woow! jag köpte en likadan som din fast svart..leveransen är om två dagar hur nöjd är du me din?? Kan du lista lite plus och minus?
tack!
Jag är jättenöjd med min ER6, den är otroligt lättkörd och man sitter skönt på den. Kan egentligen bara komma på en nackdel och det är att man ser väl inte så där jättemkt bakåt i bakspeglarna men annars så känns allting helt rätt efter mina första 100 mil.
Jag är jättenöjd med min ER6, den är otroligt lättkörd och man sitter skönt på den. Kan egentligen bara komma på en nackdel och det är att man ser väl inte så där jättemkt bakåt i bakspeglarna men annars så känns allting helt rätt efter mina första 100 mil.
Är det många här som bytat styre på sin hoj?
Hur meckigt är detta att göra på de här cyklarna? Klarar fasen inte en dag till med originalstyret! (Trasiga muskler i skuldran).
Samt, har ni provat om biltemas styren passar?
Har precis tagit mc-kortet och hunnit med ca 40mil.
Men börjar redan förstå varför folk byter upp sig efter ett år!
Älskar bottenvridet i er6:an... kan bara föreställa mig hur det ska kännas med 1000cc twin =) Men vad är nästa steg från en er-6n? jag har spanat lite på KTM Superduke.
Dom ser verkligen trevliga ut! Inte för att jag har tänkt byta mc nu men man kan ju alltid drömma. Försäkringen är redan saftig 13600:- helår! vad ska inte en superduke kosta då =)
och vad har du för försäkringsbolag för en sådan horribel summa? Iofs bor du i en större håla än mig själv. Men jag betalar din minus 10600 spänn, för hel hel.
Är du väldigt ung?
Byt till Bilsport & MC!
och vad har du för försäkringsbolag för en sådan horribel summa? Iofs bor du i en större håla än mig själv. Men jag betalar din minus 10600 spänn, för hel hel.
Är du väldigt ung?
Byt till Bilsport & MC!
Grattis! Då hoppas jag att jag får se en till ER-6a i Uppsala dåHar precis tagit mc-kortet och hunnit med ca 40mil.
Men börjar redan förstå varför folk byter upp sig efter ett år!
Älskar bottenvridet i er6:an... kan bara föreställa mig hur det ska kännas med 1000cc twin =) Men vad är nästa steg från en er-6n? jag har spanat lite på KTM Superduke.
Dom ser verkligen trevliga ut! Inte för att jag har tänkt byta mc nu men man kan ju alltid drömma. Försäkringen är redan saftig 13600:- helår! vad ska inte en superduke kosta då =)
Tänkte bidra med en bild på pärlan!
Någon mer som ska till Lelleträffen? Kunde vara kul med nån mer Er6:a
Någon som provat att byta till stålomspunna slangar?
Vad är det för framlampa? Den ser riktigt elak ut. Kanonsnyggt!!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|