Nu har jag fått hem PC3:a, DNA-filter, 14-drev, och kraschpuckar . Ska bli att leka nästa gång jag åker hem till cykeln...
Hur mycket landade DNA-filtret på?
Förresten, dekalerna på tank/kåpa, låg det klarlack över dom eller hur var det?
Nu har jag fått hem PC3:a, DNA-filter, 14-drev, och kraschpuckar . Ska bli att leka nästa gång jag åker hem till cykeln...
Jag är med ny bliven ägare av Er-6n som jag köpt av wheeliemange här på forumet
Får man fråga vad du fick ge för en sån omlackad och ombyggs sak från -06?
Såg ut som om det hade flagnat lite på ena märket ovanpå tanken när jag tvättade av hojen förra veckan. Spruckit upp lite eller nåt åt det hållet, kan ta en bild när jag knallar ner sen.
En ganska billig peng tycker jag
Tittade in till cykeln innan jag drog till gymmet. På det främre klistermärket är vad som nu är ovanpå märket, till 1/5 försvunnet, den delen av märket känns som klistersidan på tejp. Det bakre märket närmast tanklocket ser ut att ha en liten luftbubbla i vänster kant. Känns löjligt om klarlack spricker upp och försvinner när man tvättar av cykeln, det har ju inte varit nåt bensinspill som legat kvar t.ex. Nån smart teori?
jodå.. beror väl lite på vad den rullat!? Har sett -06r på blocket 1500km+ annonseras för runt 45000:-
Va den omlackad pga. vurpa eller för skoj skull?
Men menar du Kawasaki-märket på tanken eller de där två klisterlapparna med skötselråd eller vad det nu är?
Hehe, tänkte nästan det . Jo men dom med skötselråd är inte heller lackade, jag pillade bort dom också i somras.
Råkade förresten beställa ett par woodcraft rearsets från ebay igår :s. Nån som har installerat sånna på sin?
Grattis till gött mulligt ljud, både Jocke o krille. Sen att dom ser trevliga ut är ju ingen nackdel.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|