Snyggt. Vart köpte du singelcutsen då ?. Värsta är att såna inte finns färdiglackade skulle jag gissa....
Beställde den från Bike-design.com och de skickade iväg den på lack innan de skickade hit den. Totalnöjd med resultatet iaf.
Snyggt. Vart köpte du singelcutsen då ?. Värsta är att såna inte finns färdiglackade skulle jag gissa....
vilket slip on e bäst arrow eller leowince?
Någon som har satt på packväskor på sin ER-6?
Skulle behöva lite tips som vad som passar bra på den.
Jag har monterat väskor, Givi väskor med hållare köpt på Louis.de.
Passade väldigt bra, man bör väl byta blinkers(har ej gjort det) för synbarheten snett bakåt. Nu kan man ju åka på semester med hojen, eller till affären för lilla älsklingen.
Länk http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10022222&typ_id=ER650A
finns det inga trim system till denna mc ?
Min är strypt i gas-reglaget. och på nått sett med insprutningen också. vet där emot inte hur
Hej, måste bara fråga angående strypningen.....är dom strypta eller är just era strypta mellanklassare...?
//Mattis
Provade idag utan insats i min Arrows-burk...
Satan vad den gurglade gött.. Körde på höga varv om en tradare och ljudet studsade tillbaka.. Underbart. Dock tror jag inte grannarna gillar det lika mycket. Så jag funderar på att "modifiera" insaten lite för att gå halva vägen....QUOTE]
Har fortfarande insatsen kvar i min Arrowsburk men funderar på om det blir någon effektskillnad att tala om. Vet att 2-taktare behöver ett visst motstånd men hur är det egentligen på en 4-takt som denna?
Nu e röven rensad på min med.. Gjorde en ganska simpel variant utan nr. plåtsbelysning.. Och om någon är intresserad av att köpa en likadan är det bara skicka ett PM.. Blinkers ingår! Ber om ursäkt för den dåliga bildkvaliten bara..
Jo, nog ska jag prova allt! Måste bara ha tag i en låsringstång nånstans ifrån.. biltema har väl om inte annat.
Ni som kör LeoVince....Var det bökigt att ta ur / sätta i db-killern ?. Är lite fundersam hur jag skall ha det levererat från butiken. Antingen tar de ut den åt mig och jag sedan får sätta i det när jag monterar allt eller så låter jag det sitta i från start....
Ser nice ut, vart har du beställt detta?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|