Fy fan. Bleeev en lång tur idag.. Fick prova polarens nya ZX-10 (ångrar det).. Det skulle inte vara fel med lite mer effekt . Måste motivera mig själv att köra säsongen ut med denna sköna hoj..
Har inte kört en sån hoj men det jag blev lite småkär i när jag kom att testa BMW R1200R (provkörningar är livsfarliga) var det härliga "vridet", spelade liksom ingen stor roll om man hade 2:an eller 4:an i när man vred på rullen hehe. Boxern vibrerar sjukt skönt man varvar lite
Zx10: an är väl mer som vår hoj att den är pigg från ett visst varv? Och bör växlas och varvas rätt för vällust på landsvägar? Måste fråga, brukar du vrida rullen i botten på din ER6:a? När jag gör det så känns hojen väldigt pigg och man är uppe i 150-170 rätt snabbt och får en hel del saker att tänka på, typ att hålla sig på vägen Tycker det går undan rätt bra för en 650. Räcker till för mig på väg..
Är ju relativ nybörjare och kommer nog inte att växa ur hojen vad gäller acceleration på svenska vägar i första taget, men nästa hoj om ett par år får bli en med "vrid"