varför kan inte alla som köper nån annan mc skriva i nåt annat träd, finns det inget att skriva om er6 mer så finns det inte, den var inte så rolig som alla trodde kanske, låt oss då mogna o bli klarare o kanske byta upp eller ner oss....jag behåller min pga att jag tycker att det är en bra hoj o att jag inte gillar eller behöver styla med nåt bättre. mer fartkänsla för dom pengarna får man leta efter. en r1 har jag verkligrn råd med på alla sätt, men va fan ska man ha den till i Sverige=???
varför kan inte alla som köper nån annan mc skriva i nåt annat träd, finns det inget att skriva om er6 mer så finns det inte, den var inte så rolig som alla trodde kanske, låt oss då mogna o bli klarare o kanske byta upp eller ner oss....jag behåller min pga att jag tycker att det är en bra hoj o att jag inte gillar eller behöver styla med nåt bättre. mer fartkänsla för dom pengarna får man leta efter. en r1 har jag verkligrn råd med på alla sätt, men va fan ska man ha den till i Sverige=???
Det kommer ju alltid nåt bättre och roligare.
Hallå alla, längesedan man var här, men lika kul fortfarande =)
Nu är det dax för 1200 milaservicen. Tänkte att det kan vara sjysst att göra den nu innan vinter, så allt är klart till våren! Jag bor i malmö och kollade vad servicen skulle kosta på mc-huset, mellan 3500:- och 4000:-. Lite halvblodigt tycker jag då jag hört på annat håll (minns inte vart) att man kan få den tusenlappar billigare! Har någon koll på var i skåne (gärna så nära malmö som möjligt) man får jobbet bra och "billigt" gjort?
!
Hej!
Senaste tiden så har min hoj varit lite knasig precis när jag startar den och ska köra iväg. Den bara bluddrar. Ger ingen kraft när man gasar. Efter ett ganska kort tag (1km) så går den som vanligt igen. Är det någon som upplever samma sak och i sådana fall vad beror det på? Den var inte sån när den var helt ny. Har nu gått ca 240 mil.
Går den på båda cylindrarna?
Vet inte säkert men det kanske är det som är felet. Den får liksom ingen kraft... Så ska det väl knappast vara???
Vet inte säkert men det kanske är det som är felet. Den får liksom ingen kraft... Så ska det väl knappast vara???
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari