Kört tjejens ER6-F 07:a ett antal gånger och måste säga att det är en mysig hoj fast jag är mer van med lite mer effekt
Körde den ostrypt i början men nu är den strypt pga 25kw körtkort, halvgas så nu är den trött men hon tycker det räcker.........
Sitter en bricka vid gasrelaget nere på motorn som spärrar vid halvgas, ca 10minuters jobb att montera/demontera + ett papper att det är utfört på firma till besiktningen, ca 800kr..............
Det jag ville komma fram till att jag har kört den ett antal gånger i 10 mil i stöten och tycker att den vibrerar i styret så händerna domnar och att styret sitter för högt så jag blir trött i armar och axlar inte kul
Kör själv sporthoj och får inte alls så på min hoj...................
Läste att nyare årsmodeller har fått gummi upphängt styre, den kanske är bättre mot vibrationer ?
Sen byggde jag om bakdelen för original läppen bak är fan inte snygg
Och en liten toppbox ville hon ha så den "lilla" handväskan kan följa med på åkturerna
Sen ett lägre styre skulle passa mig, tror jag ?
Annars en kanon trevlig hoj enligt mig, kanske blir en fast i N-utförande i såfall, börjar tröttna på försäkringarna på sporthoj samt att jag kanske lever längre på ER6........