a skillnaderna är ju ganska stora men å andra sidan så kan jag med en ER6n få ABS, billig försäkring och säkert lika mycket körglädje!
ni som haft snabba sporthojar innan ni köpte er6:an hur upplever ni den?
jag r sugen som tusan på den samtidigt som jag faktiskt egentligen vill ha en gsx-r 750 04a skillnaderna är ju ganska stora men å andra sidan så kan jag med en ER6n få ABS, billig försäkring och säkert lika mycket körglädje!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|