-Palle-
Medlem
Har nöjet att presentera min nya er-6n, mycket nöjd med den faktiskt!! Snygg e den oxå
Riktigt fräch i vit kostym
Har nöjet att presentera min nya er-6n, mycket nöjd med den faktiskt!! Snygg e den oxå
Nu har jag bestämt mig. Måste bli en ER-6:a, så är det bara
Lutar åt en ER-6f -06, helst med ABS, men beror lite vad jag hittar.
Nån som har nå bra tips åt mig vad jag ska kolla extra och se upp med? Eller kanske t.o.m. vet nån som är till salu nånstans i västsverige?
Super snygg!! kan det vara din Kawa jag såg på nobelvägen i Malmö? trodde först det var en "z1000" men nix.
Grattis!
Nån som har nå bra tips åt mig vad jag ska kolla extra och se upp med? Eller kanske t.o.m. vet nån som är till salu nånstans i västsverige?
De flesta här har väl betalat runt tusenlappen +/- några hundra för 100-mila inkl. olja och filter. Jag var en bit under på Br. Hörbergs.
Ta en titt hos Stibix i Borås www.stibix.se , http://data.bytbil.com/carinfo.cgi?i...=stibixborasmc , Har precis bytt in min er-6f uttagen 08:a med 2 års garanti samt 10 månaders vagnskada kvar, anledningen till att vi bytte till z750 är att frugan åker med en hel del längre sträcker och hon satt inte så bra.
Annars var jag mer än nöjd.
Hojjen är som ny och servicen samt priser hos dem är kanon.
Mm, har spanat in den. Ser kanonfin ut. Precis en sån jag vill ha! Ev kommer det bli en tur dit på lördag, hoppas den är kvar tills dess
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |