Tja!Det är vi som inte har åldern inne än som har Er6'or som är strypta. De andra är så vitt jag vet inte det.
På Evil_henkes postorder.. jag har gjort den själv..
Lägger mig inte i ditt köpbeslut, men det är inte fel att ha svensk garanti då det varit en del problem med fuktinträngning i ABS-enheten som kortsluts. En affär på 10 000:- utan garantin....Vad ska jag göra tycker ni? Är det några kända problem med 06 som man ska känna till? I övrigt vad jag förstår så är det bara färgerna som skiljer mellan 06 och 07 moddelerna!
Lägger mig inte i ditt köpbeslut, men det är inte fel att ha svensk garanti då det varit en del problem med fuktinträngning i ABS-enheten som kortsluts. En affär på 10 000:- utan garantin.
Lägger mig inte i ditt köpbeslut, men det är inte fel att ha svensk garanti då det varit en del problem med fuktinträngning i ABS-enheten som kortsluts. En affär på 10 000:- utan garantin.
Saken är ju den att Tyskland är inom EU så jag får använda kawasakis 2 års garanti var jag än köper den! Alltså 06'an som har kvar 1 års garanti kan jag lika gärna använda i Sverige som i tyskland!
Intressant info om ABS'en som ovan undrar jag om det är fixat på 07'ans modell?
En nyfiken fråga. Varför sälja superduken. Tycker den verkar vara en riktigt rolig hoj.
När det gäller garantiärenden skall det i teorin inte vara någon skillnad beroende på var inom EU den är köpt. Men i praktiken är handlarna inte speciellt benägna att ta i en importhoj med prioritet under högsäsong, väntan kan bli låång, så är det.
Felet beror på slarvig montering i kombination med en inte helt optimal konstruktion. Kawasaki är medvetna om problemet och ändrar/förbättrar säkert sin produktion fortlöpande. Varför inte ringa och fråga Kawa?
Hej alla,
Jag är på G att köpa en ER6F med ABS! Jag står mellan 3 eller aktuella val!
Vad ska jag göra tycker ni? Är det några kända problem med 06 som man ska känna till? I övrigt vad jag förstår så är det bara färgerna som skiljer mellan 06 och 07 moddelerna!
Har sålt er6:an till förmån för en ZX6-r sååå,, har en hugger och ett styre över. PM.
Har sålt er6:an till förmån för en ZX6-r sååå,, har en hugger och ett styre över. PM.
Nån som vet om denna skylthållare har gula eller vita blinkers glas?
Är ju gult på bild men blinkersen verkar vara på?
Tips på andra skylthållar, s-racing har jag kikat på men där får man inte med belysningen?
http://www.mcweb.se/ShowProduct.aspx?prodid=2296&cat=583
Ni som kör LeoVince....Var det bökigt att ta ur / sätta i db-killern ?. Är lite fundersam hur jag skall ha det levererat från butiken. Antingen tar de ut den åt mig och jag sedan får sätta i det när jag monterar allt eller så låter jag det sitta i från start....
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|