Era bästa raggningstips.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Mina standardsvar på det testet, i rankingordning:

2) "Okej, men är du kär då?" (funkar sjukt bra och kan levereras efter 1) ovan)

Aldrig stött på en tjejja som är nöjd med sin kille :D

Nästan ett raggningsknep att öppna med att fråga hur det funkar med killen.

Edit:
En singeltjej måste du övertyga att du är intressantast i lokalen, en förlovad/gift måste du övertyga att du är bättre än karlsoken hemma, oddsen är bättre :fakta

Last edited:

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
ää varför ragga, vill jag ha någon får fasen bruden göra något, då tycker jag hon ska ta första steget, sen om hon duger :/ det är en annan sak (!) finns flera :D

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Aldrig stött på en tjejja som är nöjd med sin kille :D

Nästan ett raggningsknep att öppna med att fråga hur det funkar med killen.

Edit:
En singeltjej måste du övertyga att du är intressantast i lokalen, en förlovad/gift måste du övertyga att du är bättre än karlsoken hemma, oddsen är bättre :fakta

Under hela vintern och våren, som var en väldigt "aktiv" period i mitt liv där jag utforskade det sociala spelet, har jag endast stött på en (1!) tjej som var nöjd med sin kille hemma och höll sig till honom... Bedrövligt men sant :näsblod

Det betyder inte på något sätt att alla tjejer är otrogna, men om ni ofta får höra från flickvännen att hon ska ut med tjejkompisarna på krogen "för det är så kul att dansa" så är det nog läge att antingen få förhållandet att lyfta eller börja se sig om efter annat... Många av de tjejerna går garanterat ut enbart med ambitionen att dansa (inte att ligga), men lika många kan inte heller knipa igen knäna när attraktion uppstår, vilket det förr eller senare kommer göra eftersom killar nästan uteslutande går på krogen för att ragga.

Edit: innan någon börjar leverera moralkakor så vill jag bara klargöra att jag efter ha levererat kommentaren "är du kär då?" eller liknande lägger ner raggandet på tjejen i fråga. Det gör dem dock bara ännu mer intresserade (cat string teorin som kickar in antar jag), och om en tjej raggar upp mig istället för tvärt om så är det en annan femma...

Last edited:

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Hoj
Varierar...
Vilken testade du? :crash

Man skall kanske ta vissa saker här på sporthoj med en skopa salt. ;)

Jaja - nu får du berätta:hördu

Ja e nyfiken:hihi

Usch och fy nu blev jag påmind om vilken "prima" helg jag hade för ett par veckor sedan. Händelseförloppet som ledde till att jag bad om att någon vänlig sporthojare skulle komma och skjuta mej var i korthet:

1. Ute med grabbarna:tummenupp
2. All in i baren:näsblod
3. *Dimma* men vet att "Tjena pudding, här står du och dallrar" och liknade användes mer än en gång:va
4. Skärper till mej lite...:gnissla
5. Dansgolv:banana
6. Kontakt med fräsch brunstig hona:tuttar
7. Hångla
8. "All in" hemma hos henne....
9. Jag ser "efteråt" två ringar på hennes hand och frågar lite på skoj om det inte är den handen man har ringar på om man är gift....:huvet
10. Hon svarar "Jo" och stämningen försämras...*hata* :död
11. Lämnar i taxi, i samband med det börjar även spriten/ölen vilja lämna min kropp, ingen specifik kroppsöppning verkar dock vara prioriterad förre den andra...
12. Hemma = inlägget på sporthoj.
13. Uttalar trotts något sänkt medvetandegrad via sms till en vän de klassiska orden "Aldrig mera sprit" och dricker faktiskt inte igen förrens senare samma kväll...

Epilog: Damen i fråga messade nån vecka senare och skrev att hon tänkte på mej...

Last edited:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Haha

Ja men det där va ju ingeting , finns folk som hoppat från nionde våningen när dom vaknat och honan blockerat dörren:galen:kryckor:ätapiller

Hade väntat mig bilder på en käft me en tand kvar,båda benen i gips,dubbla blåklockor,ett avslitet öra,knäckt näsben och avhuget pekfinger:D

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Haha

Ja men det där va ju ingeting , finns folk som hoppat från nionde våningen när dom vaknat och honan blockerat dörren:galen:kryckor:ätapiller

Hade väntat mig bilder på en käft me en tand kvar,båda benen i gips,dubbla blåklockor,ett avslitet öra,knäckt näsben och avhuget pekfinger:D
Hade varit intressant att få höra en återberättelse från en kväll på krogen från dig, tänkte om du har såna förväntningar på andra :p

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Usch och fy nu blev jag påmind om vilken "prima" helg jag hade för ett par veckor sedan. Händelseförloppet som ledde till att jag bad om att någon vänlig sporthojare skulle komma och skjuta mej var i korthet:

1. Ute med grabbarna:tummenupp
2. All in i baren:näsblod
3. *Dimma* men vet att "Tjena pudding, här står du och dallrar" och liknade användes mer än en gång:va
4. Skärper till mej lite...:gnissla
5. Dansgolv:banana
6. Kontakt med fräsch brunstig hona:tuttar
7. Hångla
8. "All in" hemma hos henne....
9. Jag ser "efteråt" två ringar på hennes hand och frågar lite på skoj om det inte är den handen man har ringar på om man är gift....:huvet
10. Hon svarar "Jo" och stämningen försämras...*hata* :död
11. Lämnar i taxi, i samband med det börjar även spriten/ölen vilja lämna min kropp, ingen specifik kroppsöppning verkar dock vara prioriterad förre den andra...
12. Hemma = inlägget på sporthoj.
13. Uttalar trotts något sänkt medvetandegrad via sms till en vän de klassiska orden "Aldrig mera sprit" och dricker faktiskt inte igen förrens senare samma kväll...

Epilog: Damen i fråga messade nån vecka senare och skrev att hon tänkte på mej...

Ouch!

Men, du ska egentligen inte ha ångest över händelsen iom att du inte visste att hon var gift.

Är det någon som ska ligga sömnlös är det hon. :mad:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Hade varit intressant att få höra en återberättelse från en kväll på krogen från dig, tänkte om du har såna förväntningar på andra :p

Ja vet jag har inga överdrivna hoppa från tjugonde våningen fails som jag skäms över:tummenupp.

Ja raggar eller jagar aldrig brudar när ja e full för det är bara nyktra yngre i 18 års ålder som stöter på mig ändå:tuttar:D.

Desutom fanns ju mitt svar på hans "kom o skjut mig" när jag försökte ragga brudar en kväll och blev jagad av en familjs döttrar.

Dom var ju inte så jävla gamla och familjen försökte kväsa fjortisupploppet och då blev dottern sur sen när ja försökte gömma mig bakom en tidning så....hämtar dottern en tidning och kopiera mitt uppträdande - satte sig bakom tidningen.
Förädrarna var ganska förvånade över att hon satt gömd bakom en Dagens Industri......Kalle Anka skulle dugit bättre:D

O.s.v , senare på kvällen när jag hittat en brud så dyker dom upp och börjar stressa ragget med varsin is vatten i handen:sissy:FU:tuttar.

De va pinsamt som fan:D , fast ja bryr mig inte så ja e van.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Kul tråd! Jag undrar om ni som läst Neil Strauss bok verkligen har varit ute och försökt praktisera eller om ni bara kopierar in vad ni läst?

Jag har läst hans bok och tycker den suger inte för att jag skulle skriva en bättre bok själv men jag är ju inte heller en proffsraggare. Det kanske funkar i usa men de exempel han har i boken tycker jag är för brutala och skrämmer bara iväg en svensk tjej. Åtminstone om jag försöker men det kan ju bero på mig också...

Visst måste man negga tjejerna lite för att vara intressant och för att dom inte ska uppfatta en som någon med panik. En neg måste vara lite snällare i sverige. Min favorit är att passa på att gå till baren och ställa sig bredvid tjejen man vill ha, snacka lite medans man väntar och sedan gå iväg. Nästa gång man stöter på henne har man genast lite fördelar. Jag har neggat henne genom att inte hänga kvar vid henne men utan att behöva förolämpa henne. Ska man förolämpa dom så bör det vara i kombination med en komplimang så att dom inte riktigt fattar om dom fått en komplimang eller blivit förolämpade.

Lite mer svenskt lagom exempel, efter krogen på grillen gick jag till en snygging och frågade om det var ledigt vid hennes bord.
Kommer inte ihåg hennes exakta svar men det var ett shit-test. Och kontentan var att jag fick sitta vid hennes bord i kombination med nåt snorkigt om varför jag skulle sitta just där av alla ställen.
Jag svarade att jag tyckte hon såg trevlig ut ända tills hon öppnade munnen.( Det ju var dessutom helt sant.)
Helt plötsligt var hon betydligt trevligare och mer intresserad av att snacka.

Sen får man inte glömma att spelet fortsätter även efter första kvarten. Jag har själv bränt mig själv genom att vara för offensiv och på då jag träffat dom tjejer jag verkligen vill ha. Samtidigt som jag av ren ignorans och lathet gjort dom tjejer jag inte är så intresserade av mer intresserade. Dom dras ju av någon underlig anledning till killar som bara ger dom uppmärksamhet ibland.

Senaste gången för mig märkte jag efter att ha dejtat några veckor att hon började ta mig lite för given. Så jag ställde in en dejt och gjorde annat. Sen var hon helt plötsligt mycket mer intresserad igen.

Den som vill ragga nykter gör det dock best i vardagen och inte på krogen tror jag. Dom gånger jag varit nykter på krogen så verkar tjejerna ta förgivet att man är någon underlig kuf vilket jag ju också är förståss... Däremot så har jag flörtat lite nykter i samband med att jag jobbat med försäljning vilket är djäkligt lättstartat för då har dom liksom garden nere och det blir mer osäkert om jag försöker sälja mig själv eller min produkt. Skillnaden är iofs inte så stor. Där har jag dock haft svårt för att avsluta då jobbet hållt mig kvar.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Är det inte enklare med en uppblåsbar dam?

Om man inte ser nöjet i att ragga så kan man natuligtvis köpa en sån.

För att översätta till hojspråk så är det ungefär som att vissa inte ser det roliga i att köra hoj och dom köper istället glidare andra mopeder samt sporthojar som dom sedan poserar med utanför korvkiosken i tron att brudarna ska komma och fråga om dom vill ligga.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Fan de borde man göra på en camping.

Köra in bågen bland folk,slå upp tältet och sen ta fram en uppblåsbar barbara och blåsa upp mitt bland folk och sen slänga in i tältet.

Sen hoppar man in....

Undra vad folk tänker :3freak:jisses

:rofl

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld... :(
Jag funderar på att vika in ballen mellan benen, ta på mig en klänning, sminka mig sådär lagom snyggt, dra ut på krogen och leta upp Orecic.

Denna man behöver bevisligen upplevas!

Du hittar honom inte på krogen, han har så fullt upp att plugga in mysterys raggningsböcker att han inte knullat på...jaa... förmodligen aldrig. :D

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Det bästa tipset för att få till det är att inte vilja få till det. Ärligt -
varje gång jag gått ut för nöjes skull utan ambitioner att "lyckas" så har det gått bättre med kontakter :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Bästa raggningstipset: skit i att ragga.

Borde stämma för när man som upptagen man går ut och råkar kolla på en tjej utan baktankar så har man halva inne. Och då är jag ändå ganska ful, jag vill inte ens tänka på hur jobbigt det är för er som ser bra ut.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Borde stämma för när man som upptagen man går ut och råkar kolla på en tjej utan baktankar så har man halva inne. Och då är jag ändå ganska ful, jag vill inte ens tänka på hur jobbigt det är för er som ser bra ut.

Så till den milda grad jobbigt att jag har slutat att gå ut.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år