Fransk porr är kass, dessutom röstar deras politrusker för ett nedstängt internet och sånt gör mig bamsearg!
ok tack..ska kolla på de under dagen
jaa de skulle va super schysst om du kunde ta några bilder
Monterade kamerafäste häromdagen. Slänger med bild på skylthållaren med.
Trist bild på kamerafästet bara, man ser ingenting... ja hur det sitter o så...
Testfilm?
Tröttnade igår på att ladda mitt gamla batteri innan jag skulle ut att åka varje gång. Så jag drog till biltema för att köpa nytt. Först verkade allt gå bra eftersom dom hade en lista på mc-modeller vid batterierna, men ER6 var inte med...
Efter att nu ha läst på gamla batteriet (12 V 10ah) gissar jag att det är Biltemas artnr 80-818 jag ska ha. Någon mer som kan verifiera?
http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1193&iItemId=105080
Edit: Vart och köpte ett "80-818". Det är exakt lika stort som det jag hade tidigare, måste vara rätt..
Slänger med bild på skylthållaren med.
OBS om du kollar på original batteriet, på sidan så står det en betäckning, kommer inte ihåg den exakt men typ YZX-BS 12.. det är den betäckning man går efter sen i biltemas register inne i butiken.. iallafall i jkpg.. jag köpte nytt batteri förra veckan men vete sjutton om mitt hade det artikel nummret.. mitt kostade iallafall 340 kr.. bra mycket billigare än de 1150 kr som ÅF skulle ha.. biltema
YTX12-BS heter originalbatteriet men jag hittar ingen rekommendationstabell på hemsidan (vilket det står i katalogen att det ska göra).
Jag köpte "Batteri MC Gel" artnr 80-818 och det var i alla längder exakt lika stort som original samt båda 12V/10Ah.
Köpte du "Batteri MC SMF" artnr 80-266 så kostar det 339:-? Verkar även det vara lika som original.
Vet inte varför jag köpte gel, fick för mig att det var det man skulle ha men det funkar väl säkert lika bra med båda eftersom batteriet står upp i ER6:an.
Det där var riktigt cleant! Köpte du kit någonstans?
Funderar på att ta en sväng förbi biltema någon dag efter jobbet och se om man kan pula ihop en skylthållare för billig peng där. De har ju hållare, blinkers men ingen regbelysning, går ju iof att knåpa ihop själv.
Är det någon här som lackat om sina sidokåpor? Dvs, de som sitter precis under tanken.. matt plast är det, svarta.. Ruggigt fula i min mening. Har lämnat in mina på lack nu, halvblank svart. Vad tror ni om detta?
Då var det bara hänga in handduken nån vecka.. igår small det hyffsat rejält.. En bruten stor-tå, lite blåmärken och lite koedin tabletter är svaret på frågan vad som händer när man kör in och studsar mot ett staket tillbaka ut på vägen och sedan glider en bit utan motorcykeln
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|