Haha, man måste både blanda teori med praktik så jo jag har allt testat lite granna. Att utmärka sig på ett positivt sätt är helt klart bästa sättet. Körde en neggning med en tjej och det gick tyvärr inte alls hem. Men så körde jag med några andra saker med några andra brudar och funka alldeles utmärkt! En bra grej är att helt förklara för tjejen att man bara har tid att stanna en liten stund så att de inte tror att man ska sitta där hela kvällen. Det känns som att de slappnar av lite då.
Neggar är en egen konst, kom ihåg att bara använda dom på dom absolut snyggaste brudarna. Gå absolut inte fram till average-stina och dra en negg, det får motsatt effekt. Har också testat det, det gick inte bra.
Kom ihåg att ALLTID le när du neggar! Le men skratta inte, skratta ALDRIG! Brudar blir freaked out om du skrattar.
Däremot funkar det skitbra på bruden som står med sina tjejkompisar vid baren och stirrar i taket och dissar allt som kommer i deras väg; "för dom är bara där för att dansa!"; well inte när the fucking man dyker upp!
"Time constraint" är sjukt bra, precis som du säger så blir dom mycket mer villiga och prata med dig, dessutom försöker dom hålla kvar dig när du ska gå.
Testa och dra någon qualifyer också, exempelvis den med bruden på ditt jobb som är sjukt kär i dig, men du vet inte hur du ska säga att du inte är intresserad. Sen säger du att du ska gå efter det, någon av brudarna där kommer ge dig ditt nr.
En klassiker man kan dra när man inte är på klubben utan ser en snygg brud exempelvis på ICA(Maxi inkluderat drysen
):
- Hej, du är söt! Stort leende och kolla henne i ögonen och släpp inte ögonkontakten (hon kommer bli sjukt chockad av ditt självförtroende)
- Tack!
Kolla på henne och veva med händerna ungefär som att du väntar på att hon ska säga något...
- Vad?!
(säger hon)
- Ska du inte säga något tillbaks?
- ahaaaa, jo du e snygg!
- Haha, det gills inte, du sa det ju bara för att jag sa åt dig att säga något! Är du alltid såhär oförskämd?
Osv, du fick precis hennes nr...