Borde stämma för när man som upptagen man går ut och råkar kolla på en tjej utan baktankar så har man halva inne. Och då är jag ändå ganska ful, jag vill inte ens tänka på hur jobbigt det är för er som ser bra ut.
Näe, inte så värst jobbigt faktiskt. Jag tycker det är helt najst att få brudar.
Fast ikväll är frågan, är rätt trött efter flytten, ska man orka gå ut och hämta någon att inviga lägenheten med, eller ska man gå och sova istället?
Kul tråd! Jag undrar om ni som läst Neil Strauss bok verkligen har varit ute och försökt praktisera eller om ni bara kopierar in vad ni läst?
Du hittar honom inte på krogen, han har så fullt upp att plugga in mysterys raggningsböcker att han inte knullat på...jaa... förmodligen aldrig.
Njae, fast du är ju faktiskt jäkligt ful men i ditt fall så är det ju ganska lätt ändå då du bor på en ö och där är ju brudarna inte kända för att vara kräsna. Och med tanke på all inavel så är säkerligen synen nedsatt på dem också
Haha, haters gonna hate.
Finns dom i utförande för myntbetalning eller kanske kort?
...du har väl läst den?
Det finns mycket jag inte skulle stoppa in i den där maskinen, kreditkort och könsorgan är några av sakerna.
Jag tänkte att man kunde starta en kedja och ställa ut sådana lite här och där. I Umeå är ju toaletten på Max solklar när alla hormonstinna 20-åringar kommer dit efter att ha blivit utan napp på krogen.
Det bästa tipset för att få till det är att inte vilja få till det. Ärligt -
varje gång jag gått ut för nöjes skull utan ambitioner att "lyckas" så har det gått bättre med kontakter
Varför ställa den på toaletten, tror du norrlänningar är blyga?
Men ska du nå någon framgång i norrlandslänen så får du nog allt driva den med en tvåtaktmotor ur en snöskoter...
Vi tillfredställer vårt libido med en maskin från Skidoo!
Bra förslag men jag tror en encylindrig diesel som går med luftunderskott blir ännu bättre.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|