Orecic
http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Försöker se mig själv använda tipsen i den här tråden
Skulle nog troligtvis sluta med att man fick en drink över sig
Kör nog på att vara mig själv istället.
Var dig själv men ta inte skit. Får du få/inga brudar betyder det att du tar deras skit.
Är jag den enda som reagerar på att oavsett hur självsäker och fantastiskt charmig man är så är det lik förbannat svårt att lite lätt på lyset försöka framföra dessa smekande ord i hennes öron? Jag menar, pga musiken så måste du varje gång det är din tur att säga någonting böja dig fram och gapa henne i örat (samtidigt som saliven sprutar). Om du mot förmodan lyckas få ur dig några vettiga ord som hon ivrigt vill besvara så är det istället hennes tur att böja sig fram och gapa i ditt öra...osv osv. Det blir liksom svårt att faktiskt uppskatta konversationen och om man inte frågar rakt ut om hon vill ligga så brukar det inte bli någonting av det hela.
Kanske bara är jag som är tråkig men att ses som en grottman där det står "knulla?" i pannan är inget som lockar. Klart som fan att jag funkar likadant som andra killar, men kan det inte göras med lite finess (vilket i mitt tycke är svårt pga hög musik) så kan det lika gärna vara.
Känns det inte lite krystat, eller är det bara jag?
Ta med dig henne till en plats där ni kan prata då. Exempelvis push i gbg är sjukt bra om du vill ha dom riktiga guldkornen.
(- Va fan där är det ju bara brats. - Ja det är just därför brudarna blir extra heta när man som icke brat dyker upp med en ful jävla hat, halsband och kortlek. )
Last edited: