Era bästa raggningstips.

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Försöker se mig själv använda tipsen i den här tråden :D
Skulle nog troligtvis sluta med att man fick en drink över sig :rolleyes:

Kör nog på att vara mig själv istället.

Var dig själv men ta inte skit. Får du få/inga brudar betyder det att du tar deras skit.


Är jag den enda som reagerar på att oavsett hur självsäker och fantastiskt charmig man är så är det lik förbannat svårt att lite lätt på lyset försöka framföra dessa smekande ord i hennes öron? Jag menar, pga musiken så måste du varje gång det är din tur att säga någonting böja dig fram och gapa henne i örat (samtidigt som saliven sprutar). Om du mot förmodan lyckas få ur dig några vettiga ord som hon ivrigt vill besvara så är det istället hennes tur att böja sig fram och gapa i ditt öra...osv osv. Det blir liksom svårt att faktiskt uppskatta konversationen och om man inte frågar rakt ut om hon vill ligga så brukar det inte bli någonting av det hela.

Kanske bara är jag som är tråkig men att ses som en grottman där det står "knulla?" i pannan är inget som lockar. Klart som fan att jag funkar likadant som andra killar, men kan det inte göras med lite finess (vilket i mitt tycke är svårt pga hög musik) så kan det lika gärna vara.

Känns det inte lite krystat, eller är det bara jag?

Ta med dig henne till en plats där ni kan prata då. Exempelvis push i gbg är sjukt bra om du vill ha dom riktiga guldkornen.
(- Va fan där är det ju bara brats. - Ja det är just därför brudarna blir extra heta när man som icke brat dyker upp med en ful jävla hat, halsband och kortlek. :D)
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Är det inte bättre att helt enkelt se så jävla bra ut att så man inte behöver ragga på någon tjej utan att du istället får slå dig fri från dina beundrarinnor?
Det låter lättare i mina öron :crash <---- typ så ser jag ut så jag platsar inte i något fack.
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Är det inte bättre att helt enkelt se så jävla bra ut att så man inte behöver ragga på någon tjej utan att du istället får slå dig fri från dina beundrarinnor?
Det låter lättare i mina öron :crash <---- typ så ser jag ut så jag platsar inte i något fack.

Utseende har inte mycket att göra med hur mycket brudar du får.
Den här snubben kan exempelvis sno en brud från Brad Pitt eller George Clooney om han hade lust, och han ser ut som en jävla freak/idiot.

mysterypua.jpg
 

Peeth

No Guts, No Glory
Gick med
18 Mar 2011
Ort
Eastland
Hoj
Yamaha 600cc & Honda bobber
Haha mystery är ju ett geni men tror han är en riktigt fet looser irl..
Kung på att ragga dock..

Hur får man ragg?
Läs t.ex The game (står säkert 27gr i tråden men orkade inte läsa allt)
Sök på mystery på youtube och kolla hans filmer.
Gå ut och testa vad som passar dig! Finns även forum för pick-up.. Läs historier och få tips & idéer ;)
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Snygga brudar är less på alla snoriga raggningsförsök - haha

Dom måste plockas me taktik - gå in i dom o se dom inte ens , säg ursäkta drygt som fan och gå och prata med entingen en ful brud eller en transvetit.

Är man snygg så blir hon jävligt irriterad på en , då uppstår en möjlighet för tjaffs.

T.ex

Så funkar dom dom - koden står i pannan på dom:D
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Varför skulle jag få skit för att jag säger hej till en tjej på krogen :va

Om du har den attityden när du raggar så kommer du lyckas.(Eftersom du insinuerar att ingen skulle vilja dissa dig, vilket är en bra attityd, 99% har inte den attityden)

Men oavsett det så kommer du ändå råka ut för situationer när kvinnor shit-testar dig, så enkelt är det. Går du fram till exempelvis dom här så kommer det att ske:
pit+babes+2.jpg


Snygga brudar är less på alla snoriga raggningsförsök - haha

Dom måste plockas me taktik - gå in i dom o se dom inte ens , säg ursäkta drygt som fan och gå och prata med entingen en ful brud eller en transvetit.

Är man snygg så blir hon jävligt irriterad på en , då uppstår en möjlighet för tjaffs.

T.ex

Så funkar dom dom - koden står i pannan på dom:D

Problemet med att köra Super-Alpha-In-Da-House är att någon kommer försöka nita dig, trust me.

(-A MEN JAG NITAR ALLT I MIN VÄG,- jo visst men en dag kommer en idiot slå dig bakifrån när du inte ser det komma, sen kommer vakterna skylla på dig osv osv)

Mitt råd är att ta det lite lungt med att gå in i brudar och skjuta runt dom som en översittare. Man ska inte ta skit, men man ska inte leverera skit heller. Det fungerar, man får brudar, men du får ovänner också.
 
Last edited:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Ne alltså den metoden måste utföras diplomatiskt - den får inte ens uppfattas av den dryga honans normala hjärna utan man måste träffa reptilhjärnan kirurgiskt:fakta.

Reptilhjärnan arbetar ju hela tiden i bakgrunden så den uppfattar helt omärkbara signaler.

Den som gör det här grovt är nog död snart - mohaha

Får ofta trubbel med 20-25 år yngre brudar när ja börjar och asgarva och gå till reträtt på grund av deras ålder - dom kan hitta på ganska imponerande åtgärdar för
säkra sin position framför näsan på mig - ja har fått skämmas som fan ibland:rofl
 

dahlgren

#4982
Gick med
9 Jun 2008
Ort
Enskede
Hoj
ZX7R
Håller med, ta fan inge skit. Tvärtom, var fan otrevlig! Sen när du får den där blicken vet du att du är hemma innan du ens vet vad hon heter, om du nu brukar ta reda på sån skit.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Dom där ser så jävla dryga och besvärliga ut - typiska rovdjur som tar det dom vill ha.

Dom vill kämpa.

Tips

Står det en snäll men fulare brud bredvid en sån här gruppering - börja limma,hångla och åk hem.

Det är värt det , sådana här brukar bli ganska knäckta:D

Hade två skitsura blondiner som snacka skit i sommras "Aset hånglar me henne:confused::confused:, fan va frustrerade dom såg ut" - de va värt det:yoparty
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
På tal om kjoltyg som inte är sådär väldigt "estetiskt tilltalande"... :)

[YOUTUBE-ID]9NF5XU-k2Vk[/YOUTUBE-ID]

Första versen:

If you wanna be happy for the rest of your life
Never make a pretty woman your wife
So from my personal point of view
Get an ugly girl to marry you


(I övrigt har jag inget att tillföra diskutionen.)
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Om du har den attityden när du raggar så kommer du lyckas.(Eftersom du insinuerar att ingen skulle vilja dissa dig, vilket är en bra attityd, 99% har inte den attityden)

Men oavsett det så kommer du ändå råka ut för situationer när kvinnor shit-testar dig, så enkelt är det.

Hur överlever man ett shit-test då?
Att gå fram till snyggaste brudarna på krogen kräver ju ändå sin man, speciellt om man inte är full...:gnissla
O när man är full vill inte brudarna så gärna hångla...
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Hur överlever man ett shit-test då?
Att gå fram till snyggaste brudarna på krogen kräver ju ändå sin man, speciellt om man inte är full...:gnissla
O när man är full vill inte brudarna så gärna hångla...

Det enklaste är att ignorera det hon säger till dig och börja släppa negbomber. Exempel:
- Vilka fina skor du har!
- Tack, men varför kollar du på mina skor.
(ignorera)
- Du har en fin klänning också!
- Tack, MEN VARFÖR KOLLAR DU PÅ MIN KLÄNNING?
- För att min mormor har en exakt likadan. :D:D:D:rolleyes:
- haha, jättekul, jag har pojkvän!
- Ja vem än din nuvarande pojkvän är så ger han dig inte tillräckligt med smisk.:rolleyes::D
- VA FAN VILL DU!
- Va fan vill DU?

- På en skala 1-10 hur bra är du på att hångla?
- 150
- Haha, bevisa det!
Kolla henne i ögonen och släpp inte ögonkontakten.



Ett annat sätt är att svara något kaxigt/drygt på allt hon kommer med, exempel:
- Vilka fina skor du har!
- Tack, men varför kollar du på mina skor för?!(Shit test!)
- Jag älskar skor, jag är bög som fan! :rolleyes::rolleyes::D(låt kaxig)

Efter det kommer hon fortsätta testa dig;
- Jag har pojkvän!(lögn/shit test)
- Vad har din pojkvän i våran konversation att göra, just nu står vi två och pratar, så får vi se vart det leder oss.:tummenupp

Efter hon är klar med sina lekar så slänger du iväg ännu en neg bara för att vara på säkra sidan, stirrar hon ner i golvet och ler då så sluta, då visar hon undergivelse.

Dra då en qualifyer.
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Jag funderar på att vika in ballen mellan benen, ta på mig en klänning, sminka mig sådär lagom snyggt, dra ut på krogen och leta upp Orecic.

Denna man behöver bevisligen upplevas!
 

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Ort
Örebro-Län
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Va fasiken! Räcker det inte längre med att åka bonnsänkt Volvo 240 med trasig ljuddämpare, medans man spelar rosa helikopter?

Attans! Trodde alla brudar föll för det...

Text text text...

Fungerar det där verkligen?
Eller raggar du på snickeriet?

[YOUTUBE-ID]fOQn9NI87ZA[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Jag funderar på att vika in ballen mellan benen, ta på mig en klänning, sminka mig sådär lagom snyggt, dra ut på krogen och leta upp Orecic.

Denna man behöver bevisligen upplevas!

;)
[YOUTUBE-ID]uR5jufwSqm8[/YOUTUBE-ID]

Fungerar det där verkligen?
Eller raggar du på snickeriet?

[YOUTUBE-ID]fOQn9NI87ZA[/YOUTUBE-ID]

Det fungerar, men det är inte magi, averege joe kan inte lära sig exakt det utantill sen gå ut och stabbigt säga varje menning för att sedan lyckas. Men han förstår inte vad det går ut på.

[YOUTUBE-ID]g_4DYBejrvo[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 -06
Efter det kommer hon fortsätta testa dig;
- Jag har pojkvän!(lögn/shit test)
- Vad har din pojkvän i våran konversation att göra, just nu står vi två och pratar, så får vi se vart det leder oss.:tummenupp

Mina standardsvar på det testet, i rankingordning:

1) "Det här går ju sjukt bra, vi har bara pratat i 30 sekunder och du börjar redan öppna upp dig och prata om dina personliga problem" :D

2) "Okej, men är du kär då?" (funkar sjukt bra och kan levereras efter 1) ovan)

3) "Jaha, och jag har en katt..."
"???"
"Om du ska prata om irrelevanta saker så tänker jag också göra det"
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Om du har den attityden när du raggar så kommer du lyckas.(Eftersom du insinuerar att ingen skulle vilja dissa dig, vilket är en bra attityd, 99% har inte den attityden)

Men oavsett det så kommer du ändå råka ut för situationer när kvinnor shit-testar dig, så enkelt är det. Går du fram till exempelvis dom här så kommer det att ske:
pit+babes+2.jpg

Funkar rätt bra med att vräka ur sig att du blir nog också vacker med en sats i ansiktet!
Antingen ett knä i skrevet eller hångel osv sen!
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top