Holmlund
٩(●̮̮̃•̃
Bild från ikväll:
1D Mark III + 16-35/2,8
Snygg bild, verkligen!
Men undrar vad den gör i Er6-tråden. Hör inte den hemma i Z750/Z1000 tråden?
Bild från ikväll:
1D Mark III + 16-35/2,8
Snygg bild, verkligen!
Snygg bild, verkligen!
Någon mer än jag som tycker man ser dåligt i backspeglarna på er-6n.
Hehe jo men jag har själv ägt en ER6-n så jag "hänger" fortfarande i den här tråden mycket, så det är helt enkelt ett knep för att värva fler z1000 åkare!
O sant som du säger, jag har faktiskt "postat" den bilden i z750/z1000 tråden också.
Jag har ju funderat lite på en "er-6a" Du kan ju alltid skicka ett PM med pris, man vet ju aldrig...Funderar på att sälja pärlan och köpa nått lite mer kraftfullt..Någon som är intresserad av en svart er6n-06 som gått 1000 mil med Remus-slipon? Ägd av mig sedan den var ny och exemplariskt körd, dvs ej misshandlad med wheelies och stoppies och sånt trams =)
angående problemen med att man inte ser i backspeglarna... så finns det ett enkelt sätt.. byt styret till biltemas fågelpinne styre.. då får du en schystare sitt ställning och slipper cp styret som är original.. plus att du kommer se bakåt.. många önskningar i en
angående problemen med att man inte ser i backspeglarna... så finns det ett enkelt sätt.. byt styret till biltemas fågelpinne styre.. då får du en schystare sitt ställning och slipper cp styret som är original.. plus att du kommer se bakåt.. många önskningar i en
Oberon performance.com tror det va om ni vill ha skit SNYGGA styränds speglar företaget finns i England alt kolla in min hoj på min sida pöjkar
Tack ska göra det. Är det svårt?
Slängde under dagen och gårdagen på den efterlängtade nya vindrutan, stålomspunnet fram, samt böt från pipercross till dna i filterväg.
Det är i nuläget inte svårt att rangordna vad som för mig var mest nyttigt. Jag tycker dessa nedan ligger i topp för min egen del, som kör 6F.
Sport Bars (1.0/2.0 kvittar):
Har kört med nya styret från mil #150 till nuvarande 700+ mil, upp till 70 mil på en dag och suttit i en vettig ställning hela vägen, orginalstyret funkade men detta är skönare i längden, samt ser bättre ut på en 6F.
PUIG Vindruta, dubbelbubblan:
Har sen dag ett kännt av vindbruset så pass att jag inte hört mer än just det så fort man lämnat tätbebyggt område (Jaja, Nästa gång blir det tystare hjälm). Men i alla fall så löste jag det med öronproppar tills vidare, fram tills ikväll. Med ny ruta så är bruset som försvunnet, det dirigeras förbi mig, istället för rätt på mig. Mycket underbart.
Stålomspunnet fram:
Mycket skönt, jag tycker att det är mer klipp i bromsen och det behövs mindre handkraft för samma bromsstyrka, borde ha gjort det för länge sen.
Dom tre modifikationerna skulle jag göra först, om jag fick börja om från scratch, utan tvekan. Huggern skulle jag nog inte vilja vara utan heller, räddar lite krafs mitt under hojen från diverse skit som flyger upp.
Allt annat som PC3, Slipon, Bakrens och övrig kosmetika hade jag nog klarat mig utan en stund även om det är kul att skämma bort sig själv och sin 6F, uhm... Sexiga Frida, Freja?
Sen tycker jag att DNA slår Pipercross i filterväg just pga passformen, DNA tätar bra men slajdar ändå på plats hur lätt som helst. Pipercross var passformen usel på och det känns som om inte tätningen blir 100% just därför.
Nåja, det där var mina Jag-tycker-5cents för nu, nu är allt som saknas en ordentlig bänkning men det får vänta då det finns annat att lägga pengarna på. I övrigt får det räcka.
Var hittade du stålomspunnet? Pris?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |