Kung Pelle
Ny medlem
Det var inte något stort intresse, jag trodde alla skulle nappa på den idén..
Självklart är jag intresserad, beror lite på vilket pris hela kalaset kommer hamna på.
Har du tidigare erfarenhet av turbobyggen ?
Nej det va inget större intersse. Förstår det. Kan ju va skit som kommer med posten. Blir nog större intresse när det e färdiht. Ja visst har jag erfarenhet av turbogygge. Dock ej på hoj. Saken e dock så här. Jag skulle aldrig i hela mitt liv göra något skit. Det e mitt namn som blir draget i skiten.
Min tanke va att försöka hålla kostnadrena nere så mycket det går. Därför va tanken att inte bygga i rostfritt, självklart så kan man själv välja hur man vill ha det. Men det e en billig hoj och jag själv skulle inte vilja betala 30-40k för ett turbo system. Tanken va att försöka ligga 20-25k max för ett komplett med allt. Tror inte jag kan fixa det billigare. Självklart så kommer man att kunna köpa delar av det. Detta är dock en siffra. Kan jag inte sålja det för det priset så kommer jag inte att bygga till fler än mig och mina polare. Detta va bara en koll för att se om det är lönt att bygga mallar och jiggar för att kunna gör flera enkelt och fort.
Roligt att det e någon som hade intresse.
Kan inte få in bilder. annars kunde du kollat på min senate turbokonv.