Gör man inte av med sina pengar har man ju ingen glädje av dom!
That´s my man!!
Gör man inte av med sina pengar har man ju ingen glädje av dom!
Då är man lycklig ägare av en Svart ER6n :-D Har kört hela helgen, riktigt rolig och lättkörd motorcykel. Försöker ta det någorlunda lugnt innan 100mila servicen, men det är svårt
En sak jag inte begriper med hojjen är hur man får upp förvaringsutrymmet under sadeln
Du har på vänster sida under sadeln ett nyckelhål. Vrid om och lyft upp sadelns bakkant när nyckeln är vriden.
Själv vred jag tills jag hörde att sadeln släppte....
Det hörs inte ...
(men nycklarna är ganska billiga att köpa nya )
Haha jag fick upp den idag...
Grattis!
Eller vi pratar fortfarande om sadeln eller?
Hej gott folk!
Jag funderar på att åka till Sälen en sväng. Tänkte lämna Södertälje på fredag och åka hem på Lördag. Har stuga däruppe så jag tänkte kolla om den står kvar...
Något speciellt jag behöver tänka på? Tips? Ideer?
Blir längsta resan hittils
Grattis!
Eller vi pratar fortfarande om sadeln eller?
Hej gott folk!
Jag funderar på att åka till Sälen en sväng. Tänkte lämna Södertälje på fredag och åka hem på Lördag. Har stuga däruppe så jag tänkte kolla om den står kvar...
Något speciellt jag behöver tänka på? Tips? Ideer?
Blir längsta resan hittils
Tack för straffsparken!Förstod att någon skulle kläcka ur sig nått liknande samtidigt som jag klicka på Skicka Svar
Hej!
Har en ER-6n 2007 ABS som gått 500 mil och tycker att motståndet i bromshandtaget känns slappt. Står jag still med hojen och trycker in bromshandtaget så går det utan vidare ansträngning i princip i botten (ca 0,5-1 cm från botten).
Har ni så på era hojar?
Väldigt mjuk i handtaget, inte alls stum som andra hojar jag ägt. Har det med ABSen att göra? Eller dags att byta bromsvätska?
Bromsverkan är det dock inget fel på, ABSen kickar in långt innan handtaget nått botten.
Har du kollst så du inte har "fel" läge på vredet på handtaget?Hej!
Har en ER-6n 2007 ABS som gått 500 mil och tycker att motståndet i bromshandtaget känns slappt. Står jag still med hojen och trycker in bromshandtaget så går det utan vidare ansträngning i princip i botten (ca 0,5-1 cm från botten).
Har ni så på era hojar?
Väldigt mjuk i handtaget, inte alls stum som andra hojar jag ägt. Har det med ABSen att göra? Eller dags att byta bromsvätska?
Bromsverkan är det dock inget fel på, ABSen kickar in långt innan handtaget nått botten.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|