En fråga.....Vad kör ni i för kläder till denna hoj. Har inte riktigt bestämt mig om denna hoj passar med fullt skinnställ eller om det är tygkläder som gäller. Vad har ni ?
Tygbrallor och skinnjacka.
En fråga.....Vad kör ni i för kläder till denna hoj. Har inte riktigt bestämt mig om denna hoj passar med fullt skinnställ eller om det är tygkläder som gäller. Vad har ni ?
Jodå, nog har man lite nojja om detta.....Tror det mesta sitter som nån spärr i skallen. Men som sagt var ....det ska gå
nu har jag också en =)
nu har jag också en =)
nu har jag också en =)
Tjena! Kul med en till i Växjö
Vara ute på en sedvanlig 15 mila tur för att få in lite mil till 100 mila servicen. Halkade då in på motorvägen ett par mil.....fy faen säger jag ....ingen ide för er som funderar på att pendla motoväg med n modellen ialla fall. Har ju bara haft kåpadehojjar innan och det är en jäkla skillnad. Här får man ju luta sig 45 grader framåt för att orka några mil. Nej tacka vet jag slingriga småvägar med denna....
Btw: Fick mitt första framhjulslyft av en händelse....känns som om det kommer bli fler
Tjena! Kul med en till i Växjö
Måste vara bra många nu på sporthoj som äger Er6, går det att kika någonstans kanske, nu vart ja fundersam... hmm måste kollas upp ..
P.S du gled igenom campus förra fredagen va? 25 maj?
Bytte ut speglar & blydämparen mot snyggare & mer vältaligt dito
Så här blev det:
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2981550#post2981550
Har gjort samma "operation" jag med....kan rekommendera ett mattsvart rizoma styre så skall du få se (och känna) på grejor. Tycker min är "komplett" nu
Har spanat lite(!) efter svarta styren men inte hittat nån.
Har du nån länk? Passar det med orginalmonteringen?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|