Era bästa raggningstips.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Antagligen, allt mek innebärande oljedränering brukar bli oerhört kladdigt, och resultera i att man ser ut som arnold i slutet av rovdjuret.

:näsblod

Hmmm du gör nog fel om du gör så med en tjej och en flaska barnolja!

Jag såg bara ut som Arnold upp till armbågarna.....fast jag e ju orutinerad. :)


'Rulla dig på golvet*S*
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Om jag gör hur, drar ur pluggen på skönheten och badar i sörjan?

Eller hur tänkte du nu? :va

Vad ska du dra ut mig för?:va


:D

Skoja bara.;)

Men för att hålla sig till ämnet så var det en här på SH (kommer inte ihåg om det var skrotnisse eller korvgubbe eller vem det var) som föreslog att man skulle hävda att man var kändis och hade ett jätteexotiskt jobb, t.e.x: Hej, jag heter spicegirls och kör rymdraket, :ligga?:D
 

shibbby

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2007
Ort
krille-höla
Hoj
tramp-psykel
har märkt på senare tid att de funkar ganska bra ( i mitt fall ) att säga att man är från värmland när man är ut på utflykter neråt i landet på riktig vad ni säger bred värmländska som i mitt fall är att prata vanligt, just den metoden har funkat 8/10 gånger :D
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Sportarn hur gick det? Har du övat något IRL eller sitter du bara hemma och läser på fast inte vågar testa? :D
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Sportarn hur gick det? Har du övat något IRL eller sitter du bara hemma och läser på fast inte vågar testa? :D

Haha, man måste både blanda teori med praktik så jo jag har allt testat lite granna. Att utmärka sig på ett positivt sätt är helt klart bästa sättet. Körde en neggning med en tjej och det gick tyvärr inte alls hem. Men så körde jag med några andra saker med några andra brudar och funka alldeles utmärkt! En bra grej är att helt förklara för tjejen att man bara har tid att stanna en liten stund så att de inte tror att man ska sitta där hela kvällen. Det känns som att de slappnar av lite då.
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Haha, man måste både blanda teori med praktik så jo jag har allt testat lite granna. Att utmärka sig på ett positivt sätt är helt klart bästa sättet. Körde en neggning med en tjej och det gick tyvärr inte alls hem. Men så körde jag med några andra saker med några andra brudar och funka alldeles utmärkt! En bra grej är att helt förklara för tjejen att man bara har tid att stanna en liten stund så att de inte tror att man ska sitta där hela kvällen. Det känns som att de slappnar av lite då.

Neggar är en egen konst, kom ihåg att bara använda dom på dom absolut snyggaste brudarna. Gå absolut inte fram till average-stina och dra en negg, det får motsatt effekt. Har också testat det, det gick inte bra.

Kom ihåg att ALLTID le när du neggar! Le men skratta inte, skratta ALDRIG! Brudar blir freaked out om du skrattar.

Däremot funkar det skitbra på bruden som står med sina tjejkompisar vid baren och stirrar i taket och dissar allt som kommer i deras väg; "för dom är bara där för att dansa!"; well inte när the fucking man dyker upp! :banana

"Time constraint" är sjukt bra, precis som du säger så blir dom mycket mer villiga och prata med dig, dessutom försöker dom hålla kvar dig när du ska gå.

Testa och dra någon qualifyer också, exempelvis den med bruden på ditt jobb som är sjukt kär i dig, men du vet inte hur du ska säga att du inte är intresserad. Sen säger du att du ska gå efter det, någon av brudarna där kommer ge dig ditt nr.



En klassiker man kan dra när man inte är på klubben utan ser en snygg brud exempelvis på ICA(Maxi inkluderat drysen :D):

- Hej, du är söt! Stort leende och kolla henne i ögonen och släpp inte ögonkontakten (hon kommer bli sjukt chockad av ditt självförtroende)
- Tack!
Kolla på henne och veva med händerna ungefär som att du väntar på att hon ska säga något...
- Vad?! :D (säger hon)
- Ska du inte säga något tillbaks? :D
- ahaaaa, jo du e snygg!
- Haha, det gills inte, du sa det ju bara för att jag sa åt dig att säga något! Är du alltid såhär oförskämd?

Osv, du fick precis hennes nr... :tuttar:banana
 
Last edited:

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
En klassiker man kan dra när man inte är på klubben utan ser en snygg brud exempelvis på ICA(Maxi inkluderat drysen :D):

- Hej, du är söt! Stort leende och kolla henne i ögonen och släpp inte ögonkontakten (hon kommer bli sjukt chockad av ditt självförtroende)
- Tack!
Kolla på henne och veva med händerna ungefär som att du väntar på att hon ska säga något...
- Vad?! :D (säger hon)
- Ska du inte säga något tillbaks? :D
- ahaaaa, jo du e snygg!
- Haha, det gills inte, du sa det ju bara för att jag sa åt dig att säga något! Är du alltid såhär oförskämd?

Osv, du fick precis hennes nr... :tuttar:banana

Raggandet på öppna gatan är fan det svåraste tycker jag. Att ragga på krogen är lättare då folket står still. På maxi rör de sig ju och vet inte riktigt när rätt tidpunkt är. Men en komplimang som första fras, är det en bra början alltså?
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Raggandet på öppna gatan är fan det svåraste tycker jag. Att ragga på krogen är lättare då folket står still. På maxi rör de sig ju och vet inte riktigt när rätt tidpunkt är. Men en komplimang som första fras, är det en bra början alltså?

Vettefan, jag tycker att folk rör sig rätt mycket på krogen jag. :)

Det viktiga är framlägget och utstrålningen, vad man säger har mindre (eller ingen) betydelse.
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Raggandet på öppna gatan är fan det svåraste tycker jag. Att ragga på krogen är lättare då folket står still. På maxi rör de sig ju och vet inte riktigt när rätt tidpunkt är. Men en komplimang som första fras, är det en bra början alltså?

I det fallet ja, därför att du vill visa sexuellt intresse direkt(så hon inte tror att du tänkte fråga vart äpplerna finns, om än att du säkert vill se lite meloner), dessutom visar du big cojones genom att gå fram och säga vad du tycker.

Sedan levererar du en negg 5 sekunder efter det(är du alltid såhär oförskämd), dessutom vill du att det hela ska bli lite "aquard" så att hon inte ska veta vad hon ska säga efter - Tack!, när du sedan berättar vad du vill att hon ska säga så går hon från stressad till avslappnad -> attraktion.

Det är från "natural game". Rätt bra bok det också. :tummenupp:D
 
Last edited:

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Ort
Skogen
Hoj
-
Försöker se mig själv använda tipsen i den här tråden :D
Skulle nog troligtvis sluta med att man fick en drink över sig :rolleyes:

Kör nog på att vara mig själv istället.
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Är jag den enda som reagerar på att oavsett hur självsäker och fantastiskt charmig man är så är det lik förbannat svårt att lite lätt på lyset försöka framföra dessa smekande ord i hennes öron? Jag menar, pga musiken så måste du varje gång det är din tur att säga någonting böja dig fram och gapa henne i örat (samtidigt som saliven sprutar). Om du mot förmodan lyckas få ur dig några vettiga ord som hon ivrigt vill besvara så är det istället hennes tur att böja sig fram och gapa i ditt öra...osv osv. Det blir liksom svårt att faktiskt uppskatta konversationen och om man inte frågar rakt ut om hon vill ligga så brukar det inte bli någonting av det hela.

Kanske bara är jag som är tråkig men att ses som en grottman där det står "knulla?" i pannan är inget som lockar. Klart som fan att jag funkar likadant som andra killar, men kan det inte göras med lite finess (vilket i mitt tycke är svårt pga hög musik) så kan det lika gärna vara.

Känns det inte lite krystat, eller är det bara jag?
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Är jag den enda som reagerar på att oavsett hur självsäker och fantastiskt charmig man är så är det lik förbannat svårt att lite lätt på lyset försöka framföra dessa smekande ord i hennes öron? Jag menar, pga musiken så måste du varje gång det är din tur att säga någonting böja dig fram och gapa henne i örat (samtidigt som saliven sprutar). Om du mot förmodan lyckas få ur dig några vettiga ord som hon ivrigt vill besvara så är det istället hennes tur att böja sig fram och gapa i ditt öra...osv osv. Det blir liksom svårt att faktiskt uppskatta konversationen och om man inte frågar rakt ut om hon vill ligga så brukar det inte bli någonting av det hela.

Kanske bara är jag som är tråkig men att ses som en grottman där det står "knulla?" i pannan är inget som lockar. Klart som fan att jag funkar likadant som andra killar, men kan det inte göras med lite finess (vilket i mitt tycke är svårt pga hög musik) så kan det lika gärna vara.

Känns det inte lite krystat, eller är det bara jag?
Du får gå på en pub istället för klubb! :rolleyes:
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top