Era bästa raggningstips.

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Väsby
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Skaffa sig en redig moppe, köra bakan och bara dominera.
Behövs ingen BRA BRAAA 50papp KÅTM eller zxgxyamahiiiya +200 monster.

Skillz gubbar...
[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=bk0pyzvN9lY[/YOUTUBE-ID]
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Borde stämma för när man som upptagen man går ut och råkar kolla på en tjej utan baktankar så har man halva inne. Och då är jag ändå ganska ful, jag vill inte ens tänka på hur jobbigt det är för er som ser bra ut.

Näe, inte så värst jobbigt faktiskt. Jag tycker det är helt najst att få brudar. :slicka

Fast ikväll är frågan, är rätt trött efter flytten, ska man orka gå ut och hämta någon att inviga lägenheten med, eller ska man gå och sova istället? :va
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Näe, inte så värst jobbigt faktiskt. Jag tycker det är helt najst att få brudar. :slicka

Fast ikväll är frågan, är rätt trött efter flytten, ska man orka gå ut och hämta någon att inviga lägenheten med, eller ska man gå och sova istället? :va

Njae, fast du är ju faktiskt jäkligt ful men i ditt fall så är det ju ganska lätt ändå då du bor på en ö och där är ju brudarna inte kända för att vara kräsna. Och med tanke på all inavel så är säkerligen synen nedsatt på dem också :gnissla
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Kul tråd! Jag undrar om ni som läst Neil Strauss bok verkligen har varit ute och försökt praktisera eller om ni bara kopierar in vad ni läst?

Pick up industrin är större än the game, the game är dessutom inte skriven som en instruktionsbok, eller ens ett exempel på hur man ska göra; ja kort sagt; du har väl läst den?

Pick up industrin är ungefär lika seriöst som en tv-shop reklam; "läs den här boken och fixa ligg på 10 minuter!"

Det funkar inte riktigt så, men om man läser mellan raderna av vad alla böker säger så finns det mycket att lära, saker som man egentligen inte behöver lära sig; ungefär som när förhörsledare lär sig läsa kroppsspråk, man kan det redan intutivt, men de får lära sig vetenskapen bakom.

Till saken: jag testade under ungefär 3 månader att köra diverse pick up strategier. Det fungerar, jag har fått ligga med det, men det fungerar inte så bra som reklamen säger att det ska göra, ganska självklart egentligen.

Läs böker om ämnet; för att få upp en grundkunskap om till exempel att man inte ska skämta om sig själv, eller ta skit. Sen går du ut och praktiserar och skaffar dig egen kunskap.

Du hittar honom inte på krogen, han har så fullt upp att plugga in mysterys raggningsböcker att han inte knullat på...jaa... förmodligen aldrig. :D

Haha, haters gonna hate.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Njae, fast du är ju faktiskt jäkligt ful men i ditt fall så är det ju ganska lätt ändå då du bor på en ö och där är ju brudarna inte kända för att vara kräsna. Och med tanke på all inavel så är säkerligen synen nedsatt på dem också :gnissla

Men jag är ju ålandssnygg! :7peta
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
...du har väl läst den?

Ja, jag har läst den och även endel annat. bla så är ju "Alla får ligga" betydligt bättre. Finns som ljudbok i piratpukten.

Och visst har du rätt, det finns endel viktiga detaljer att lära.

Annars är ett roligt förslag att helt enkelt sticka ut. Förra året var jag på festival iklädd en peruk i flera färger, rosa, gul, blå, röd.... Med en sån behövde man inte ta första steget själv utan det kom massor med folk och snackade.

Det finns mycket jag inte skulle stoppa in i den där maskinen, kreditkort och könsorgan är några av sakerna.

Jag tänkte att man kunde starta en kedja och ställa ut sådana lite här och där. I Umeå är ju toaletten på Max solklar när alla hormonstinna 20-åringar kommer dit efter att ha blivit utan napp på krogen.
 
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag tänkte att man kunde starta en kedja och ställa ut sådana lite här och där. I Umeå är ju toaletten på Max solklar när alla hormonstinna 20-åringar kommer dit efter att ha blivit utan napp på krogen.

Varför ställa den på toaletten, tror du norrlänningar är blyga?

Men ska du nå någon framgång i norrlandslänen så får du nog allt driva den med en tvåtaktmotor ur en snöskoter...

Vi tillfredställer vårt libido med en maskin från Skidoo!
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Det bästa tipset för att få till det är att inte vilja få till det. Ärligt -
varje gång jag gått ut för nöjes skull utan ambitioner att "lyckas" så har det gått bättre med kontakter :D

Tror dig.
Enda gången brudarna varit efter mig som getingar efter man sparkat till ett getingbo var när jag sovit dåligt och bara ville få i mig en hamburgare (bara krogen som hade köket öppet) innan jag skulle kliva på ett 20h pass kl mitt i natten.

Vet inte hur många jag körde bort under halvtimmen jag var där.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Varför ställa den på toaletten, tror du norrlänningar är blyga?

Men ska du nå någon framgång i norrlandslänen så får du nog allt driva den med en tvåtaktmotor ur en snöskoter...

Vi tillfredställer vårt libido med en maskin från Skidoo!

Bra förslag men jag tror en encylindrig diesel som går med luftunderskott blir ännu bättre.
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
:näsblod

2OWN9.jpg
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top