nice, men strypningen är bara på papperet va
? Fortfarande strul efter tsunamin hos Kawasaki? Har Honda och Yamaha samma problem tro?
Den kommer vara strypt den lilla tiden jag övningskör iaf (behöver bara en uppkörning för begränsade kortet så) men sen får vi se.
Det lät ju sådär kul när han berättade att strypningen endast tillåter en tredjedels gas...
Enligt honom så var det fortfarande problem sen tsunamin.
Det kommer ta ett tag innan de kan leverera samma mängder hojar som innan, jävligt trist med tanke på att det har varit ett jäkla sug efter den nya modellen.
Tänkte bara inflika lite med försäkringen (såg att det hade babbats om det några sidor bak).
Jag ringde till Bilsport MC och fick en premie på 3300kr hel/hel via deras 25kw försäkring.
Tyckte detta lät fantastiskt då jag endast är 19 år gammal och har 2 skrotade hojar sen innan, sen fick jag syn på självrisken för vagnskada, 10k...
Handlaren kollade snällt upp försäkring via Svedea och jag kommer betala 3800kr hel/hel med självrisk på 2.5k istället.
Den står då försäkrad på morsan MEN den täcker allt oavsett vem som kör, förutsatt att föraren är behörig.