Klockringaren
nissenys
Ingen som har vägarna förbi Örebro som kan stanna till och skjuta mej? Fy fan...
Jaja - nu får du berätta
Ja e nyfiken
Ingen som har vägarna förbi Örebro som kan stanna till och skjuta mej? Fy fan...
Mina standardsvar på det testet, i rankingordning:
2) "Okej, men är du kär då?" (funkar sjukt bra och kan levereras efter 1) ovan)
Aldrig stött på en tjejja som är nöjd med sin kille
Nästan ett raggningsknep att öppna med att fråga hur det funkar med killen.
Edit:
En singeltjej måste du övertyga att du är intressantast i lokalen, en förlovad/gift måste du övertyga att du är bättre än karlsoken hemma, oddsen är bättre
Vilken testade du?
Man skall kanske ta vissa saker här på sporthoj med en skopa salt.
Jaja - nu får du berätta
Ja e nyfiken
Hade varit intressant att få höra en återberättelse från en kväll på krogen från dig, tänkte om du har såna förväntningar på andraHaha
Ja men det där va ju ingeting , finns folk som hoppat från nionde våningen när dom vaknat och honan blockerat dörren
Hade väntat mig bilder på en käft me en tand kvar,båda benen i gips,dubbla blåklockor,ett avslitet öra,knäckt näsben och avhuget pekfinger
Usch och fy nu blev jag påmind om vilken "prima" helg jag hade för ett par veckor sedan. Händelseförloppet som ledde till att jag bad om att någon vänlig sporthojare skulle komma och skjuta mej var i korthet:
1. Ute med grabbarna
2. All in i baren
3. *Dimma* men vet att "Tjena pudding, här står du och dallrar" och liknade användes mer än en gång
4. Skärper till mej lite...
5. Dansgolv
6. Kontakt med fräsch brunstig hona
7. Hångla
8. "All in" hemma hos henne....
9. Jag ser "efteråt" två ringar på hennes hand och frågar lite på skoj om det inte är den handen man har ringar på om man är gift....
10. Hon svarar "Jo" och stämningen försämras...*hata*
11. Lämnar i taxi, i samband med det börjar även spriten/ölen vilja lämna min kropp, ingen specifik kroppsöppning verkar dock vara prioriterad förre den andra...
12. Hemma = inlägget på sporthoj.
13. Uttalar trotts något sänkt medvetandegrad via sms till en vän de klassiska orden "Aldrig mera sprit" och dricker faktiskt inte igen förrens senare samma kväll...
Epilog: Damen i fråga messade nån vecka senare och skrev att hon tänkte på mej...
Hade varit intressant att få höra en återberättelse från en kväll på krogen från dig, tänkte om du har såna förväntningar på andra
Är det inte enklare med en uppblåsbar dam?
Jag funderar på att vika in ballen mellan benen, ta på mig en klänning, sminka mig sådär lagom snyggt, dra ut på krogen och leta upp Orecic.
Denna man behöver bevisligen upplevas!
Bästa raggningstipset: skit i att ragga.
Borde stämma för när man som upptagen man går ut och råkar kolla på en tjej utan baktankar så har man halva inne. Och då är jag ändå ganska ful, jag vill inte ens tänka på hur jobbigt det är för er som ser bra ut.
Fan de borde man göra på en camping.
Köra in bågen bland folk,slå upp tältet och sen ta fram en uppblåsbar barbara och blåsa upp mitt bland folk och sen slänga in i tältet.
Sen hoppar man in....
Undra vad folk tänker
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS